poniedziałek, 10 czerwca 2013

Sherman Firefly

Eddy__ słusznie zwraca uwagę na pojawiającego się w ostatnim trailerze, oczekiwanego przez dużą część graczy, Shermana Firefly.

I teraz bądź tu mądry, czy WG się z nami droczy, bo zamiast tego mamy wersję na Xbox'a ^^

Centaur Mk I typ C, nowy nabytek CSWL


Poznańskie Muzeum Broni Pancernej znane jest z spektakularnych akcji pozyskiwania nowych eksponatów. Niektóre wydobywane są z ziemi i poddawane kompleksowym remontom, a niektóre przyjeżdżają do Poznania z innych armii. 

 więcej TUTAJ.

Fachowiec_, dzięki za link ^^

WoT @ Xbox - ujęcia z gry

 Nowy HUD, nowa Prowincja, nowe efekty.



WoT @ Xbox

Q&A 10.06.2013

- ceny złotego sprzętu eksploatacyjnego z testu (50% taniej) jak na razie są tylko testowane. W 8.6 ceny będą takie jak dotychczas
- co z Firefly'em? Po prostu jest masa innych czołgów, które obiecaliśmy wprowadzić i to właśnie je chcemy zaimplementować jako pierwsze.
- bitwy garażowe? Nie w tym roku.
- Q: "Skoro T26E4 to zmodyfikowany Pershing, dlaczego nie ma przynajmniej jego stockowego silnika (Ford GAN: 560hp), tylko jego marną namiastkę 500hp Ford GAF V8? A: "Pershing (i SP także) historycznie były wyposażone w silniki Ford GAF V8, które osiągały 450-500hp. Podsumowując, to właściwie Pershing mija się z historią."

asysta przy ściąganiu gąsek


Asysta podzielona jest na dwie części:
- bonus za unieruchomienie przeciwnika
- bonus za zadany dmg przez innych sojuszników unieruchomionemu przez nas pojazdowi

Uwaga: gracz, który wykona obydwa zadania dostanie podwójny exp.

Jeśli paru graczy strzela do tego samego przeciwnika, bonus asysty jest rozdzielany następująco:
- gracz który zdejmuje gąskę dostaje obydwa bonusy, do czasu automatycznego naprawienia gąsienicy
- jeśli w tym czasie następny gracz zdejmie gąskę - wydłużając jednocześnie czas naprawy i unieruchamiając gracza na dłużej - dostanie bonus do expa dopiero po tym jak skończy się czas naprawy pierwszego zdjęcia gąsienicy; do tego czasu gracz, który jako pierwszy zdjął gąsienice, nadal będzie dostawał swój bonus.
zielony oznacza okresy, w których dany gracz dostaje bonus
- czołg #1 dostaje oba bonusy
- czołg #1 dostaje bonus za unieruchomienie przeciwnika, czołg #2 dostaje bonus za zadany dmg przez innych sojuszników
- czołg #1 dostaje bonus za unieruchomienie przeciwnika, czołg #2 dostaje bonus za zadany dmg przez innych sojuszników
- podobnie do poprzedniego

Po zniszczeniu naszego czołgu, a uprzednim zdetrackowaniu przeciwnika, bonus dalej jest naliczany.

Przy podświetlaniu i zdjęciu gąsek, wliczany jest tylko ten większy bonus.

Jeśli gracz zdejmie jedną gąskę, a inny gracz drugą, bonus jest naliczany tak jakby gracz pierwszy zdjął obydwie gąski (zdjęcie jednej gąski jest traktowane jak zdjęcie obu). Drugi gracz otrzyma expa po upływie czasu naprawy gąski zdjętej przez tego pierwszego.

Exp będzie rozdzielany między tych co zdetrackowali przeciwnika i tych co zadają dmg. Czyli mówiąc wprost, podpierdzielamy komuś expa, tak jak w przypadku podświetlania.

źródło

sprawa nerfa SP - ciąg dalszy

Krótko:

historyczny nerf pancerza = buff penetracji do ~200mm