Chopaki, miejcie troszke honoru i dodajcie źródło z którego czerpiecie tłumaczenia/newsy, a nie walicie ściemę ffs.
TjLavin gz za doskonałe opanowanie ctrl+c / ctrl+v + podmiana paru wyrazów ^^
Hejterzy mojego bloga podziwiajcie, to jest prawdziwe ctrl+c / ctrl+v.
Przynajmniej sam szukam newsów i sam tłumacze teksty na swojego bloga :*
News o Havoku:
"WoT dostanie starą wersję Havoka... No, ale może w wersji 10.0 (lub na X'a) doczekamy się aktualnej wersji, w której można wyczyniać takie cuda:"
+ filmik od znajomego
cytat z -WIN-:
"Chodzą słuchy że wot ma dostać stary wersję tego silnika, Może przy patchu 10.0 doczekamy się aktualnej
tutaj macie prezentację jak ten silnik się sprawdza w akcji:"
+ filmik od mojego znajomego
___________
News o asyście za zdjęcie gąsek:
"Asysta podzielona jest na dwie części:
- bonus za unieruchomienie przeciwnika
- bonus za zadany dmg przez innych sojuszników unieruchomionemu przez nas pojazdowi
Uwaga: gracz, który wykona obydwa zadania dostanie podwójny exp.
Jeśli paru graczy strzela do tego samego przeciwnika, bonus asysty jest rozdzielany następująco:
- gracz który zdejmuje gąskę dostaje obydwa bonusy, do czasu automatycznego naprawienia gąsienicy
- jeśli w tym czasie następny gracz zdejmie gąskę - wydłużając jednocześnie czas naprawy i unieruchamiając gracza na dłużej - dostanie bonus do expa dopiero po tym jak skończy się czas naprawy pierwszego zdjęcia gąsienicy; do tego czasu gracz, który jako pierwszy zdjął gąsienice, nadal będzie dostawał swój bonus."
cytat z -WIN-:
Asysta podzielona jest na dwie części:
- bonus za unieruchomienie przeciwnika
- bonus za zadany dmg przez innych sojuszników unieruchomionemu pojazdowi.
Jeśli paru graczy strzela do tego samego przeciwnika,bonus asysty jest rozliczany następująco:
- gracz który zdejmie gąskę dostaje obydwa bonusy,do czasu automatycznego naprawienia gąsienicy
- jeśli w tym czasie następny
gracz zdejmie gąskę -wydłużając jednocześnie czas naprawy i
unieruchomienia gracza na dłużej -dostanie bonus do expa dopiero po tym
jak skończy się czas naprawy pierwszego zdjęcia gąsienicy” do tego
czasu gracz który jako pierwszy zdjął gąskę nadal będzie dostawał swój
bonus.
żegnaj patchu 8.5
Z sentymentem będziemy patrzeć na te sceny w przyszłości...
+ filmiki które odgrzebałem w sieci
cytat z -WIN-
Trochę ze łzami w oczach będziemy wspominać takie sceny z patcha 8.5 jak to grało się artylerią a zobaczymy co przyniesie 8.6 który już za niedługo zawita.
+ filmiki które odgrzebałem w sieci
____________
-WIN- ogarnijcie się...
scoobany.pl za to Wam dziękuje za podawanie źródła :*
a teraz to co tygryski lubią najbardziej, czyli dalsze tłumaczenie Q&A z blogu SS
- wytrzymałość gąsek (o których była wzmianka w poprzednich postach) dotyczy ilości hp. Np. brzegi gąsienic w Mausie mają ~200hp, a w środku ~600hp
- dlaczego WoT na Xboxa potrzebuje złotego konta live? Sory, takie zasady.
- wersja konsolowa będzie wspierała osiągnięcia w usłudze Live
- kiedy rozważano umieszczenie IS-6 w normalnych drzewku na tierze IX, wyposażono by go w działo M-62
- kąt uderzenia pocisku nie wpływa na penetrację jeśli chodzi o pancerz modułu gąsienic
- szósty zmysł potrzebuje nerfa
- SerB nie uważa, aby Brytyjskie czołgi były mało popularne
- SerB łagodnieje i zamiast swoich standardowych tekstów zaczął trollować za pomocą: "Jesteś bardziej pijany niż W. Churchull z rana. Planujesz coś z tym zrobić?"
- wg TYCH dokumentów wychył działa SU-101 jest dobrze odwzorowany w grze
- Storm tłumaczy dlaczego w prawdziwym życiu czołgiści nie celowali w dolną płytę: Ponieważ przez większość czas była po prostu zakryta, np. przez nierówności terenu. Czołgiści zresztą nie celowali w 'weakspoty' tylko generalnie w sylwetkę czołgu.
- na razie nie ma planu, aby zmniejszyć rozrzut tierów (+/- 2 tiery) w MM
- w patchu 8.6 dźwięk nadjeżdżających czołgów można już będzie usłyszeć z odległości 150m (obecnie ta wartość jest mniejsza)
- zasięg pocisków dla działek szybkostrzelnych wynosi 325-390m, natomiast dla normalnych dział (nie SPG) dystans ten wynosi 720m
- obecnie nie ma w planach naprawienia błędu objawiającego się niepodświetleniem sylwetki czołgu, w momencie kiedy "patrzymy" np. przez wrak
- Komaryn i Bagna powrócą (kiedyś...)
- istnieje możliwość, że mechanizm znany z WoWp, pozwalający przed walką porównać maszyny wroga, będzie również zaimplementowany w WoT
- 8.8 przyniesie nam JAKIEŚ pojazdy, i nie będą to pojazdy US z regularnego drzewka