środa, 15 maja 2013

Q&A 15.05.2013, cz.II

- problemem z wprowadzeniem czołgów zdobycznych, jest "brak korzystnych warunków, do ich wprowadzenia"
- nie będzie specjalnych perków za osiągnięcia
- możliwe, że zostaną wprowadzone perki charakterystyczne dla danej nacji (joke: minutowa pauza dla Brytyjczyków na herbatkę ^^ )
- "ignore" list nie zostanie powiększona
- Object 261 nie dostanie buffa wychyłu działa w 8.6
- nic się nie zmieni w kwestii osiągnięć za zniszczenie pojazdów, które obecnie zmieniają tier
- nie jest gwarantowane to, że topowe arty dostaną nowe moduły
- opcja pozwalająca graczom na wyłączenie z losowań najmniej lubianych map nie została porzucona, 
- ekrany SP nie dostaną buffa; nie były projektowane przeciwko pociskom HEAT, a są wystarczająco grube, aby odbijać większość pocisków AP
- nie będzie buffa peny KV-5
- perki radiooperatora, w pojazdach bez niego (T-62A, Leopard I), mogą być odblokowane na dowódcy; historycznie, często dowódca pełnił rolę radiooperatora
- SerB twierdzi, że "prawnicy" z forum grożący pozwaniem WG, nigdy nie spełnili swoich gróźb. Dzieje się tak dlatego, że WG posiada mocną ekipę prawników, podczas kiedy Ci wszyscy forumowi e-prawnicy są po prostu śmieszni.
- rdzeń pocisków podkalibrowych nie ma żadnego dodatkowego efektu na mechanizm penetracji
- szanse, że Type 59 wróci do sklepu równe są ZERO
- exp/wolny exp nie będzie konwertowalny za złoto na exp załogi
- aby dostać konto dziennikarskie, musisz być akredytowanym dziennikarzem
- WoT nie będzie miał wersji przeglądarkowej, bo działałby jeszcze gorzej niż obecnie
- obecnie nie rozważa się buffa/nerfa FV215b
- możliwe, że premium B2 ponownie pojawi się w sklepie
- MM oparty na skillu nie będzie wprowadzony
- jeśli Somua S35 zostanie wprowadzona jako regularny pojazd w grze, możliwe będzie usunięcie Niemieckiego premium S35 ze sklepu. Jego powrót będzie dopiero możliwy kiedy zostanie wprowadzona specjalna kategoria pojazdów zdobycznych i poprzednio usunięte pojazdy powrócą.
- możliwe, że VK3002DB ma za wysoki MM
- eksperymentalne pojazdy w grze, nie zostaną zastąpione tymi seryjnymi
- Q:"WoT jako symulator walki dla prawdziwych jednostek pancernych?" A:"Ta, a World of Warcraft jako symulator piechoty!"

patent nr US8425330 B1

16 maja 2012 Victor Kislyi i spółka składają patent wyjaśniający jak działa, a raczej jak mógłby działać MM.



Najciekawszy fragment to:

As the player's win/loss ratio decreases, the player becomes more likely to be placed in battles having battle levels at the lower end of the allowable range, whereas as the player's win/loss ration increases, the player becomes more likely to be placed in battles having battle levels at the upper end of the allowable range. Thus, when a player has been repeatedly put into too many difficult battles, the balancing is done in favor of easier battle sessions, thereby encouraging the player by providing an easier game environment. Similarly, when the player has been repeatedly put into too many easy battles, the balancing is done in favor of harder battle sessions, thereby keeping the player challenged instead of letting the player become bored with easy games. A first possible algorithm is to divide the permissible battle levels evenly across a range from zero (0) to two (2), and place the vehicle into the battle level corresponding to the win/loss ratio, where any ratio greater than two (2) automatically results in the vehicle being placed in the highest possible battle level. Another possible algorithm is to increase the battle level by one (within the permissible range) for a vehicle each time a player wins a battle with that vehicle, and decrease the battle level by one (within the permissible range) each time a player loses a battle with that vehicle. If the battle level is already at the upper end of the range and the player wins the battle, the battle level may remain constant. Similarly, if the battle level is already at the lower end of the range and the player loses the battle, the battle level may remain constant.

W skrócie: Jeśli masz często za łatwo, zostajesz wrzucany do trudniejszych bitew i vice versa. 

8.6 - nowe wzory kamuflażu

Ha, na to zapewne czekaliście!
Nowe wzorki kamuflażu, coby odpicować swoją najukochańszą, pancerną brykę.



Turniej GierUW


Z
inicjatywy Samorządu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego 18 maja rozpocznie się pierwsza edycja TURNIEJ'u GIERUW.

No dalej Polacy! First to fight, co nie?! Jest jeszcze pełno miejsc!

Możecie odkurzyć swoje maszyny i w końcu publicznie zaprezentować swojego skilla, przy okazji dobrze bawiąc się na Juwenaliach Warszawskich.
Nie traćcie czasu, zbierzcie swoją drużynę i do zapisu marsz!

Co trzeba zrobić?
Krok 1. Polubienie strony na Facebook’u.
Krok 2. W celu rejestracji, należy wypełnić formularz.
Krok 3. Zapoznać się z regulaminem.

Termin
18 maja - eliminacje
19 maja - finał


Zasady gry:
1. Limit punktów - 42
2. Amunicja premium - dozwolona
3. Wszystkie czołgi - dozwolone


Nagrody:

I miejsce
Type-59, oficjalne koszulki i czapki World of Tanks, zaproszenia do beta testów World of Warplanes, myszki Deathadder firmy Razer oraz zestawy gadżetów od NVIDIA i Samorządu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego.

II miejsce
Type-62, oficjalne koszulki i czapki World of Tanks, zaproszenia do beta testów World of Warplanes, kontrolery do kabla Bungee firmy Razer oraz zestawy gadżetów od NVIDIA i Samorządu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego.

III miejsce
KV-5, oficjalne koszulki i czapki World of Tanks, zaproszenia do beta testów World of Warplanes, podkładki pod mysz Sphex firmy Razer oraz zestawy gadżetów od NVIDIA i Samorządu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego.

a dla kibiców

Dla widzów przewidziano kody na złoto, konto premium, Pz.Kpfw. B2 740 (f) oraz rozmaite inne gadżety od sponsorów.

Tak, czy inaczej - warto pojawić się na turnieju.

Powodzenia!



Sexton

Brytyjska artyleria III tieru, cena 1.250g.


8.6 - kolejne nerfy penetracji

Pamiętajcie, że są to informacje z ST i mogą ulec zmianie!

T57: penetracja: 258/340/60
T110E5: penetracja: 258/340/60
Patton Mk.3: penetracja: 268/330/53
T110E4: bez zmian
T-62A: penetracja: 264/330/50
IS-7: penetracja: 250/303/68 nerf AP

IS-4: penetracja: 258/340/68
Object 268: bez zmian
Object 263: bez zmian
Maus: bez zmian
E-100: bez zmian
E-50M: penetracja: 270/330/60
Leopard 1: penetracja: 268/330/53
Jpz E-100: bez zmian
AMX 50B: penetracja:257/325/65 nerf AP

Batchat: penetracja: 259/330/53
Foch 155: bez zmian
FV4202: bez zmian
FV215b: penetracja: 259/326/120 nerf AP

FV215b 183: bez zmian
121: penetracja: 258/340/68 nerf AP
113: penetracja: 249/340/68
IS-2: bez zmian
 

nie-Chińskie medy tieru X: 330mm penetracji
Amerykańskie działa 120mm: 340mm penetracji
Amerykańskie działa 105mm: 101.6mm penetracji
Amerykańskie działa 75mm: 91.4mm penetracji
działa USSR 76mm: 75mm penetracji
działa USSR 122mm: 140mm penetracji
działa USSR 152mm TD: 250mm penetracji (buff)
działa USSR M62 122mm: 340mm
penetracji
Niemieckie działa 75mm: 87mm penetracji
Niemieckie działa 105mm: 104mm penetracji
Francuskie działa 75mm: 91.4mm penetracji
Brytyjskie działa 120mm: APCR 326mm penetracji
Francuskie działa 120mm: APCR 325mm penetracji
Chińskie działa 130mm i 122mm: 340mm penetracji
KV-2 ma teraz dwa rodzaje pocisków AP, nowe ma 136mm penetracji
E-100 i inne pominięte czołgi nie miały żadnego nerfa penetracji pocisków HEAT.

link

Q&A 15.05.2013, cz.I

- kamuflaż jest przydzielony do odpowiednich map i działa na całym ich obszarze; jeśli mając zimowe kamo (białe) wjedziemy w niezaśnieżony, zielony obszar mapy, to kamo wciąż daje 5% bonusu
- w garażu premium możliwe jest większe oddalenie; jest to celowe i nie zostanie wprowadzone do standardowego garażu z powodu braku miejsca na takowy zoomout (ściany)
- tylko czołgi potrafią rykoszetować pociski, żaden inny obiekt na mapie nie odbije pocisku - byłaby to niepotrzebna strata mocy obliczeniowej serwera
- głównym działem T-35 będzie najprawdopodobniej działo 76mm KT i będzie to najprawdopodobniej tier IV
- z obecnych czołgów mechanizm wielo-wieżowy będzie zaimplementowany w M3 Lee, może też w Char B1 - gdzie głównym problemem jest to, że wychył działa jest zerowy (trzeba obracać cały kadłub przy celowaniu)
- mechanizm wielo-wieżowy jest wprowadzany tak późno, ponieważ jest bardzo skomplikowany w implementacji
- czołgi premium wykorzystujące ten nowy system będą wprowadzone jednocześnie
- klanowicze dostaną osobną grupę na chacie
- uszkodzone gąsienice nie mają żadnego wpływu na mobilność czołgu
- opcja pozwalająca na otrzymywanie wiadomości tylko od przyjaciół zostanie wkrótce wprowadzona
- SerB o tym dlaczego nie chce wprowadzić limitu 3 art na stronę: Nie chcemy wprowadzać sztywnych ograniczeń w MM. Prowadzi to do zachwiania balansu pojazdów i samego MM. Również, jeśli ograniczymy jedną klasę pojazdów, spowoduje to płacz części userów, którzy z kolei będą żądać, aby ograniczyć liczbę prem tanków VIII tieru na stronę i tak w kółko.
- TK za dwa strzały pod rząd w sojusznika nie zostanie wprowadzony - dev'si twierdzą, że prowadziłoby to do częstszych "wypadków" mianowania siebie samego TK i uważają, że ważniejsze jest wyeliminowanie kar za przypadkowy TK
- bugi kiedy pojazdy wtapiają się w budynki, czy ziemie są nieuniknione, ale ich liczba stale się zmniejsza
- wg SerBa efektywność artylerii nie spadnie, aż tak mocno w patchu 8.6
- Brytyjskie Shermany zostaną wprowadzone "jak będą to będą"
- Brytyjczycy nie mieli więcej większych, bezwieżowych TDków oprócz Tortoise. Tak więc zastępstwo FV215b (183) i przeniesienie go do linii wieżowych TDków nie będzie miało miejsca.
- czyszczenie listy "ignore" jednym kliknięciem nie będzie wprowadzone, ponieważ pomogłoby to tylko złodziejom kont
- E-100 nie dostanie wieży Henschel'a, ponieważ jest ona fałszywa. JEŚLI E-100 ma dostać jakąkolwiek nową wieżę, będzie ona Maus'o podobna, z działem 128mm lub 150mm
- jeśli będzie taka potrzebna, zostaną wprowadzone nowe skille załogi