- patch pobił rekord popularności, zapotrzebowanie przerosło oczekiwania
- deweloperzy są świadomi przeciążenia serwera testowego
- następny test serwer będzie 3,5x większy
- nie będzie żadnych zmian w brytyjskich TDkach, za wcześnie na takie decyzje
- patch będzie zawierał optymalizacje graficzne
- system gaszenia jednak się nie zmieni w patchu 8.5
- Ruinberg będzie "wygładzony" w 8.6
- buff IS7 jest historyczny i był jak najbardziej porządany
- w następnych testach, nowe mapy i te przerobione, będą losowane częściej
- w tym roku nie będzie francuskiego mini drzewka (coś podobnego do wprowadzonych T-60 - T-80)
- ze względu na skargi Polaków i Czechów, emblemat/napis "Stalinowcy" został usunięty
- nisko-tierowe sowieckie czołgi lekkie (T-19, T-24 i T-46-5), niski-tierowe sowieckie TDki (IT-45, SU-76BM) i alternatywne drzewko medów sowieckich (T-34M) nie będzie wprowadzone w tym roku
- M47, IS-2 (44) i T-54/3 nie będą wprowadzone do gry
piątek, 5 kwietnia 2013
A33 Excelsior
Tier 5, premium.
Załoga: 5 (dowódca, celowniczy, kierowca, ładowniczy, radiooperator)
Pancerz:
kadłub: 114,3/108/108
wieża: 114,3/92,2/92,2
Maksymalna waga: 44,1 tons
Prędkość max: 38,6/13
Prędkość obrotu: 36
Silnik: Rolls Royce Meteor A - 600hp
Działo: 75mm Mk.VA
Pojemność mag. amunicji: 64 pociski
Kąt wychyłu działa: -13/20
Celność: 0,42
Czas przeładowania: 3,6s
Czas celowania: 1,9s
Penetracja: 91/144/38 (AP/APCR/HE)
Zasięg radia: 570m
Zasięg widzenia: 360m
źródło: wot-news.com
Załoga: 5 (dowódca, celowniczy, kierowca, ładowniczy, radiooperator)
Pancerz:
kadłub: 114,3/108/108
wieża: 114,3/92,2/92,2
Maksymalna waga: 44,1 tons
Prędkość max: 38,6/13
Prędkość obrotu: 36
Silnik: Rolls Royce Meteor A - 600hp
Działo: 75mm Mk.VA
Pojemność mag. amunicji: 64 pociski
Kąt wychyłu działa: -13/20
Celność: 0,42
Czas przeładowania: 3,6s
Czas celowania: 1,9s
Penetracja: 91/144/38 (AP/APCR/HE)
Zasięg radia: 570m
Zasięg widzenia: 360m
źródło: wot-news.com
Q&A 05.04.2013
- nie będzie żadnej rekompensaty za zmniejszenie exp'a potrzebnego do odkrycia VK2801
- w patchu 8.5 na ekranie końcowym %hp czołgu został zastąpiony zadanym dmg
- nie będzie możliwości handlu pojazdami między graczami
- pojazdy z zerwaną jedną gąsienicą nie będą w stanie się poruszać; w rzeczywistości czołg powinien zachować (jako taką) zdolność obrotu
- SerB stwierdził, że jakby WG robiło Mechwarrior'a Online, wiele rzeczy zrobiliby inaczej
- zasięg splasha nie zmienia się o tzw. współczynnik oddający rzeczywistość (+/- 25%), ale dmg owszem
- test jest oddzielną instalacją ze względu na płaczki, które by nadpisały WoT'a wersją testową i potem by wylewały swoje żale na forum, że im gra nie działa
- Bagna i Komaryn nie wrócą w 8.5
- fizyka WoT'a niestety nigdy nie osiągnie takiego poziomu: LINK
- deweloperzy niestety nie mogą podać prostego wzoru na obliczanie dmg z taranowania, jest to bardzo skomplikowany proces
- prędkość obrotu pojazdu jest parametrem służącym do balansowania; nie oczekujcie bitw zgodnych z rzeczywistością!
Overlord co do zmian związanych z P2W: musi być równowaga miedzy graczami premium, a tymi zwykłymi, bo przecież albo inwestujesz pieniądze, albo swój czas.
- w patchu 8.5 na ekranie końcowym %hp czołgu został zastąpiony zadanym dmg
- nie będzie możliwości handlu pojazdami między graczami
- pojazdy z zerwaną jedną gąsienicą nie będą w stanie się poruszać; w rzeczywistości czołg powinien zachować (jako taką) zdolność obrotu
- SerB stwierdził, że jakby WG robiło Mechwarrior'a Online, wiele rzeczy zrobiliby inaczej
- zasięg splasha nie zmienia się o tzw. współczynnik oddający rzeczywistość (+/- 25%), ale dmg owszem
- test jest oddzielną instalacją ze względu na płaczki, które by nadpisały WoT'a wersją testową i potem by wylewały swoje żale na forum, że im gra nie działa
- Bagna i Komaryn nie wrócą w 8.5
- fizyka WoT'a niestety nigdy nie osiągnie takiego poziomu: LINK
- deweloperzy niestety nie mogą podać prostego wzoru na obliczanie dmg z taranowania, jest to bardzo skomplikowany proces
- prędkość obrotu pojazdu jest parametrem służącym do balansowania; nie oczekujcie bitw zgodnych z rzeczywistością!
Overlord co do zmian związanych z P2W: musi być równowaga miedzy graczami premium, a tymi zwykłymi, bo przecież albo inwestujesz pieniądze, albo swój czas.
M60 Patton - charakterystyka
M60
HP: 2000
Masa (t): 46,27/49,5
Moc silnika (hp): 750
Prędkość max (km/h): 48,3
Prędkość obrotu (st/s): 52
Pancerz kadłuba: 93/73/25
Pancerz wieży: 177/76/50
Dmg pocisku: 293-488
Penetracja: 201-335
ROF: 6,82
Prędkość obrotu wieży: 40
Zasięg widzenia: 420
Zasięg radia: 750
źródło:
ftr-wot.blogspot.cz
forum.worldoftanks.com/index.php?/topic/222018-tier-10-tanks-in-supertest/
HP: 2000
Masa (t): 46,27/49,5
Moc silnika (hp): 750
Prędkość max (km/h): 48,3
Prędkość obrotu (st/s): 52
Pancerz kadłuba: 93/73/25
Pancerz wieży: 177/76/50
Dmg pocisku: 293-488
Penetracja: 201-335
ROF: 6,82
Prędkość obrotu wieży: 40
Zasięg widzenia: 420
Zasięg radia: 750
źródło:
ftr-wot.blogspot.cz
forum.worldoftanks.com/index.php?/topic/222018-tier-10-tanks-in-supertest/
Object 907 - charakterystyka
Object 907
HP: 2000
Masa (t): 36/39
Moc silnika (hp): 610
Prędkość max (km/h): 55
Prędkość obrotu (st/s): 54
Pancerz kadłuba: 100/85/45
Pancerz wieży: 228/180/46
Dmg pocisku: 240-400
Penetracja: 164-274
ROF: 8,45
Prędkość obrotu wieży: 48
Zasięg widzenia: 400
Zasięg radia: 850
źródło:
ftr-wot.blogspot.cz
forum.worldoftanks.com/index.php?/topic/222018-tier-10-tanks-in-supertest/
HP: 2000
Masa (t): 36/39
Moc silnika (hp): 610
Prędkość max (km/h): 55
Prędkość obrotu (st/s): 54
Pancerz kadłuba: 100/85/45
Pancerz wieży: 228/180/46
Dmg pocisku: 240-400
Penetracja: 164-274
ROF: 8,45
Prędkość obrotu wieży: 48
Zasięg widzenia: 400
Zasięg radia: 850
źródło:
ftr-wot.blogspot.cz
forum.worldoftanks.com/index.php?/topic/222018-tier-10-tanks-in-supertest/
VK7201 - charakterystyka
VK7201
HP: 2500
Masa (t): 120/130
Moc silnika (hp): 1200
Prędkość max (km/h): 43
Prędkość obrotu (st/s): 24
Pancerz kadłuba: 200/160/120
Pancerz wieży: 200/160/120
Dmg pocisku: 563-938
Penetracja: 176-294
ROF: 2,73
Prędkość obrotu wieży: 24
Zasięg widzenia: 400
Zasięg radia: 720
LINK: VK7201 na serwerze testowym
źródło:
ftr-wot.blogspot.cz
forum.worldoftanks.com/index.php?/topic/222018-tier-10-tanks-in-supertest/
HP: 2500
Masa (t): 120/130
Moc silnika (hp): 1200
Prędkość max (km/h): 43
Prędkość obrotu (st/s): 24
Pancerz kadłuba: 200/160/120
Pancerz wieży: 200/160/120
Dmg pocisku: 563-938
Penetracja: 176-294
ROF: 2,73
Prędkość obrotu wieży: 24
Zasięg widzenia: 400
Zasięg radia: 720
LINK: VK7201 na serwerze testowym
źródło:
ftr-wot.blogspot.cz
forum.worldoftanks.com/index.php?/topic/222018-tier-10-tanks-in-supertest/
primaaprilisowe modyfikacje do pobrania
Nasz polski wortal WoT znalazł coś fajnego.
Jeśli spodobał Wam się Lowe w budzie i samolociki z papieru, możecie pobrać kompletnego moda lub jego wybrane części:
Pamiętacie aniołki odlatujące z wraku waszego lub wrogiego pojazdu? A czy tęsknicie za Lwem w swojej budzie w waszym garażu? A może brak wam samolocików zamiast "animowanych" (ha ha i ha) ptaków? Nie ma powodów do obaw! Nadal możecie je mieć!
Maho_Nishizumi
LINK
źródło: world-of-tanks.eu
Jeśli spodobał Wam się Lowe w budzie i samolociki z papieru, możecie pobrać kompletnego moda lub jego wybrane części:
Pamiętacie aniołki odlatujące z wraku waszego lub wrogiego pojazdu? A czy tęsknicie za Lwem w swojej budzie w waszym garażu? A może brak wam samolocików zamiast "animowanych" (ha ha i ha) ptaków? Nie ma powodów do obaw! Nadal możecie je mieć!
Maho_Nishizumi
LINK
źródło: world-of-tanks.eu
Subskrybuj:
Posty (Atom)