środa, 19 czerwca 2013

pomidorowy egzekutor @sirturok



11 komentarzy:

  1. Witam, co to za mod obok celownika, który pokazuje staty danego czołgu ?

    OdpowiedzUsuń
  2. johnymetallica19 czerwca 2013 08:28

    info panel

    Zaprawdę epicka bitwa...

    OdpowiedzUsuń
  3. Trafić na bitwę z 28 debilami - prawie jak w totka minimum 5 trafić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żarty żartami ale coś w tym jest, żeby taką bitwę trafić to jak 1 na 100; umiejętność schodzi na bok, a zaczyna się fart.

      Usuń
  4. po za wynikiem nie widzie tu nic epickiego, gracz w dróżkach straszni... szkoda słów... kolega też nie wykazał się super umiejętnościami.. Szczęście i jeszcze raz szczęście prawie jak wygranie w totka. 3800dmg to też nic niezwykłego na 5. Ale gratuluje wyniku, pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie epic,nie przesadzaj StrongSt nawet taki dar od losu można znoobić,graty za bitwę niech się młodzież uczy.pozdro

    OdpowiedzUsuń
  6. http://imageshack.us/photo/my-images/15/7vbk.jpg/ tez sympatyczna bitke mialem z duza iloscia odznaczen :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to kolego ślij do mnie repleya:) sirturok666@gmail.com
      Zrobimy powtóreczkę, która pojawi się u mnie i Dom1na:)

      Usuń
    2. Wyslane + raport szczegolowy wrazie czego

      Usuń
    3. też mam 2 fajne powtórki które mógłbym podesłać ale nie na 8.6 nie działają stare :/
      https://copy.com/KiOmoVYjrzqHYDiK
      shot_102 to bitwa minute po tym jak kupiłem jg e100 ;) moja pierwsza bitwa na nim :)

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.