- możliwe, że T92 w 8.6 znowu dostanie nerfa splasha
- aktualnie wszystko jest prawie ok z pancerzem. Jednak, aby było już totalnie w porządku, zostaną podjęte odpowiednie środki w 8.6.
- Storm zauważa problem dot. ciężko opancerzonych czołgów - ich ograniczoną grywalność i niska popularność
- bug fizyki związany z zatapianiem się pojazdów w teren/przeszkody, latające czołgi i natychmiastowe zawracanie w miejscu, jest uważany za bardzo rzadki i ma niski priorytet
- jeśli klient się rozłączy, szczegółowy raport staje się niedostępny. Dzieje się to z powodu oszczędności transferu, ponieważ nie ma sensu wysyłania danych skoro i tak klient ich nie odbierze.
- IS-4 i D-25T to historyczny zestaw, i właśnie jego historyczność to jego jedyna zaleta
- jedna z większych rzeczy nad którą pracują devsi to zaimplementowanie funkcji dot. e-sportu
- kiedy czołg jedzie wprost na Ciebie, możliwe jest, aby zdjąć mu gąskę po prostu strzelając w jej środek, a nie tylko w kółka
- nowo przygotowywane dźwięki silnika wprowadzą także ogólna poprawę ścieżki dzwiękowej
- WoT na konsole? "Jeśli kiedykolwiek będzie takie coś, to na pewno serwery będą oddzielne."
- wg SerBa, nowe czołgi IX tieru z wysoką penetracją są zbalansowene dobrze i są zgodne z historią
- jedyny japoński czołg, który jest już w pełni wymodelowany to Chi-Ha
- Japońskie top tierowe czołgi będą specyficzne, w ogóle niepodobne do innych nacji - będą duże, ciężkie, mniej opancerzone niż Maus, ale prawdopodobnie lepiej uzbrojone
- w pierwszym japońskim patchu, zostanie wprowadzonych ok. 19 pojazdów
- zdjęty ogranicznik prędkości uszkadza silnik tylko w momencie jego przesilania, gracz nie może tego w żaden sposób wykryć, jest to celowe i dlatego nawet ten sam czołg uszkadza silnik w innym czasie
- w tym roku zostaną wprowadzone nowe kamuflaże dla Niemców
- kiedy możesz odblokować pojazd z dwóch innych linii pojazdów (za różny exp) to system weźmie pod uwagę ten tańszy wariant, ale nie uwzględni przy tym wolnego expa. Jeśli mamy na pierwszym pojeździe do odkrycia czołg za 100k expa, a mamy uzbierane 50k expa + 60k wolnego, a na drugim pojazd jest do zbadania za 50k expa, a mamy uzbierane 10k expa + 60k wolnego - to system zbada pojazd za 10k normalnego expa +40k wolego expa
sobota, 4 maja 2013
gramy z głową: klasyczna gra TDkiem
Po co wymyślono te camperskie TDki?!
T-34 (36% w/r, 1k matches):
- noob camper move!
*ping A5 *ping A5
- camper noob TD!
- move idiot!
- fuuuuuu!
Taaak, nie ma to jak ogarnięcie kto jaką funkcję pełni w zespole.
Hell yeah, TDki są wsparciem zespołu, nie powinny brać czynnego udziału w bitwie.
Wy im spotujecie, a one z racji mega dział (SU-152 rulez ^^), was wspierają w boju.
Oczywiście są wyjątki i można zagrać agresywnie TDkiem, ale większość czasu TDek powinien spokojnie czekać w krzakach i osłaniać swój zespół z bezpiecznej odległości, tym bardziej bezwieżowy TDek.
T-34 (36% w/r, 1k matches):
- noob camper move!
*ping A5 *ping A5
- camper noob TD!
- move idiot!
- fuuuuuu!
Taaak, nie ma to jak ogarnięcie kto jaką funkcję pełni w zespole.
Hell yeah, TDki są wsparciem zespołu, nie powinny brać czynnego udziału w bitwie.
Wy im spotujecie, a one z racji mega dział (SU-152 rulez ^^), was wspierają w boju.
Oczywiście są wyjątki i można zagrać agresywnie TDkiem, ale większość czasu TDek powinien spokojnie czekać w krzakach i osłaniać swój zespół z bezpiecznej odległości, tym bardziej bezwieżowy TDek.
Subskrybuj:
Posty (Atom)