- wg Storma, VK7201, M60 Patton i Object 907 są zaplanowane na lato i nie będą powiązane z medalem experta - nowy build sterowników Nvidii jest obecnie testowany pod względem stabilności WoTa - VK3601 nie zmieni się w HTka w patchu 8.5 - załogi z test serwera nie będą miały odkrytych wszystkich skilli - mapy nie są modyfikowane tak, aby ułatwić życie artylerzystom - możliwość konwertowania wolnego doświadczenia na doświadczenie załogi została porzucona 'ponieważ nie jest potrzebna' - buff pancerza? "Jak będzie potrzebny - a to my decydujemy co jest potrzebne" - odwzorowanie warunków atmosferycznych (burza, deszcz, śnieżyca, mgła, noc) zostanie zaimplementowane - statystyki Sextona (np. cena) nie zostały jeszcze ustalone - WG nie jest zainteresowane OpenGL'em - WoW nie będzie go wspierał - WoT i WoT Blitz są rozwijane osobno - SerB toczy pianę o chińską podróbkę WoTa:)
- podobno "pisownia prawa autorskiego (copyright) i prawa do kopiowania (right to copy) w języku chińskim jest identyczna" ;) - uszkodzone zawieszenie nie wpływa na prędkość obrotu pojazdu, - matchmaker traktuje te same mapy w różnych trybach jako inne, - ZIS-5 ma inną penetrację na różnych pojazdach, ponieważ w każdym przypadku było to inne działo (wiele różnych modeli) - KV-220 jest nazwany właściwie wg WG (podobno właściwą nazwą jest KV-220-2) - pogłoską jest, że istnieje specjalny zoom mod dla art pokazujący pozycje arty po każdym wystrzale - podczas obrotu kadłuba z jednoczesnym obrotem wieży - wieża nie traci na prędkości obrotu - zmiany kamuflażu dotkną wszystkie pojazdy, i nie jest to powiązane z tym, że ciężkimi X'tkami trudno się gra - w wersji alfa WoTa chciano zaimplementować zależność w zasięgu widzenia, lepszą tam gdzie jest skierowany peryskop/wizjer dowódcy/kierowcy, a gorszą w innych kierunkach - pomysł został porzucony - pola minowe na CW są na razie tylko w formie pomysłu - ulepszone filtry pojazdów w garażu zawitają zapewne na jesieni; zostanie także kompletnie przerobiona belka z wyborem pojazdów
Pojawiła się ciekawa gra, a wręcz prawie doskonała kopia naszego ukochanego World of Tanks.Zapewne bliżej jej do WoT: Blitz, ale nie o tym tutaj mowa:
Na uwagę zasługuje fakt zaimplementowania efektów pogody, walki w nocy i innych smaczków. Również strzały ze zero zostały zaimplementowane ^^ Naprawdę super to wygląda i w dodatku działa to wszystko w obrębie przeglądarki :} Nie chcielibyście walczyć w deszczu, czy też w nocy?
Autorem gry jest studio Gamebox Production Project Tank http://pt.gamebox.com/
Tak jak podejrzewałem, będzie podobnie jak z Type 59 G. VK7201, Object 907 oraz M60 Patton, o których ostatnio jest głośno, będą nagrodami w różnych prestiżowych konkursach. Nie będzie ich można odkryć w normalnym drzewku, ani też kupić w sklepie.
Miejmy nadzieje, że nie pójdziemy w ślady chińczyków i później czołgi jednak nie wejdą do sklepu za 22.500 golda :)
- jest możliwe że nowa niemiecka linia medów nie zacznie się od VK3002DB, ale od VK2801 iPantery zwiadowczej. Jeśli tak się stanie, nie są przewidywane żadne rekompensaty expa zebranego na VK3002DB. - świeżo odblokowane, stockowe pojazdy dostają lepszy MM na kilka bitw - opcja wyłączenia czatu podczas bitwy nie będzie wprowadzona - najwyraźniej nie będzie jednak wysokotierowej arty premium dla wszystkich nacji (znaleziono zbyt mało odpowiednich pojazdów) - złoty sprzęt eksploatacyjny potwierdzony po raz kolejny - rozważanenowe sąmapy z trybem szturmy i spotkania (a raczej chodzi o aktualizacje tych obecnych) - nie zostaną podjęte żadne nowe działania w celu redukcji liczby art w wysokotierowych bitwach, do czasu przesunięcia tych obecnych na X tier - w 99% przypadków linie pojazdów nie są zmieniane po trafieniu patcha do testów, jedyne zmiany to jakieś oczywiste błędy (tak jak ostatnio Churchill GC) - nie będzie amerykańskiego premium TDka - nowy interfejs kompanii nie zostanie wprowadzony latem - sowieci otrzymają artylerie premium - co do VK7201; Q: "Proszę uspokójcie mnie i powiedzcie, że nie trafi on na serwer!" A:"Co Ci się nie podoba w tym czołgu?" - filtry koloru są planowane, bez możliwości ich wyłączenia, jak w Battlefieldzie - nie będzie X tierowego czołgu premium (odnośnie VK7201), oficjalna informacja ma być ogłoszona później, nie będzie to też odpowiednik FV215b (183) i nie będzie to X tier drugiej linii TDków. - mechanizm rozrzutu pocisku (chodzi o celownik) nie został zmieniony od 2010, jest taki sam dla wszystkich pojazdów i nie jest zależny od tego czy mamy akurat kogoś na celowniku - pola minowe nie zostaną wprowadzone na randomy, mogą się jednak pojawić w wojnach klanów - Maus nie zostanie usunięty z gry (loooooooool, dobre pytania ktoś zadaje) - test 8.5 nie zacznie się w marcu - zasada dotycząca pocisku kontynuującego lot jeszcze przez 10-cio krotność swojej średnicy po penetracji dotyczy wszystkich dział (20mm działka penetrują na odległość 20cm) - w bitwach historycznych nie tylko są planowane historyczne moduły, ale także inne parametry mają ulec zmianie - np. rof, czy celność (IS w rzeczywistości miał rof na poziomie 2 pocisków) - nie będzie pojazdów kołowych (trudności w implementacji) - sowiecki premium med prawdopodobnie nie pojawi się w 8.5, ani 8.6 - jest możliwe, że brytyjczycy dostaną premium meda 7 albo 8 tieru - FV 215b (183) wg statystyk radzi sobie świetnie, - max prędkość Leoparda I w grze wynosi 65km/h - Ruinberg będzie wygładzony (za dużo wzniesień)
Ogólne statystyki serwera RU:Liczba graczy:13.308.250 Graczy w klanach:851.733 (6.4%) Gracze z ilością bitw większą niż 1000: 3.594.576(27.01%) Nowi gracze zarejestrowani w tym miesiącu:633.872(4.763%)
Aktywni gracze w tym tygodniu: 3.679.497(możliwy błąd - 5%)
W tym tygodniu: Nowych graczy:159.361(1.2%) Gracze którzy dołączyli do klanu: 11.061(0.08%) Nowi gracze z ilością bitw większą niż 1000: 56.440(0.42%) poprzednie statystyki
W/R pojazdów: od lewej: tier, sumaryczna liczba bitw, liczba zwycięstw, w/r, liczba pojazdów na serwerze