- zapasowe ogniwa gąsienic przyczepione do pancerza, na razie nie mają żadnego wpływu na efektywną grubość pancerza, ponieważ teoretycznie po pierwszym uderzeniu same by odpadły. Dev'si po wprowadzeniu fizyki jeszcze raz przemyślą ten problem, bo właśnie dzięki niej, zapasowe ogniwa naprawdę będzie można stracić.
- Q:"Słyszałem plotkę, że chcecie zmienić grubość przedniego pancerza wieży Mausa z 240mm na historyczne 250mm, czy to prawda?" A:"Prawda jest taka, że historycznie grubość ta wynosiła od 210 do 240mm. Możesz jechać do Kubinki i sam zmierzyć, przecież to takie proste."
- osłabienie pancerza w punkcie otrzymanego trafienia nie zostanie wprowadzone (pancerz 200mm, strzał w punkt, wartość pancerza spada do 150mm, ponowny strzał, wartość spada do 100mm i możliwa jest penetracja)
- Q:"Co do nerfu SPersh'a: ilu ludzi musiałoby wyrazić swoje niezadowolenia, abyście w ogóle zwrócili uwagę i rozważyli zmianę decyzji?" A:"Myślę, że 5% aktywnych użytkowników, co najmniej zwróciłoby to naszą uwagę. Oznacza to 500k podpisów."
- SerB potwierdził, że testują nowy system nagród (za osiągnięcia), ale nie będzie on dostępny na stałe
- SerB odnośnie wyraźnie OP 112 i jego nerfa, (pisałem o tym wcześniej, przy okazji porównania z IS-6) "Jeśli popełnimy błąd, naprawimy go. Jak nie, to nie. Proste."
- SerB nie obiecuje, że havok zostanie wprowadzony w serii patchy 8.x, czy jednak będzie to już w patchu 9.0
- dynamiczny model kolizji zostanie wprowadzony w tym samym czasie co jego graficzny odpowiednik; jeśli oryginalny hitbox odpadnie z pomocą havok'a (np. zapasowe ogniwo, skrzynka), hitbox także się zmieni
- czołgi z automatycznymi wyrzutnikami zużytych łusek nie będą miały specjalnych bonusów, będzie to jednak uwzględnione w ogólnych charakterystykach pojazdu
- najwyraźniej współczynniki oporu gruntu dla twardej, średniej i miękkiej ziemi prezentują się następująco 1, 2, 5
- zatopione czołgi nie mogą być zestrzelone, ponieważ devsi przewidzieli ich całkowite zniszczenie (wszystkie moduły do naprawy) za wystarczające
- SerB potwierdził, że GW Tiger P jest fałszywy - WG użyło tylko rozkazu rozwinięcia 210mm moździerza o nazwie "Elefant", a z przybliżonych gabarytów pojazdu stwierdzono, iż jest to działo SPG
- nerf złotych trolli środkowych tierów, nie jest równoznaczny z buffem pocisków HE na tych maszynach
- wentylacja dla M53/55? Testy pokażą.
- co do zapowiadanych zmian po wprowadzenie havoka; możliwe, że po trafieniu w bok PzIV Schmalturm, jego osłony boczne (Schurzen) odpadną; planuje się także wprowadzenie dodatkowych osłon, takich jak np. worki z piaskiem (wizualne oddanie strzałów ze zero ^^)
- SerB o nerfie SPersh'a: "Testy pokażą"; SerB również twierdzi, że po zmianach w pociskach HEAT i APCR, pancerz SP zyskał; nerf pancerza w 8.6, oznaczałby takie same własności jak w patchu 8.5, czyli nic się nie zmieni.
- nie ma w planach wprowadzenia możliwości sprzedaży miejsc garażowych za srebro lub złoto
- T23 może powrócić w formie prem tanka (The_Chieftain: Wiem coś czego, on nie wie... Ale nie mogę o tym mówić.)
Na koniec, coś dla oczu: Muzeum w Kubince
wtorek, 4 czerwca 2013
ile WG na nas zarabia
Jak już wiecie przychód WG za rok 2012 to 281 milionów $, dzieląc to na serwery wychodzi nam:
RU - 168,9 miliona
EU - 70,0 miliona
US - 39,7 miliona
SEA - 2,4 miliona
Przy czym, liczba aktywnych graczy na serwerach, w dzień zamknięcia raportu, wyniosła około:
RU - 3.034.756
EU - 845.528
US - 195.340
SEA - 62.225
Czyli średni przychód na gracza wynosi:
RU - 4,64 $
EU - 6,90 $
US - 16,94 $
SEA - 3,21 $
Wysoki przychód na serwerze RU jest skutkiem ogromnej liczby aktywnych graczy.
Jednocześnie serwer US jest 15,5 raza mniejszy od RU.
Pełen raport można obejrzeć TUTAJ.
RU - 168,9 miliona
EU - 70,0 miliona
US - 39,7 miliona
SEA - 2,4 miliona
Przy czym, liczba aktywnych graczy na serwerach, w dzień zamknięcia raportu, wyniosła około:
RU - 3.034.756
EU - 845.528
US - 195.340
SEA - 62.225
Czyli średni przychód na gracza wynosi:
RU - 4,64 $
EU - 6,90 $
US - 16,94 $
SEA - 3,21 $
Wysoki przychód na serwerze RU jest skutkiem ogromnej liczby aktywnych graczy.
Jednocześnie serwer US jest 15,5 raza mniejszy od RU.
Pełen raport można obejrzeć TUTAJ.
hmmm... nerf SPersh'a po raz kolejny ^^
Storm: Nie będzie nerfu pancerza, to była pomyłka, wycofujemy się z zapowiadanych zmian.
SerB: Podobno krąży opinia o wycofaniu zmian pancerza przedniego? Jeszcze zobaczymy :}
Subskrybuj:
Posty (Atom)