niedziela, 2 czerwca 2013
Q&A 02.06.2013
- to, że arty VII tieru mogą grać jako top tank w bitwach V-VI tieru będzie również możliwe na normalnym serwerze
- w patchu 8.6 celność wzrosła o około 20%, dev'si nie uważają tego za OP
- podczas, gdy WoWp posiada liniowy postęp umiejętności (1% kosztuje tyle samo expa), nie ma planów aby wprowadzić też taki system do WoT
- w przyszłości przyczynienie się do utonięcia przeciwnika będzie się liczyło jako frag i być może będzie za to przyznawany nawet jakiś bonus
- podczas wyznaczania pojazdów, które dostaną osłonę PO w rozmiarze XL, brano głównie pod uwagę ich wagę, dlatego też E3 dostał "tylko" rozmiar L
- graficznie nic się nie zmieniło w wersji 8.6
- jeszcze nie zdecydowano się na cenę E-25
- system kamuflażu został zmieniony, ponieważ devsi chcieli poprawić efekt siatki i kamuflażu wizualnego oraz pozbyć się efektu dwóch krzaczków
- celność wszystkich pojazdów (oprócz art) została zwiększona o identyczną wartość
- na podstawie wcześniejszych testów Jgpz E-100, Storm sprawdzi wpływ wentylacji na kamuflaż
- możliwe, że Święta Dolina (Korea) jest odwzorowaniem rzeczywistej lokalizacji (Yonch'i-san - dla ciekawskich palcem po mapie)
- problem sterowników Nvidii jednak nadal istnieje
- to, że czołg nie może skręcać kiedy jego silnik ulegnie uszkodzeniu podczas szybkiej jazdy, jest celowe; jednak z obecną fizyką trudno osiągnąć inny efekt
- VK7201 - nie będzie osiągalny z poziomu randomów
- powstanie lista czołgów, które dostaną buffa do zarobków; jednakże czołgi premium VIII tieru zostaną pominięte, ale niektóre nisko tierowe prem czołgi, także dostaną buffa
- za usunięcie 122mm działa z SU-26 możecie obwiniać SerB'a
- możliwe, że wszystkie produkty WG nie tylko będą miały jedno konto premium, ale także wspólne złoto
- powodem zmian kamo/celności/opłacalności był nieustanny płacz użytkowników: "Czemu zabijają mnie strzelające krzaki?!!11", "Dlaczego nie mogę niczego trafić, a pociski latają na samym brzegu celownika! FUUU!", "Dlaczego tak mało zarabiam i non stop muszę grać na koncie premium?! Dafaq?"
- na razie nie ma w planach nerfu penetracji X tierowych pocisków HEAT/APCR
- dynamiczna kamera nadal jest pod czujnym okiem dev'sów, na pewno zostanie zmniejszony podskok kamery przy strzale
- nie będzie dodatkowego test serwera, dev'si są zadowoleni z obecnej sytuacji
- Brytyjczycy na razie nie otrzymają alternatywnych (do HESH), złotych pocisków, z wysoką penetracją
- tiery X nie zostaną więcej zmienione, poza tym co widzimy na teście
- w patchu 8.6 celność wzrosła o około 20%, dev'si nie uważają tego za OP
- podczas, gdy WoWp posiada liniowy postęp umiejętności (1% kosztuje tyle samo expa), nie ma planów aby wprowadzić też taki system do WoT
- w przyszłości przyczynienie się do utonięcia przeciwnika będzie się liczyło jako frag i być może będzie za to przyznawany nawet jakiś bonus
- podczas wyznaczania pojazdów, które dostaną osłonę PO w rozmiarze XL, brano głównie pod uwagę ich wagę, dlatego też E3 dostał "tylko" rozmiar L
- graficznie nic się nie zmieniło w wersji 8.6
- jeszcze nie zdecydowano się na cenę E-25
- system kamuflażu został zmieniony, ponieważ devsi chcieli poprawić efekt siatki i kamuflażu wizualnego oraz pozbyć się efektu dwóch krzaczków
- celność wszystkich pojazdów (oprócz art) została zwiększona o identyczną wartość
- na podstawie wcześniejszych testów Jgpz E-100, Storm sprawdzi wpływ wentylacji na kamuflaż
- możliwe, że Święta Dolina (Korea) jest odwzorowaniem rzeczywistej lokalizacji (Yonch'i-san - dla ciekawskich palcem po mapie)
- problem sterowników Nvidii jednak nadal istnieje
- to, że czołg nie może skręcać kiedy jego silnik ulegnie uszkodzeniu podczas szybkiej jazdy, jest celowe; jednak z obecną fizyką trudno osiągnąć inny efekt
- VK7201 - nie będzie osiągalny z poziomu randomów
- powstanie lista czołgów, które dostaną buffa do zarobków; jednakże czołgi premium VIII tieru zostaną pominięte, ale niektóre nisko tierowe prem czołgi, także dostaną buffa
- za usunięcie 122mm działa z SU-26 możecie obwiniać SerB'a
- możliwe, że wszystkie produkty WG nie tylko będą miały jedno konto premium, ale także wspólne złoto
- powodem zmian kamo/celności/opłacalności był nieustanny płacz użytkowników: "Czemu zabijają mnie strzelające krzaki?!!11", "Dlaczego nie mogę niczego trafić, a pociski latają na samym brzegu celownika! FUUU!", "Dlaczego tak mało zarabiam i non stop muszę grać na koncie premium?! Dafaq?"
- na razie nie ma w planach nerfu penetracji X tierowych pocisków HEAT/APCR
- dynamiczna kamera nadal jest pod czujnym okiem dev'sów, na pewno zostanie zmniejszony podskok kamery przy strzale
- nie będzie dodatkowego test serwera, dev'si są zadowoleni z obecnej sytuacji
- Brytyjczycy na razie nie otrzymają alternatywnych (do HESH), złotych pocisków, z wysoką penetracją
- tiery X nie zostaną więcej zmienione, poza tym co widzimy na teście
kasa kasa kasa
Ok, chcecie zarobić? No pewnie, że chcecie!
W sumie to grosze, ale zawsze coś.
Póki trwa event Całkowite Zniszczenie możecie kupić Hummel'a za połowę ceny.
~692.000 / 2 = 346.000
W patchu 8.6 jego cena zostanie podwyższona i będziecie go mogli sprzedać za:
~932.000 / 2 = 466.000
Czyli do zgarnięcia jest 120.000.
Za to bez presji czasu, możemy kupić Grille. Obecnie kosztuje 177.000, a w patchu 8.6 sprzedać go można za 200.000 (cena kupna w 8.6 to 400.000), czyli 23.000 zysku.
Sumarycznie 120.000 + 23.000k = 143.000 zysku.
UPDATE: dziękuje anonimku
M37: 47.000 / 130.000 = +18.000
Bison: 3.500 / 48.5000 = +22.500
StPz II: 51.000 / 156.000 = +52.500
Sumarycznie: 236.000
UPDATE #2: jeszcze więcej kasy
cofnięto nerf SPersh'a
Storm osobiście potwierdził, że nerf pancerza był "błędem" i pancerz zostaje taki jaki jest obecnie.
źródło: http://world-of-tanks.livejournal.com/4888198.html
Nie wiem czy pamiętacie, ale podobna sytuacja miała miejsce z Type 59. Parę patch'y temu, przy wprowadzaniu chińczyków, chciano wyrównać mu depresję działa tak, aby była zgodna z resztą chińskich dział. Po wrzawie na forach z pomysłu jednak się wycofano.
W kupie siła!
E-25 vs ELC AMX
Tytanowy_Janusz tym razem prezentuje porównanie ELC i E-25.
A tutaj zaktualizowana specyfikacja tego mikrusa:
załoga: 4
tier: 7
waga MM: 32,4 (27)
HP: 830
pancerz: 50/30/30
prędkość: 65/20
silnik: 700hp Maybach HL230 TRM P30
penetracja: 150/194/38 (198/244/38) - nerf
dmg: 135/135/175
RoF: 20 (18,75) - buff
celność: 0,3 (0,31) - buff
czas celowania: 1,5
kąt wychyłu działa: 12 stopni w każdą stronę
pionowy wychył działa: -8; +15
pojemność mag. amunicji: 60
zasięg widzenia: 360
zasięg radia: 710
waga: 25,2t (26,025t) - buff
A tutaj zaktualizowana specyfikacja tego mikrusa:
załoga: 4
tier: 7
waga MM: 32,4 (27)
HP: 830
pancerz: 50/30/30
prędkość: 65/20
silnik: 700hp Maybach HL230 TRM P30
penetracja: 150/194/38 (198/244/38) - nerf
dmg: 135/135/175
RoF: 20 (18,75) - buff
celność: 0,3 (0,31) - buff
czas celowania: 1,5
kąt wychyłu działa: 12 stopni w każdą stronę
pionowy wychył działa: -8; +15
pojemność mag. amunicji: 60
zasięg widzenia: 360
zasięg radia: 710
waga: 25,2t (26,025t) - buff
E-25 vs Jgpanther
Porównanie wielkości standardowej Jgpantery i nowego, premium E-25 - wielkie GJ dla Tytanowego_Janusza.
Subskrybuj:
Posty (Atom)