- P.43bis może mieć takie samo działo jak Semovente 105/25
- najwyraźniej nie powstały żadne japońskie działa SPG bazujące na podwoziach super-ciężkich czołgów
- co do możliwości, że topowy japoński TDek będzie modyfikacją podwozia super-ciężkiego czołgu - "zobaczymy"
- na nowo przebudowane mapy nie mają mniej osłon przed artylerią, ich powierzchnia została wyrównana w celu zwiększenia manewrowości
- nie będzie 4 osobowych plutonów
- kompletna destrukcja obiektów wymaga potężnych serwerów, dla obecnych - takie obliczenia są nierealne
- prawdziwe emblematy jednostek nie będą wprowadzone, SerB nie chce żeby na mapach hasały czołgi z logo Totenkopf (nawet jeśli były historyczne)
- używając zestawu naprawczego, koszt napraw modułu nie jest uwzględniany w ostatecznym rachunku. Używanie zestawów naprawczych, jest także bardziej kosztowne dla wysokotierowych pojazdów. Nawet jeśli cena za naprawę danego modułu jest dla każdego inna, zestaw naprawczy zawsze wychodzi drożej.
- wprowadzona zostanie możliwość ugaszenia czołgu po wjechaniu do wody
- WG nie podzleca wielu prac firmom zewnętrznym jeśli chodzi o modelowanie czołgów,
- patch 8.6: 10 tierowa artyleria + brytyjska artyleria
- będzie specjalna 'tablica' z mapą, na której dowódcy CW będą mogli rysować strategie i tłumaczyć taktykę dla swojej drużyny
- M110 US, artyleria - najwyraźniej nie zostanie wprowadzona
- wprowadzenie AT-2, nie pociągnie za sobą buffów TDków innych nacji
- nie będzie alternatywnego wyboru dział dla artylerii,
- nie będzie alternatywnego wyboru dział dla pojazdów premium,
- Dicker Max nie ma dodatkowych ostróg, bo nie są mu potrzebne,
- Bagna i Perłowa Rzeka mogą mięć więcej trybów rozgrywki (czyli, bitwa spotkaniowa + szturm)
piątek, 29 marca 2013
FV215b (183) fake
Gracz MACCA_B_TAHKE z serwera RU jest jednak trollem.
15 fragów na FV215b (183), okazało się zbyt podejrzane dla WG i zaczęto przyglądać się sprawie.
Wątek na ruskim forum, wychwalający jego osiągnięcie, zamknięto i najwyraźniej była to zwyczajna ustawka.
Q&A 28.03.2013
- uszkodzenie podwozia nie ma wpływu na mobilność
- nie będzie alternatywnej linii z niemieckim 'ciężkim' Lowe
- możliwe jest zabicie całej załogi jednym penetrującym pociskiem HE; zasada mówiąca, że pocisk HE może zabić nie więcej niż pół załogi dotyczy trafienia niepenetrującego
- pociski wystrzeliwane z perspektywy trzeciej osoby nie są celniejsze od tych wystrzeliwanych z trybu snajperskiego
- zdolność czołgu do przepychania innego jest skomplikowanym parametrem - składowymi są tutaj moc silnika, jakość zawieszenia, masa czołgu i pochyłość terenu. Powstała siła jest dodatkowo zależna od wektora ruchu.
- wprowadzenie dynamicznej zmiany parametrów (czołgu) w garażu nie ma wysokiego priorytetu
- bug, w którym bardzo małe siły są w stanie spowolnić znacznie czołg, zostanie naprawiony
- pociski podkalibrowe podlegają normalizacji (tak jak APki); normalizacja jest obliczana wtedy, gdy system stwierdzi czy pocisk rykoszetuje, czy też nie
- nie będzie alternatywnej linii z niemieckim 'ciężkim' Lowe
- możliwe jest zabicie całej załogi jednym penetrującym pociskiem HE; zasada mówiąca, że pocisk HE może zabić nie więcej niż pół załogi dotyczy trafienia niepenetrującego
- pociski wystrzeliwane z perspektywy trzeciej osoby nie są celniejsze od tych wystrzeliwanych z trybu snajperskiego
- zdolność czołgu do przepychania innego jest skomplikowanym parametrem - składowymi są tutaj moc silnika, jakość zawieszenia, masa czołgu i pochyłość terenu. Powstała siła jest dodatkowo zależna od wektora ruchu.
- wprowadzenie dynamicznej zmiany parametrów (czołgu) w garażu nie ma wysokiego priorytetu
- bug, w którym bardzo małe siły są w stanie spowolnić znacznie czołg, zostanie naprawiony
- pociski podkalibrowe podlegają normalizacji (tak jak APki); normalizacja jest obliczana wtedy, gdy system stwierdzi czy pocisk rykoszetuje, czy też nie
patch noty 8.5, cz.II
UWAGA: info nieoficjalne
- dodano nowe inskrypcje dla każdej nacji
- zwiększono rozdzielczość inskrypcji
- naprawiono bugi związane z blokowaniem się dużych pojazdów np. pod mostami
- naprawiono błąd kiedy strzał o małym potencjalnym dmg znikał po trafieniu w działo z dużą ilością HP
- naprawiono błąd kiedy penetrujący pocisk HE zadawał pełne obrażenia modułom zewnętrznym
- naprawiono błąd związany z zadawaniem obrażeń załodze przez pocisku HE w pojazdach z odkrytymi kadłubami
- zniszczone czołgi już nie absorbują dmg HE, pocisk wybucha teraz na powierzchni takiego czołgu
- naprawiono błąd (graficzny) z pociskami wybuchającymi w powietrzu
- naprawiono rzadki błąd, który nie pokazywał uszkodzeń zbiornika paliwa w niektórych przypadkach
- poprawiono błąd związany z brakiem uszkodzeń mniejszych i lekkich czołgów najeżdżających (np. na 'wieże') na większe pojazdy
- naprawiono błąd znikających inskrypcji po wciśnięciu alt+TAB, albo przy zmianie ustawień graficznych
- naprawiono mechanizm związany z komunikatem braku pamięci
- naprawiono błąd z oknem czatu: rozpoczynający czat nie pojawiał się na liście czatu, a zamknięcie takiego okna skutkowało jego zawieszeniem
- dodano kilka brakujących modułów czołgów premium do sklepu
- poprawiono opis osiągnięcia "Zagończyk"
- poprawiono mniejsze błędy w opisach czołgów i modułów
- poprawiono opis osiągnięcia "Lew Synaju"
- poprawiono błędy w samouczku
- naprawiono błąd związany z wyświetlaniem działania (wygaszaniem) siatki kamo i peryskopu nożycowego, po próbie ruszenia z zerwaną gąsienicą
- naprawiono błąd kiedy "szósty zmysł" przestał się pokazywać po nagłych i powtarzających się wykryciach
- zoptymalizowano efekt kurzu i błota wydobywającego się spod gąsienic
- zredukowano opór gruntu przy przejeżdżaniu przez zniszczone obiekty
- dodano nowe inskrypcje dla każdej nacji
- zwiększono rozdzielczość inskrypcji
- naprawiono bugi związane z blokowaniem się dużych pojazdów np. pod mostami
- naprawiono błąd kiedy strzał o małym potencjalnym dmg znikał po trafieniu w działo z dużą ilością HP
- naprawiono błąd kiedy penetrujący pocisk HE zadawał pełne obrażenia modułom zewnętrznym
- naprawiono błąd związany z zadawaniem obrażeń załodze przez pocisku HE w pojazdach z odkrytymi kadłubami
- zniszczone czołgi już nie absorbują dmg HE, pocisk wybucha teraz na powierzchni takiego czołgu
- naprawiono błąd (graficzny) z pociskami wybuchającymi w powietrzu
- naprawiono rzadki błąd, który nie pokazywał uszkodzeń zbiornika paliwa w niektórych przypadkach
- poprawiono błąd związany z brakiem uszkodzeń mniejszych i lekkich czołgów najeżdżających (np. na 'wieże') na większe pojazdy
- naprawiono błąd znikających inskrypcji po wciśnięciu alt+TAB, albo przy zmianie ustawień graficznych
- naprawiono mechanizm związany z komunikatem braku pamięci
- naprawiono błąd z oknem czatu: rozpoczynający czat nie pojawiał się na liście czatu, a zamknięcie takiego okna skutkowało jego zawieszeniem
- dodano kilka brakujących modułów czołgów premium do sklepu
- poprawiono opis osiągnięcia "Zagończyk"
- poprawiono mniejsze błędy w opisach czołgów i modułów
- poprawiono opis osiągnięcia "Lew Synaju"
- poprawiono błędy w samouczku
- naprawiono błąd związany z wyświetlaniem działania (wygaszaniem) siatki kamo i peryskopu nożycowego, po próbie ruszenia z zerwaną gąsienicą
- naprawiono błąd kiedy "szósty zmysł" przestał się pokazywać po nagłych i powtarzających się wykryciach
- zoptymalizowano efekt kurzu i błota wydobywającego się spod gąsienic
- zredukowano opór gruntu przy przejeżdżaniu przez zniszczone obiekty
staty nowych sowieckich pojazdów |
Subskrybuj:
Posty (Atom)