- na razie jeszcze nie zdecydowano, czy nową fizykę (havok) opcjonalnie będzie można wyłączyć jako całość, czy też będzie można wyłączać jej poszczególne elementy (np. zawieszenie - włączone, destrukcja budynków - wyłączona)
- nie będzie nielimitowanej listy ignorowanych użytkowników, i nie będzie ona także zapisywana po stronie klienta - stwarzało by to problemy przy zmianie komputera
- czat nie będzie rozdzielony na ten zwykły i ten odpowiedzialny za wydawanie komend (chodzi o płaczków z banem na czat, którzy nie mogą pingować mapy i wydawać komend np. "Pomocy!!")
- balans artylerii nisko-tierowej działa bez zarzutu
- kiedy drzewka artylerii zostaną rozciągnięte do 10 tieru, MM topowej artylerii również ulegnie zmianie i będzie wyglądał podobnie jak losowania obecnych 10 tierów - jednak za wcześnie, żeby powiedzieć jak to będzie wyglądało i jakie zmiany czekają artylerię
- premium medy 8 tieru nie pojawią się zbyt szybko - sowiecki tier 7 jest planowany, ale na razie brak szczegółów co do jeo wprowadzenia
- MM zależny od skilla nie jest planowany
- magazyn amunicji może zostać także zniszczony przez pożar (pocisk który podpala czołg, trafia później w magazyn osłabiając go, a następnie pożar - powodując dalszy dmg - wyzwala eksplozję), jednak jest to rzadkie
- nie planuje się powiązania bana z forum z banem w grze i vice versa, ale planuje się ujednolicić bany dla wszystkich projektów WG (ban na forum Wot, oznacza również ban na forach WoWp i WoBs)
- tryb obserwatora nie zostanie wprowadzony do bitw treningowych
- SerB twierdzi, że w WoTa pogrywa jakaś rodzina królewska (wcześniej wspominano coś o księciu Jordanii)
- każdy serwer RU ma inną moc - najlepsze są RU1 i RU2, a te najnowsze są najsłabsze
- realistyczny efekt dymu zostanie wprowadzony. Właściwie to miał być wprowadzony na samym początku, ale obliczenia niezbędne do dynamicznego zasięgu widzenia w połączeniu z innymi ruchomymi obiektami były trudne do zaimplementowania. Na pewno będą to obliczenia po stronie serwera (anti-hack). Serwer będzie uważał dym za przeszkodę i nie będzie wysyłał żadnych danych związanych ze spotowaniem czołgom stojącym za nim.
- topowe pojazdy dla linii T-34M/A-43? Bez komentarza.
- nowy czat będzie wpierw testowany w WoWp i może także posiadać funkcję natychmiastowego wyczyszczenia listy ignorowanych
- efekty pogodowe nie mają nic wspólnego z havokiem
- informacje odnośnie zmian dotyczących art 10 tieru zostanie ogłoszona wcześniej niż patch noty do 8.6
- patch wprowadzający arty 10 tieru nie będzie umożliwiał otrzymania darmowych pojazdów, klonowania załogi wyszkolonej na 100%, ani też darmowych miejsc w garażu
- przejechany dystans nie będzie wynagradzany po osiągnięciu określonego poziomu (odpowiedź na pytanie dotycząca możliwego zaradzenia kampienia)
- nie jest wykluczone, że specjalnością art brytyjskich będzie wysoka penetracja pocisków HE
- właściciele VK2801 nie otrzymają żadnych rekompensat związanych z obniżeniem expa jego badań
poniedziałek, 1 kwietnia 2013
1 kwietnia
no to zaczynamy, oprócz baneru na stronie głównej oraz dziwnych eventów,
- w garażu pojawiła się buda na gąsienicach, a w niej pies "Lowe" o czerwonych diabelskich oczach
- podczas zgonu "dusza" czołgu odfruwa na skrzydełkach
- ptaki zastąpione papierowymi samolocikami
- kreskówkowe dźwięki w garażu (np. podczas przewijania czołgów)
- w garażu pojawiła się buda na gąsienicach, a w niej pies "Lowe" o czerwonych diabelskich oczach
- podczas zgonu "dusza" czołgu odfruwa na skrzydełkach
- ptaki zastąpione papierowymi samolocikami
- kreskówkowe dźwięki w garażu (np. podczas przewijania czołgów)
supertest #1
Co nieco o superteście - dane stare, bo sprzed miesiąca jak jeszcze ST EU tam byli, no ale temat jest na fali xD
Było tam aktywnych 720 supertesterów, z których dwóch odpowiadało za tłumaczenie.
Ponieważ jak wiecie, wszystko na super-teście jest po rosyjsku, tak więc przynajmniej trzeba tłumaczyć maile. Idąc dalej - 32 z nich to koordynatorzy, a 686 to normalni supertesterzy.
Z tych regularnych supertesterów 66 było europejczykami, 1 był Amerykaninem, a reszta to gracze rosyjscy.
Supertesterzy (ST) są zobowiązani do rozegrania określonej liczby rozgrywek testowych w ciągu miesiąca. Jeśli tego nie zrobią dostają pierwsze ostrzeżenie, a przy następnym wylatują.
Niestety to raczej nie działa, bo większość loguje się tylko w celu zobaczenia nowości jakie WG nam zafundowało. Ah, ta ciekawość...
Niecała połowa ST rozegrała 5 albo mniej meczy testowych w miesiącu, a 254 ST z ogólnej liczby 720 nie zrobiło dosłownie nic.
Ma to oczywiście swoje konsekwencje w postaci ostrzeżeń. Z 720 ST, 85 dostało ostrzeżenia za takie przewinienia jak: spam, psucie testów, łamanie zasad robienia screenshotów, bycie AFK na teście. Najciekawszym jest jednak fakt, że wszyscy testerzy, którzy otrzymali takie ostrzeżenia byli z... RU.
Idąc dalej z tych 720 ST, 118 zostaje zwolnionych. Z tych 118 - 4 to ST EU.
Każdy ST zbiera określoną pulę punktów za testy w których uczestniczy. Na podstawie tych punktów wypłacane jest mu wynagrodzenia w postaci złota.
W sumie uzbierano 20691 pkt, najlepszy ST zebrał ich 402, drugi 380 (obydwoje to Rosjanie). Najlepszy europejczyk, był na 16 miejscu.
Punkty oczywiście bezpośrednio nie przedkładają się na złoto, tzn. za 402pkt nie dostaniemy 402 złota.
Generalnie wypłacane jest 3.000 złota za każde 180 bitew, a maksymalną wartością jest 37.000 złota jeśli zdołasz rozegrać 720 bitew miesięcznie.
Ok, najlepsze na koniec, cliff hanger :)
Tylko gracze rosyjscy są wynagradzani, złoto jest transferowane tylko na konta serwera RU. Gracz EU, także może dostać swojego golda, jak tylko otworzy sobie konto na RU... i tam też je dostanie - trolololo!
Było tam aktywnych 720 supertesterów, z których dwóch odpowiadało za tłumaczenie.
Ponieważ jak wiecie, wszystko na super-teście jest po rosyjsku, tak więc przynajmniej trzeba tłumaczyć maile. Idąc dalej - 32 z nich to koordynatorzy, a 686 to normalni supertesterzy.
Z tych regularnych supertesterów 66 było europejczykami, 1 był Amerykaninem, a reszta to gracze rosyjscy.
Supertesterzy (ST) są zobowiązani do rozegrania określonej liczby rozgrywek testowych w ciągu miesiąca. Jeśli tego nie zrobią dostają pierwsze ostrzeżenie, a przy następnym wylatują.
Niestety to raczej nie działa, bo większość loguje się tylko w celu zobaczenia nowości jakie WG nam zafundowało. Ah, ta ciekawość...
Niecała połowa ST rozegrała 5 albo mniej meczy testowych w miesiącu, a 254 ST z ogólnej liczby 720 nie zrobiło dosłownie nic.
Ma to oczywiście swoje konsekwencje w postaci ostrzeżeń. Z 720 ST, 85 dostało ostrzeżenia za takie przewinienia jak: spam, psucie testów, łamanie zasad robienia screenshotów, bycie AFK na teście. Najciekawszym jest jednak fakt, że wszyscy testerzy, którzy otrzymali takie ostrzeżenia byli z... RU.
Idąc dalej z tych 720 ST, 118 zostaje zwolnionych. Z tych 118 - 4 to ST EU.
Każdy ST zbiera określoną pulę punktów za testy w których uczestniczy. Na podstawie tych punktów wypłacane jest mu wynagrodzenia w postaci złota.
W sumie uzbierano 20691 pkt, najlepszy ST zebrał ich 402, drugi 380 (obydwoje to Rosjanie). Najlepszy europejczyk, był na 16 miejscu.
Punkty oczywiście bezpośrednio nie przedkładają się na złoto, tzn. za 402pkt nie dostaniemy 402 złota.
Generalnie wypłacane jest 3.000 złota za każde 180 bitew, a maksymalną wartością jest 37.000 złota jeśli zdołasz rozegrać 720 bitew miesięcznie.
Ok, najlepsze na koniec, cliff hanger :)
Tylko gracze rosyjscy są wynagradzani, złoto jest transferowane tylko na konta serwera RU. Gracz EU, także może dostać swojego golda, jak tylko otworzy sobie konto na RU... i tam też je dostanie - trolololo!
Subskrybuj:
Posty (Atom)