poniedziałek, 29 kwietnia 2013

wstępne informacje 8.6

The_Chieftain skomentował patchnoty 8.6:

No cóż, widziałem patchnoty 8.6, zmiany są o wiele większe niż przypuszczałem wcześniej. Artyleria będzie miała poważny rebalans, niektóre zmiany są dobre, niektóre nie za bardzo. Zobaczymy jak to wszystko wyjdzie ostatecznie. Bynajmniej artyleria nie jest jedyną rzeczą, która tak znacząco się zmieni w tym patchu. "Mega" zmiany są tutaj dobrym określeniem.

Zmiany dotyczące złotej amunicji?
Przywrócenie znaczenia pancerza w HTkach?
Zmiana mechanizmu penetracji?
Havok? Chyba niiiieee...

Komentujcie :)

Q&A 29.04.2013 + hackz

- nie zostaną podjęte żadne kroki w celu podniesienia liczebności mało popularnych pojazdów, takich jak Maus, FV4202 itp
- podczas rebalansu, opinie graczy nie mają znaczenia
- SerB twierdzi, że hack odnośnie kontrowania artylerii nie działa
- VK2801 nie ma związku z firmą Daimler Benz
- Japońskie drzewko: jak będzie o będzie
- nie wzrośnie liczba wolnego doświadczenia przyznawanego po bitwie
- nie ma na razie planów dotyczących wprowadzenia kamuflażu cyfrowego do innych nacji niż chińska
- najwyraźniej Chińczycy dostaną Type 100 TD z działem 100mm albo 122mm
- możliwe, że zostanie wprowadzone drugie drzewko brytyjskich medów
- konta "superpremium" (dające podwójny bonus) nie są planowane
- SerB stwierdza, że nie będzie już więcej P2W; WG skupia się teraz na sprzedaży komfortowego grindowania pojazdów
- opcja ręcznej zmiany maila obniża poziom bezpieczeństwa kont
- przedni pancerz Indienpanzera, w miejscu gdzie spotyka się dolna płyta z górną, nie jest zbugowany




a w rozwinięciu...


Q&A 29.04.2013 - edycja PL

UWAGA: Post to MOJE odpowiedzi na pytania zadane przez użytkowników w specjalnie wyznaczonym temacie forum, link na dole. Zdaje się, że wiele osób tego nie zauważa :)
Wzorując się na mistrzach trollingu ze stajni WG, staram się odpowiedzieć, może mniej lub bardziej poważne na zadane w temacie pytania.
Nie ingeruję w treść pytań, przeklejam je żywcem z forum.

 
1. Po szesc art osmego tieru na randomie w kazdej druzynie to jakies przeoczenie z waszej strony,glupota czy robienie sobie jaj? 

Working as intended, a tak na poważnie ogranicznik jest ustawiony na 5 art na stronę, więc nie wiem skąd się wzieło 6, no chyba że o 4tej w nocy :) Co do art przecież, ich nerfienie trwa od pół roku, a być może w czerwcu wyjdzie patch 8.6 który nieźle namiesza w świecie art.

2. Czy kiedykolwiek możliwy będzie soft reset konta i odzyskanie całego doświadczenia żeby można było wpakować je w czołgi innej nacji?
Dużo "starszych" graczy z czasów bety chętnie powróciło by do gry mając możliwość rozpoczęcia "od nowa" bez konieczności grindu od zera. 


Z tego co pamiętam, nie będzie takiej możliwości.

3. Po cholerą przerzuciliście CW na EU2?? Pingi zaczynają się teraz od 150, w porywach spadnie do 130, co i tak jest beznadziejnym wynikiem. Było dobrze.... chyba za dobrze?
Dlaczego pocisk wystrzelony z działa o kalibrze 120-130mm zaledwie uszkodzi gąsienice w takim T-50? No coś tu chyba nie gra? Taki pocisk trafiając właściwie gdziekolwiek powinien przebić tak mały czołg na wylot i trafić następnego. 


ad1. CW = beta, working as intended.
ad2. ktoś nie odrobił lekcji, gąska wchłania dmg

4. Po co defsi wprowadzili do gry pancerne murki i traktory? 

Tego nikt nie wie, ale mają to zmienić. Pociski AP będą przebijać te badziewne drewniane płotki.

5. Witam czy byłaby możliwość zmniejszenia artylerii na jedna mapę?bo naprawdę jest tego za dużo i nie idzie grac spokojnie.
Tak żeby w jednej drużynie był limit artylerii do 2 albo 3 góra np.


NEIN! Powód: oczekiwanie na bitwę artą po 10 min.

6. czy zostanie poprawiony is 6 proszę o odpowiedz 

7. Czy w aktualizacji 0.8.6 po wprowadzeniu artyleri zmniejszone zostaną koszty ich badań? 

W zasadzie tak, koszta rozciągną się na X tierów, a nie VIII - suma summarum, aby dojść od najniższej arty do najwyższej będzie potrzeba (mniej więcej) tyle samo expa. 

8. Co ze mapami typu Cichy Brzeg, Bagno, Komaryn ? Chętnie bym pograł na nich na randomach.

Powrócą ze w paczu, też bym pograł.
9. Czy jest możliwość, aby podczas podpalenia tekst " palimy się" był wypowiadany zawsze jako pierwszy ? Podczas kilku trafień krytycznych, tekst ten wypowiadany jest zazwyczaj na końcu, przez co traci się sporą ilość HP bo nawet się nie zauważy że jesteśmy podpaleni. 


Jest to zbyt skomplikowane do implementacji.
Poza tym najpierw widzisz pocisk, który przebijając kadłub, przelatuje Ci nad głową - więc to naturalne, że krzyczysz najpierw "OBERWALIŚMY!!!". Dopiero potem odwracając głowę i widząc na dupie wielką dziurę (bez skojarzeń) rozpalającą BBQ na tyłach czołgu krzyczysz "PALIMY SIĘ!"

10. Czy zostanie poprawiony Jagdpze100 a ściślej ujmujac jego dzialo strzaly za 0...

W sumie nie doczytałem do końca, ale odpowiedź brzmi: NIE.

11. Czy waszym zdaniem system doboru drużyn (matchmaking) działa poprawnie czy może trzeba wielu poprawek i usprawnień? 

Moim zdaniem działa poprawnie. BTW, nie wiem czy grałeś wcześniej jak to tier IV spotykał tier VIII i dla nikogo to nie było dziwne.     


źródło: LINK

nowa mapa - Stalingrad?

Ojjj ktoś się chyba zdenerwował, że przyłapali go na popijaniu Sarmackiego z Biedry i opracowywaniu nowej mapki (?!).


Pz.Sfl.IVb


liczba załogantów: 4
wymiary:
- długość: 5,9 m
- szerokość: 2,87 m
- wysokość: 2,25 m
waga: 17 t
grubość pancerza kadłuba: 30 mm / 14,5 mm / 14,5 mm

uzbrojenie: 105 mm haubica leFH 18/1 L/28
pionowe kąty wychyłu: 40 °;  -10°
poziome kąty wychyłu: 35 °; 35 °
wieżyczka obrotowa: do 140 °
+ karabin maszynowy 7,92 mm MG34

amunicja: 60 pocisków dla 105 mm haubicy

silnik: 6-cylindrowy Maybach HL66P
moc: 180 KM przy 2800 obr. \ min
pojemność: 6,75 litra
prędkość maksymalna: 45 km\h