wtorek, 19 marca 2013

Q&A 19.03.2013

- ktoś zapytał Storma, czy ostatnie wydarzenia na Cyprze (przywłaszczenie przez rząd 10%  wartości depozytów bankowych) miały bezpośredni wpływ na Wargaming, odpowiedział: "to nie jest pytanie do programistów" - większość firm/bogatych rosjan trzymała tam swoje pieniądze, jako iż Cypr był "rajem podatkowym" - trololo
- planowane są nowe moduły, które mogą pojawić się w przeciągu roku (chodzi tutaj głównie o większy wybór np. dział), może także pojawić się zupełnie nowa kategoria modułów
- dmg od splash'a jest obliczany z dmg pocisku (nie jest on wliczany do potencjalnych uszkodzeń, ponieważ jest on obliczany jako drugorzędny)
- obecne arty 8 tieru mają być przeniesione na tier 9 albo 10 (jednakże obecnie rozważany jest tylko tier 10 jako docelowy; tier 9 jest niejako buforem w przypadku, gdy obecne arty 8 tieru okażą się za słabe na tier 10)
- wg Storma to nieprawda, że tylko jeden algorytm odpowiada za wszystkie elementy losowe w grze (uszkodzenia, penetracje itp)
- kto dostanie fraga jeśli strzelamy do czołgu równocześnie? Ten którego strzał serwer obliczy jako pierwszy
- wartość kamuflażu nie zmienia się w zależności od pozycji pojazdu, jest taka sama dla pojazdów widocznych od frontu, jak i z boku
- Wargaming nie używa inteligentnego algorytmu, który ustalał by wartość kamuflażu na podstawie wielkości obiektu. Zamiast tego jest ona z góry określana przez programistów dla każdego pojazdu
- "dodatkowy pancerz/ekran kumulacyjny" jako nowy moduł wyposażenia potwierdzony, chodzi tutaj np. o niemieckie osłony boczne schürzen ^^


MT-25, zamiennik T-50-2

W najbliższej przyszłości, nasz mały piździk, T-50-2 zostanie zastąpiony przez czołg MT-25.
Powodem tego stanu rzeczy jest to, iż większość pojazdów w WoT jest zbliżona swoimi charakterystykami do swoich rzeczywistych odpowiedników. 
Jednakże zdarzają się wyjątki, takie jak właśnie T-50-2 - który jest niekwestionowanym liderem jeśli chodzi o łamanie praw fizyki. 
Zresztą powyższe dotyczy także T-50, który także odbiega znacznie od swojego pierwowzoru.
Bynajmniej prawdziwy T-50-2 produkowany w fabrykach Kirova był w rzeczywistości przeciętnym czołgiem, natomiast w grze pełni rolę... motocykla.
Ostatecznych statystyk nowego czołgu nie znamy w 100%, ale najprawdopodobniej wiele się nie zmieni oprócz samego modelu.

MT-25
 
wieża: MT-25M
pancerz: 45/40/40
obrót: 45
zasięg widzenia: 370


silnik: M-17E 550 km

działo: 57 mm ZiS-4 
uszkodzenia: 85/85/95
penetracja: 112/189/29

radio: R113 - 730m 
(topowa konfiguracja)
źródło: wiki.worldoftanks.ru

Jak na razie specyfikacja z wiki jest identyczna jak T-50-2, ale poczekajmy na ostateczne zmiany.
Z innych plotek wynika, iż można będzie na nim montować działa 76mm, a także S-31.
Silnik to KV V-2K (600 km), co przy 25 t jest całkiem niezłym wynikiem.
Pancerz prawie identyczny jak w T-50.


Najprawdopodobniej istnieją dwie opcje wprowadzenia zmian:
I opcja - T-50-2 zostaje, a MT-25 ląduje na 6 tierze
II opcja - model T-50-2 znika, a jego miejsce zajmuje MT-25.
Przy czym II opcja jest bardziej prawdopodobna.

Zresztą ostatnio coś kombinują z linią scoutów, wiedzcie że coś się dzieje!

event na serwerze RU

"Chroń swoje hasło"

Nic trudnego, trzeba po prostu zmienić swoje hasło na bardziej skomplikowane i na konto wpada 250 złota.

Nowe hasło musi mieć co najmniej 8 znaków i zawierać cyfry oraz zarówno wielkie, jak i małe litery.

Oczywiście tylko dla pierwszej zmiany hasła ^^

Teraz czekamy na taki event na EU.