środa, 19 czerwca 2013

Q&A 19.06.2013, cz. II

- jeśli podczas celowania w pobliżu zezłomowanego czołgu celownik lata Ci na lewo i prawo, to zapewne wina dynamicznej kamery
- 8.7 będzie prostym patchem, zawierał będzie jedynie pojazdy (Brytyjską artę, oraz być może też mapy), nie będzie żadnych zmian mechaniki gry.
- dev'si nie będą w stanie ocenić efektów patcha 8.6, ponieważ minie zbyt mało czasu między 8.6 a 8.7. Zapewne dopiero w 8.8 dev'si wyciągną wnioski statystyczne z patcha 8.6. (zbieranie danych zajmuje około miesiąca, tak więc w ciągu miesiąca >> UK SPG welcome)
- średni czas rozgrywki to 7 min i nic się nie zmieniło w tej kwestii od czasu wypuszczenia gry
- dev'si rozważają opcje wprowadzenia T58 (T57 z działem 155mm) - nie jako nagroda w CW, ale jako zwykły pojazd, ale SerB twierdzi, że strasznie trudno go zbalansować
- animacja wyrzutnika pocisków może zostać dodana "jak będzie to będzie"
- Q: "Przeczytałem cały wątek i nie znalazłem zbyt wielu konkretnych odpowiedzi, tylko jakieś śmiechu warte docinki." A: "Też przejrzałem ten temat, i nie widzę zbyt wielu konkretnych pytań. Straszne..."
- SerB tłumaczy swoje nastawienie do forumowych płaczków: ze wszystkich aktywnych graczy (chodzi o tych co zagrają sobie raz na miesiąc), tylko 1/10000 to płaczki, którzy próbują być "głosem całej społeczności". SerB uważa to za zabawne.
- mapa Westfield zmieniła się, było to zamierzone
- możliwe, że sprzedaż SPersh'a za złoto będzie możliwa dopiero po patchu 8.7 - konieczne jest stworzenie mechanizmu odpowiedzialnego za taką formę rekompensaty. "Nie jest to skomplikowany mechanizm, ale dotyczy on prawdziwych pieniędzy i trzeba go dokładnie przetestować."
- SerB o genezie arty: została wprowadzona po to, aby ograniczyć HT i ciężko opancerzone TDki. Zmiany  zostały wprowadzone po to, aby zmniejszyć efektywność art przeciwko szybkim pojazdom, jednocześnie zachowując "zabójcze" właściwości HT."
- SerB twierdzi, że dystrybucja celności nie będzie zmieniana dalej
- obecnie tworzone mapy bazują głównie na egzotycznych regionach, tak żeby CW mogły ich używać. Kolejne mapy będą bardziej tradycyjne, np. w stylu zimowego Himmelsdorfu.
- 8.6 nie zawiera ukrytych zmian dotyczących pożarów silnika
- FCM radzi sobie dobrze w 8.6, tylko gracze muszą nauczyć się nim grać - tak jak MT, a nie HT - to taki anty SPershing.
- nie będzie specjalnego "wiosennego" kamuflażu wizualnego
- nie będzie eventu dotyczącego grindu Brytyjskiej arty, ponieważ dev'si chcą ją ograniczyć
- mało prawdopodobne, że druga nitka Niemieckich TDków znajdzie się w najbliższych patchach, ale prawdopodobnie znajdzie się w grze przed Chińską artą
- mechanizm MM w 8.6 nie zmienił się
- dokładny % efekt siatki kamuflażowej nie będzie ujawniony (nie jest potwierdzone, że siatka w 8.6 daje +25% do camo)

5 komentarzy:

  1. no to juz czekam na T58 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta mapa "w stylu zimowego Himmelsdorfu" brzmi jak Stalingrad :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Serb powinien uważać jednak trochę, na to co mówi...nie "tacy" się przejechali..:):
    W połączeniu z arogancją włodarzy firmy, a szczególnie Dona Mattricka, który stwierdził, że jeśli komuś powyższe reguły nie odpowiadają, zawsze może pozostać przy Xboksie 360, powstał fatalny obraz Microsoftu oraz Xboksa One, o którym szefowie giganta z Redmond mieli czelność mówić, że sprzeda się w ilości od 400 milionów do nawet miliarda egzemplarzy w ciągu najbliższych 10 lat! (przypomnijmy, że Xbox 360 znalazł około 76 milionów nabywców od 2005 roku...)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że kolejny patch, który przyniesie prawdziwe zmiany będzie się nazywał:
    War Thunder Ground Forces.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.