sobota, 9 marca 2013

Q&A 09.03.2013

- drugie drzewko amerykańskich medów, brytyjskie wieżowe TD - "bez komentarza"
- stabilizator Leoparda 1 nie będzie uwzględniony w statystykach czołgu, będzie dostępny jako normalny moduł
- drugie drzewko amerykańskiej artylerii bazującej na projektach M1XX (M107-M110) - "jeśli zajdzie taka potrzeba"
- SerB twierdzi że kopia oryginalnej dokumentacji kosztuje od 10 do setek Rubli, jednak najdroższa jest praca związana z szukaniem takiej dokumentacji - wymaga to zatrudnienia wielu specjalistów
- automatyczny system banowania za teamkill nie działa w pokojach treningowych
- obydwie umiejętności wpływające na zasięg widzenia działają w ten sam sposób, nie ma żadnej różnicy
- Serb twierdzi, że podczas wyboru US HT X tieru pominięto celowo M48A5. Zamiast niego wybrano Pattona 3 z 90mm stockowym działem, tak aby możliwe było odblokowanie nowego działa
- zostaną wprowadzone nowe garaże
- programiści nie tkną graczy (odnośnie płaczu na temat MM zależnego od umiejętności)
- jest jakiś błąd w interfejsie okien czatu - nie zamykają się po wciśnięciu "X" - zostanie to naprawione
- to że AMX M4 osiąga maxymalny wychył działa tylko kiedy działo jest skierowane do przodu jest zamierzone, to nie błąd
- stary celownik (0.3.3) nie powróci
- podczas jazdy po konkretnych twardych obiektach (np. betonowy chodnik w Ensku) grząskość gruntu obliczana jest dla ziemi pod obiektem/chodnikiem, będzie to naprawione
- jest możliwe, iż każda nacja otrzyma swój własny garaż
- Q: Czy możliwe będzie zawieszanie różnych tapet, albo przesuwanie wyposażenia garażu? A: Przecież to Simsy
- jedyny mechanizm balansowania plutonów dotyczy tego, iż każda drużyna musi mieć +/-1 pluton. Obydwie drużyny balansowane są wg wag poszczególnych czołgów
- VK2001DB oraz VK3002DV będą w patchu 8.5
- czołgi premium nie będą mogły być sprzedane za złoto
- poradnik był testowany na osobach nie grających w WoT'a



pojazdy z SuperTestów - cz.2 / WLK. BRYTANIA

lista pojazdów, które być może pojawią się w grze:

Wielka Brytania

niestety brak tutaj opisów, zatem same nazwy pojazdów
 
A7
M2A4
Stuart VI
Sherman III
Firefly
Sexton

http://wot-news.com

Pomiędzy 1943 a 1945 w Montreal Locomotive Works wyprodukowano 2150 Sextonów, które były używane przez siły kanadyjskie i brytyjskie. Pierwsze pojazdy weszły do służby we wrześniu 1943, wzięły one udział w walkach w Europie. Pomimo skomplikowanych narodzin Sexton okazał się konstrukcją bardzo udaną i pozostał w aktywnej służbie aż do 1956.
 

Sentinel I
RAM
AC IV
Matilda I


pojazdy z SuperTestów - cz.1 / FRANCJA

lista pojazdów, które być może pojawią się w grze:

Francja

ACL 135

http://wot-news.com
Pierwszy prototyp został wyprodukowany w 1931 roku w zakładach frimy ACL na podwoziu Char D1. Powstały dwa prototypy, jednakże prace nad dalszym rozwojem konstrukcji zostały zaniechane na skutek wadliwego systemu zawieszenia i innych problemów. 

AMC 35 

Ten model był ostatnim z serii pojazdów wspierających francuską piechotę. 
Pracę nad nim zaczęto w 1936 i wyprodukowano 50 maszyn w fabrykach Renault między 1938 a 1939.

AMR P103
http://wot-news.com

Prototyp czołgu lekkiego projektu Citroëna. W kwietniu 1935 pojazd przeszedł pomyślnie próby i został uznany za obiecujący projekt. Jednakże preferowano pojazd AMR 35

AMX 13 FL-11

http://wot-news.com
Zmodyfikowany AMX 13 z wieżą Panhard EBR. Pojazd nie miał automatycznego systemu ładowania działa i był przeznaczony do działań wojennych na terenie Indochin. 5 pojazdów zostało zbudowanych w 1954.
AMX 65t
World of Tanks

Modyfikacja pojazdu AMX 50 ze spawanym przednim kadłubem oraz standardową wieżą. Projekt istniał tylko na papierze.

AMX M4 1948

http://wot-news.com
Projekt z 1945, czołg wzorowany na projektach niemieckiej Pantery i Tygrysa Królewskiego.
Zamówiono dwa prototypy, które otrzymały oznaczenie M4.
Na początku czołg ten sklasyfikowano jako czołg średni, jednakże później przemianowano go na ciężki.

Char 50t B 
http://ftr-wot.blogspot.cz

Badania nad tym czołgiem rozpoczęto pod koniec 1945. Do 1950 wyprodukowano kilka prototypów, wliczając w to także model z wieżą oscylacyjną i działem 100mm.

FCM-2C
Początki tego pojazdu sięgają roku 1916. Do 1919 wyprodukowano 10 maszyn. Kilka wariantów FCM-2C zostało jeszcze wyprodukowanych do 1940. 

FCM F1

http://wot-news.com
W 1936 rząd francuski zarządał nowego innowacyjnego czołgu ciężkiego, który zastąpiłby Char 2C. Pięć firm zgłosiło sie do konkursu, proponując swoje rozwiązania. Wśród nich była firma FCM, która w 1940 zbudowało drewnianą makietę czołgu, którą zniszczono w 1941. 

 Lorraine G1L

http://wot-news.com
Pojazd pomysłu firmy Lorraine, istniał tylko na papierze.

Lorraine 37 L AC

Lorraine 37 L był masowo produkowany od 1937 do 1940, w sumie wyprodukowano około 480 pojazdów. Służyły głównie jako podwozie dla różnego rodzaju eksperymantalnych dział samobieżnych, które nigdy nie weszły do masowej produkcji.

Panzerjager 35R

http://wot-news.com

Firma Alkett zmodyfikowała 174 zdobyczne R35 w niszczyciele czołgów wyposażonych w działo 4.7 cm PaK 36(t).

Renault G1R 

http://wot-news.com

Projekt zaprezentowany przez firmę Renault w roku 1937. Wyprodukowano prototyp kadłuba oraz stworzono kompletne plany budowy. Niestety prace zaniechano z powodu wybuchu II Wojny Światowej.

Somua S35 

Produkowany w 1934 w firmie Somua. Na początku IIWŚ był uważany za jeden z najbardziej nowoczesnych i  groźnych czołgów. Po upadku Francji pojazdu zaczęto używać w służbie Wehrmachtu. Wyprodukowano 427 sztuki między 1938 a 1940.

Char 2C Bis

http://wot-news.com
W 1926 na czołgu FCM-2C zamontowano haubice 155mm i przemianowano na FCM 2C Bis.
Jednakże wcześniejsza wersja czołgu została przywrócona jeszcze w tym samym roku.