sobota, 20 kwietnia 2013

Q&A 20.04.2013

- kieszonkowa wersja WoTa nie jest na razie planowana
- wszystkie mapy w trybie szturmu mają identyczny czas potrzebny do zajęcia bazy
- w 8.5 grafika nie została ulepszona, poprawiono jedynie efekty dymu i kurzu w celu zwiększenia wydajności
- Niemieckie inskrypcje "Gott mit uns" i "Für Kaiser, Gott und Vaterland" nie pojawią się w grze, za to może pojawić się Sowiecka inskrypcja "Na Berlin!"
- nowy tryb eskorty nie jest na razie planowany
- M6A2E1 ma mniejsze przychody (o ok. 20%, w porównaniu z innymi pojazdami premium), ponieważ nie jest uważany w grze za czołg premium
- patch 8.5 wydłużył czas oczekiwania na rozpoczęcie bitwy, np. w przypadku artylerii, rozpoczęcie meczu trwa 50 sekund
- silnik Mausa zmienił się z diesla na benzynę; od razu pojawiła się plotka, że prawdopodobieństwo pożaru silnika zostanie zwiększone, ale to nieprawda
- jeśli twój czołg uległ zniszczeniu i nie masz srebra na jego naprawę, nie będziesz mógł przenieść załogi do innego czołgu. Jest to zamierzone.
- nowa mapa (Perłowa Rzeka) nie będzie losowana częściej niż inne "stare" mapy. Kiedyś rzeczywiście tak było, ale ta praktyka została już dawno zaniechana.
- szansa wylosowania trybu szturmu lub spotkania nie jest zwiększona. Jednakże sprawa zostanie zbadana ponieważ gracze narzekają, że zamiast standardowego trybu, częściej losowane są inne tryby.
- różne X tiery medów mają różne prędkości pocisków
- pociski podkalibrowe i te zwykłe mają takie same prędkości w celu uniknięcia konieczności odmiennego stylu celowania
- w patchu 8.5 ulice Ruinberg'u ponownie nie zostały wygładzone
- całkiem możliwe, że wskaźnik penetracji będzie w przyszłości uwzględniał efektywną grubość pancerza
- powodem dla którego KV-5 radzi sobie lepiej, jest wprowadzenie złotej amunicji, która pozytywnie wpłynęła na jego osiągi

cdn

kod zaproszeniowy


Chcecie Micromaus'a, 1.000g i 3 dni premki?
Przy zakładaniu nowego konta wpiszcie:

WGGEAR


prezentacja 8.5 - zdjęcia

Perłowa Rzeka, strategiczne punkty:

Zmiany w trybach gry:
stary tryb szturmu
nowe rozmieszczenie drużyny atakującej
stary tryb szturmu na Malinówce
większy rozrzut drużyny atakującej i zmiana położenia bazy
stary tryb
zupełnie nowe rozmieszczenie
 Usprawnienia graficzne:

czołg Iwakuro - tier VI HT drzewka japońskiego

Jest to 100 tonowy japoński czołg ciężki, zaprojektowany przez Hideo Iwakuro, znany pod nazwą "czołg Iwakuro". Dwa razy większy niż KV-1, wyposażony w działo 105mm, ma się znaleźć na tierze VI japońskiego drzewka czołgów ciężkich (została potwierdzona również inna wersja, z działem 150mm).
Nie mylcie go z O-I, ponieważ był on nowszą konstrukcją.


Charakterystyka:
pancerz: 75mm z przodu, 35mm na bokach (możliwy był również wariant 150mm z zamocowana dodatkową płytą 35mm) - jednakże takie monstrum raczej nie trafi na tier V, albo VI.
działo: Type 92, 120mm penetracji na 100m.

czołg Iwakuro
I-O vs Maus (źródło: www.agisn.de)

moduły dodatkowe + skille, cz.III

Naprawa, skrzynka narzędzi, siatka i kamo.


 
Skrzynka narzędziowa przydaje się w bardzo specyficznych przypadkach, albo jako tymczasowe zastępstwo przy braku umiejętności naprawy.
Oczywiście naprawa jest jak najbardziej pożądana i jest to jeden z ważniejszych skilli :)

Siatka również przydaje się w specyficznych przypadkach, głównie u scoutów.
Co do skilla pozwalającego zwiększyć współczynnik kamuflażu czołgu, to jak najbardziej jest to również jeden z ważniejszych skilli. Przyjemność stania medem w krzakach i punktowania ślepego wroga jest nie do opisania ^^
Nie mam pojęcia dlaczego tak często ten skill jest pomijany, bo jest lamerski, kamperski i "ja zawsze walczę na pierwszej linii... boom, game over". Przecież system spotowania w grze jest ważnym elementem, a to czy my kogoś zobaczymy jako pierwsi, a on nas nie - ma bardzo duże znaczenie.
Czołgi ciężkie, z racji swych rozmiarów, i wszelkiego rodzaju inne stodoły, powinny sobie odpuścić tą umiejętność.



Mój kochany WZ-131, z załogą posiadającą 5 umiejętności.