środa, 12 czerwca 2013

Q&A 12.06.2013, cz.II

ogłoszenie parafialne: co jak co, ale nie przypuszczałem, że gracze z -WIN- (pewnie znacie Faje77 itp.) jumają treści.
Chopaki, miejcie troszke honoru i dodajcie źródło z którego czerpiecie tłumaczenia/newsy, a nie walicie ściemę ffs.
TjLavin gz za doskonałe opanowanie ctrl+c / ctrl+v + podmiana paru wyrazów ^^

Hejterzy mojego bloga podziwiajcie, to jest prawdziwe ctrl+c / ctrl+v.
Przynajmniej sam szukam newsów i sam tłumacze teksty na swojego bloga :*

News o Havoku:
"WoT dostanie starą wersję Havoka... No, ale może w wersji 10.0 (lub na X'a) doczekamy się aktualnej wersji, w której można wyczyniać takie cuda:"
+ filmik od znajomego 

cytat z -WIN-: 
"Chodzą słuchy że wot ma dostać stary wersję tego silnika, Może przy patchu 10.0 doczekamy się aktualnej :D  
tutaj macie prezentację jak ten silnik się sprawdza w akcji:"
+ filmik od mojego znajomego
 ___________

News o asyście za zdjęcie gąsek:
"Asysta podzielona jest na dwie części:
- bonus za unieruchomienie przeciwnika
- bonus za zadany dmg przez innych sojuszników unieruchomionemu przez nas pojazdowi

Uwaga: gracz, który wykona obydwa zadania dostanie podwójny exp.

Jeśli paru graczy strzela do tego samego przeciwnika, bonus asysty jest rozdzielany następująco:
- gracz który zdejmuje gąskę dostaje obydwa bonusy, do czasu automatycznego naprawienia gąsienicy
- jeśli w tym czasie następny gracz zdejmie gąskę - wydłużając jednocześnie czas naprawy i unieruchamiając gracza na dłużej - dostanie bonus do expa dopiero po tym jak skończy się czas naprawy pierwszego zdjęcia gąsienicy; do tego czasu gracz, który jako pierwszy zdjął gąsienice, nadal będzie dostawał swój bonus."

cytat z -WIN-:
Asysta podzielona jest na dwie części:

  • bonus za unieruchomienie przeciwnika
  • bonus za zadany dmg przez innych sojuszników unieruchomionemu pojazdowi.
Uwaga:gracz który wykona obydwa zadania dostanie podwójny exp.
Jeśli paru graczy strzela do tego samego przeciwnika,bonus asysty jest rozliczany następująco:

  • gracz który zdejmie gąskę dostaje obydwa bonusy,do czasu automatycznego naprawienia gąsienicy
  • jeśli w tym czasie następny gracz zdejmie gąskę -wydłużając jednocześnie czas naprawy i unieruchomienia gracza na dłużej -dostanie bonus do expa dopiero po tym jak skończy się czas naprawy pierwszego  zdjęcia gąsienicy” do tego czasu gracz który jako pierwszy zdjął gąskę nadal będzie dostawał swój bonus.
 ___________  

żegnaj patchu 8.5
Z sentymentem będziemy patrzeć na te sceny w przyszłości...
+ filmiki które odgrzebałem w sieci

cytat z -WIN-
Trochę ze łzami w oczach będziemy wspominać takie sceny  z patcha 8.5 jak to grało się artylerią a zobaczymy co przyniesie 8.6 który już za niedługo zawita. 
+ filmiki które odgrzebałem w sieci 
 ____________
-WIN- ogarnijcie się...

scoobany.pl za to Wam dziękuje za podawanie źródła :*

a teraz to co tygryski lubią najbardziej, czyli dalsze tłumaczenie Q&A z blogu SS

- wytrzymałość gąsek (o których była wzmianka w poprzednich postach) dotyczy ilości hp. Np. brzegi gąsienic w Mausie mają ~200hp, a w środku ~600hp
- dlaczego WoT na Xboxa potrzebuje złotego konta live? Sory, takie zasady.
- wersja konsolowa będzie wspierała osiągnięcia w usłudze Live
- kiedy rozważano umieszczenie IS-6 w normalnych drzewku na tierze IX, wyposażono by go w działo M-62
- kąt uderzenia pocisku nie wpływa na penetrację jeśli chodzi o pancerz modułu gąsienic
- szósty zmysł potrzebuje nerfa
- SerB nie uważa, aby Brytyjskie czołgi były mało popularne
- SerB łagodnieje i zamiast swoich standardowych tekstów zaczął trollować za pomocą: "Jesteś bardziej pijany niż W. Churchull z rana. Planujesz coś z tym zrobić?"
- wg TYCH dokumentów wychył działa SU-101 jest dobrze odwzorowany w grze
- Storm tłumaczy dlaczego w prawdziwym życiu czołgiści nie celowali w dolną płytę: Ponieważ przez większość czas była po prostu zakryta, np. przez nierówności terenu. Czołgiści zresztą nie celowali w 'weakspoty' tylko generalnie w sylwetkę czołgu.
- na razie nie ma planu, aby zmniejszyć rozrzut tierów (+/- 2 tiery) w MM
- w patchu 8.6 dźwięk nadjeżdżających czołgów można już będzie usłyszeć z odległości 150m (obecnie ta wartość jest mniejsza)
 - zasięg pocisków dla działek szybkostrzelnych wynosi 325-390m, natomiast dla normalnych dział (nie SPG) dystans ten wynosi 720m
- obecnie nie ma w planach naprawienia błędu objawiającego się niepodświetleniem sylwetki czołgu, w momencie kiedy "patrzymy" np. przez wrak
- Komaryn i Bagna powrócą (kiedyś...)
- istnieje możliwość, że mechanizm znany z WoWp, pozwalający przed walką porównać maszyny wroga, będzie również zaimplementowany w WoT
- 8.8 przyniesie nam JAKIEŚ pojazdy, i nie będą to pojazdy US z regularnego drzewka

CW - etap II

Mam nadzieję, że dobrze przetłumaczyłem ^^

Medal Grabieżcy

Przyznawany wszystkim graczom z klanu, który zagrabił najwięcej złota.
Minimum rozegranych walk: 5 w II fazie CW.

Medal Oligarchy

Przyznawany klanowi, który wykazał się największą liczbą zwycięstw.
Minimum rozegranych walk: 5 w II fazie CW.

M60 Patton


TOP5 klanów, którzy mają najwięcej punktów za zwycięstwa otrzyma specjalny czołg X tieru.
Minimum rozegranych walk: 5 w II fazie CW.

Rudy 102


Rudy 102 autorstwa:
Algiz, atacms - modelowanie
RazNaRok, Blue_Beta - skórowanie
Loonar - załoga


do pobrania TUTAJ.

Q&A 12.06.2013, cz.I

- dev'si nie zajmują się wikipedią WoTa
- nie będzie specjalnej wersji WoT'a przeznaczonej do e-sportu (bez elementu losowego +/-25%)
- SerB chciałby usunąć niehistoryczne działo M-62 z IS-4, ale tego nie zrobi
- zakup prem tanków nie będzie uzależniony od ilości rozegranych bitew, czy statystyk gracza
- Xbox'owa beta WoT nie będzie powiązana z kontami serwera US wersji PC
- umiejętności wymagające aktywacji (czyli wciśnięcia przycisku, jak np. w przypadku apteczki) nie będą wprowadzone, ponieważ dev'si nie chcą wprowadzać większej ilości przycisków niż obecnie; przeznaczone na wykorzystanie sprzętu eksploatacyjnego
- fakt, że do przypisania pozostają jeszcze 3 przyciski na klawiaturze odnoszące się do dodatkowych slotów na sprzęt eksploatacyjny, nie oznacza że kiedykolwiek będą wykorzystane; są tam tylko na wszelki wypadek
- skróty klawiatury nie będą działać w ten sposób, że da się przypisać konkretny klawisz pod aktywację konkretnego sprzętu eksploatacyjnego (czyli, "4" nie będzie ZAWSZE odpowiadała za aktywację apteczki)
- serwery Xbox'owej wersji będą oddzielne, a sam klient nie będzie mod'owalny
- nie będzie specjalnych map, przeznaczonych pod bitwy historyczne
- wersja Xbox'owa będzie exclusive'm dla Xboxa 360
- jest za wcześnie, aby publikować nowe informacje na temat WoT: Blitz
- Xbox'owa wersja nie została zrobiona z myślą o konsoli Xbox One z powodu małej grupy docelowej (Xbox 360 jest już na rynku od paru lat i ma ogromną bazę użytkowników)
- w momencie wprowadzenia nowego mechanizmu gaśnic, nie będzie już możliwa ręczna ich aktywacja

sztuka kątowania @Napsta

Dla tych co jeszcze nie wiedzą, jak zwiększyć efektywną grubość pancerza poprzez odpowiednie ustawienie kadłuba.