- w najnowszym patchu rola ekranów przeciw-kumulacyjnych (PK) przeciwko pociskom HEAT stanie się bardziej znacząca. Posiadacze Pz IV Schmalturm będą zawiedzeni, bo siatka przy gąsienicach nadal nie będzie się liczyć jako ekran, jest za cienka.
- +/- 25% losowości dla penetracji i dmg nie zmieni się
- przednia płyta SPersh'a zawiera dwa ekrany PK, jeden za drugim, potem dopiero jest pancerz właściwy. Jednakże, druga warstwa nie będzie brana pod uwagę przy trafieniach pociskami HEAT ponieważ jej wpływ będzie znikomy.
- Q:"Zawsze mówiliście, że TDki otrzymują taką samą ilość XP za bitwę!" A:"No cóż, tacy już jesteśmy - źli i paskudni"
- Q:"W takim razie jak wam możemy ufać?" Q:"Albo nam ufasz, albo nie - twój wybór."
- Q:"Mówiliście, że nie będziecie zmieniać prem pojazdów, a co zrobiliście z LeFH??? Myślicie, że gracze nadal będą płacić za prem czołgi?!" A:"Bazując na naszym doświadczeniu, tak."
- SerB tłumaczy jak działa celowanie i wystrzał: "Jest pewien punkt, gdzie w momencie strzału jest wycelowana lufa. Po wystrzale, brany jest pod uwagę losowy czynnik celności. Następnie pocisk leci po swojej trajektorii, liczonej z tego danego punktu uwzględniając czynnik losowy - i jeśli na swojej trajektorii pocisk napotka obiekt który może spenetrować - i to już zależy od danej sytuacji..."
- jeśli gra byłaby realistyczna, wszystkie czołgi (oprócz Rosyjskich) nie byłyby w stanie ruszać wieżą (albo ruszałyby bardzo powoli / ręcznie) jeśli silnik uległby uszkodzeniom; wieże Rosyjskie miały napęd elektryczny; nie było to wprowadzone w celu uniknięcia płaczu wielu graczy
- zmiany w mechanice kamuflaży nie są ostateczne, kompletnie zmieniony mechanizm zostanie wprowadzony znacznie później
- SerB nie spodziewa się zalewu TDków i artylerii po zniesieniu kary na exp w patchu 8.6
- limit do 5 art na stronę, zostaje w 8.6
- nowy system celowania, w przypadku art dotyczy zarówno widoku strategicznego, jak i zwykłego
- wg Storma, po wprowadzeniu patcha 8.6 wszystkie działa będą celniejsze
- w powiązaniu ze zwiększoną celnością, zasady przyznawania medalu snajpera nie zmienią się
- w 8.6 nadal będą różnice we współczynniku camo między dużymi i małymi TDkami
- nerf krzaczków będzie znikomy
- najwyraźniej waga MM Type 59 nie zmieni się
- 8.6 nie przyniesie resetu skilli, ponieważ umiejętność kamuflażu nadal będzie działała w ten sam sposób
- nowe emblematy zostaną wprowadzone w jednej z nadchodzących aktualizacji
- w 8.6 będzie jedna nowa mapa
- wg Storma zmiany kamuflażu, nieznacznie wpłyną na takie pojazdy jak Jagdpanzer IV i inne podobne
- duże pojazdy nie dostaną większego bonusu do camo w 8.6
- limity artylerii w kompaniach będą zmodyfikowane, najwyraźniej w kompanii mistrzowskiej, będzie można umieszczać arty tieru VII
niedziela, 19 maja 2013
8.6 - zapowiedź kolejnych mega zmian
Tak więc, w następnym tygodniu możemy spodziewać się kolejnych informacji na miarę tych ostatnich, które wywołały sporo zamieszania. Zapewne będą dotyczyć one balansu i ekonomii gry.
- zmiany zostaną ujawnione w następnym tygodniu
- Komaryn i Bagna są właśnie przerabiane i zapewne nie znajdą się w patchu 8.6
- wartości kamo pojazdów nie będą ujawnione
- SU-5 nie będzie miał więcej amunicji - wręcz przeciwnie, będzie miał jej mniej, ale dostanie buffa do dmg pocisku
- nowy system gaszenia pojazdu nie zostanie wprowadzony wraz z patchem 8.6
- zmiany ekonomii będą "bolesne"
- zmiany zostaną ujawnione w następnym tygodniu
- Komaryn i Bagna są właśnie przerabiane i zapewne nie znajdą się w patchu 8.6
- wartości kamo pojazdów nie będą ujawnione
- SU-5 nie będzie miał więcej amunicji - wręcz przeciwnie, będzie miał jej mniej, ale dostanie buffa do dmg pocisku
- nowy system gaszenia pojazdu nie zostanie wprowadzony wraz z patchem 8.6
- zmiany ekonomii będą "bolesne"
Subskrybuj:
Posty (Atom)