sobota, 22 czerwca 2013

Q&A 22.06.2013

- Storm potwierdził, że TDki zachowały lepsze współczynniki kamuflażu od reszty pojazdów, pomimo rebalansu tychże współczynników, tak aby odpowiadały rzeczywistym wymiarom
- nowa dystrybucja celności w patchu 8.6 jednak dotyczy również dział SPG. Nerf celności art miał na celu rebalans ich zwiększonej celności, tak aby została ona na dotychczasowym poziomie.
- KT jest za mały na osłonę PO XXL
- można śmiało wywalić zawartość folderu  X:\Games\World of Tanks\Updates
- M-Q nie będą wprowadzone na stałe; co rusz będą wprowadzane nowe, w miejsce starych
- niektórzy gracze już płaczą, że TD jest teraz za dużo, jednak Storm twierdzi, że to nieprawda i chce screenshota 10 bitew pod rząd X tieru i po każdej stronie ma być po 7-10 TDków
- jeszcze nie podjęto decyzji, czy zostanie wprowadzona specjalna zasada w MM, dzięki której losowałoby te same klasy jako top tank (tak, żeby wyeliminować sytuacje gdzie w topkach są 2xHT vs 2xSPG)
- MM oparty na mapach (np. 0 art na Himmelsdorfie) nie będzie wprowadzony
- most z Westfield został naprawiony tylko dla trybu szturmu
- dystrybucja celności pocisków jest zależna od celności działa. Działo z celnością 0,33 będzie miało częstsze losowania na środku celownika, aniżeli działo z celnością 0,4
- prędkość pocisków nie zostanie ujawniona
- Brytyjskie i Niemieckie czołgi nie dostaną buffa w celu zrekompensowania jednej z zalet ich nacji - celności, która w patchu 8.6 uległa znacznej poprawie dla wszystkich nacji
- podczas przebudowy modeli 3D w grze, zarówno czołgi jak i obiekty na mapach ulegną zmianie - chociaż niekoniecznie w tym samym czasie
- fakt, że niektóre czołgi miały zakryte gąsienice nie oznacza od razu, że działały one na zasadach osłony PO; wszystko zależy od konkretnego modelu czołgu, np. osłony na PzIV Schmalturm nie działają jako taka osłona, ale jeśli by działała to składałaby się z dwóch warstw - jedna to osłona, a druga to moduł gąsek
- realistyczne dźwięki jak z Gnomefather mod? "Potrzebujemy czasu, aby wprowadzić takie coś w odpowiednio wysokiej jakości."
- celem roamingu nie są randomy tylko CW i mistrzostwa międzynarodowe; dostępność dla randomów to tylko efekt uboczny
- SerB odnośnie tego, że niektóre pojazdy są  historyczne i nie jest to problemem, a niektóre nie są - kiedy gracze zaczynają narzekać na to SerB odpowiada "To nie jest symulator."
"Nasza gra (gra, nie symulator) bazuje na historii. Jednakże to my decydujemy, kiedy podstawy historyczne się kończą i zaczyna się gra. Kiedy chcemy i jak chcemy."
- pytanie odnośnie tego czy nagrody za medale zostaną na stałe jest nadal otwarte

skuteczny sposób na zwiększenie FPSów.

Może to i ostateczność, ale lepiej pograć w grę z ubogą grafą, niż oglądać piękny pokaz slajdów.

Ok, tak więc kompresujemy tekstury:

25% stopień kompresji:


3% stopień kompresji (hardcore mode ^^)



Radykalna metoda, ale podobno można wtedy nawet pograć na netbookach z Atom'em.

tekstury 25%
tekstury 3%

Rozpakować i skopiować do "World_of_Tanks\res\packages\", potem dwu-klik na AHuMex_poVitter_autoinstall_0.8.6_only.bat i po 5-15 min można zrestartować kompa i grać.


UWAGA: nie odpowiadam za przepalenie procesora lub konieczność reinstalacji gry ^^

źródło: LINK

el pomidorro #2


el pomidorro #1