niedziela, 12 maja 2013

Q&A 12.05.2013


kolejna porcja ctrl+c, ctrl+v dla moich kochanych hejterów :*

- pogłoski o wprowadzeniu kolejnego czołgu premium z magazynkiem są tylko pogłoskami (T1E6 ma magazynek)
- osłona przed odrzutem działa, czy dodatkowe łapy wsporcze działają jak ekrany przeciw-kumulacyjne
- francuski prem Marder I i arta B2 nie będą przeniesione do drzewka Niemieckiego
- wg SerBa penetracje szczytu wieży pod dużym kątem są w porządku
- wprowadzenie Sowieckiego lekkiego czołgu T-100 1964 nie ma na razie w planach
- informacje odnośnie eksperymentalnych SPG GAZ-75, IT-45 i IT-76 zostaną ujawnione w odpowiednim czasie
- większość dev'sów projektujących pierwsze mapy (Karlia, Himmelsdorf itp.) nadal pracuje dla WG i współtworzy nowe mapy, wliczając w to także Rzekę Perłową
- Q: "Dlaczego WoT tweaker może wyłączyć efekty, których próżno szukać w ustawieniach? A:"Ponieważ na minimalnych, zalecanych ustawieniach gra nadal może działać bez WoT tweakera."
- prawdopodobieństwo wylosowania bitwy spotkaniowej na Prokhorówce nie zostało zwiększone
- prem T-44? "Jak będzie to będzie."
- czy prem T-44 będzie miał obniżony MM i takie samo działo jak T-34/85? "Testy pokażą."
- Q:"Czy posiadanie kamuflażu ma jakiś negatywny wpływ na pojazd?" Q:"Tak, gimbaza zabija takich graczy z okrzykiem "zabić gold nooba!!!!1111"
- Sturmtiger? "Jak będzie to będzie."
- Q:"Dlaczego gra jest tak ustawiona, że kątowanie Niemieckich pojazdów nie ma żadnego wpływu na efektywną grubość pancerza?" A:"Nie, to nie jest ustawienie globalne, ustawiliśmy to tylko specjalnie dla Twoich pojazdów."

jako bonus filmik od WG z okazji 09.05.2013, niestety po rosyjsku

 

Organizacja turniejów by Nvidia & Alienware – WTF?

Na pierwszy ogień ważniejszy, bo z dużymi nagrodami, turniej Nvidii. O ile przygotowanie strony do zapisów było znośne, to kompletny brak większości informacji przed rozgrywkami już nie. Byłem gotowy przymknąć oko na rozwlekły i w sumie mało treściwy regulamin, ale panowie organizatorzy kompletnie zawalili sprawę. Nie dość, że w zaplanowanym dniu rozpoczynającym rozgrywki nie było żadnej informacji o meczach, to obiecane wcześniej konta turniejowe zostały co prawda przyznane, ale nikt nie raczył o tym poinformować.

Na plus można zapisać to, że po zebraniu solidnej porcji uwag na forum Nvidia wzięła się do roboty, poszły maile wyjaśniające działanie systemu rejestracji meczów i sposób właściwego przeprowadzania rozgrywek. Co prawda wymóg potwierdzania obecności każdego gracza nie uważam za specjalnie konieczny, ale wszystko natenczas działa i nie robi problemów. Na plus zapisać trzeba udoskonalone konta turniejowe – mają teraz nazwy pochodzące od nicków (w moim przypadku Redmeer_GeForce), co wydatnie ułatwia orientowanie się w bitwie. Przypomnijmy – na WCG dostaliśmy konta z numerkami, co było źródłem wielu zabawnych nieporozumień, bo nie do końca było wiadomo, “who is who”. Kolejnym wielkim plusem są automatycznie wymaksowane załogi i czołgi – nie trzeba klepać miliarda perków w garażu z masą czołgów, co dla ludzi z mniej niż 8GB ramu jest tytaniczną wręcz oszczędnością czasu i nerwów. Jedyny co mi wadziło to domyślne przypisanie złotego zestawu naprawczego pod klawisz 6 (acz ja i tak korzystam z makr na myszce). Podsumowując, pierwsze koty za płoty, ale chyba wychodzimy na prostą.

więcej u Redmeer'a.