wtorek, 18 czerwca 2013

WoWs - pierwszy screen!!


Na blogu Overlorda pojawiło się pierwsze zdjęcie WoWs'a (w rozwinięciu), poza tym co jeszcze wiadomo?

Mapy po 100km w każdą stronę, przy czym zasięg niektórych dział wynosi 40km.
Bitwy rozpoczynają się szybkim scoutem, przeprowadzanym z użyciem samolotów.
Tak swoją drogą, samoloty sterowane są przez sztuczną inteligencję (Chcecie samoloty? Macie WoWp ^^).
Detale podobno powalają, ale okręty wydają się puste bez biegającej tu i ówdzie załogi - jednakże to tylko pre-alfa.

Każda klasa ma swoje plusy i minusy, jedna jest bezbronna w bezpośrednim starciu, druga walczy wręcz burta w burtę z innymi okrętami.

Celem jest przechwycenie i utrzymanie (obrona) centralnie położonego punktu na mapie.

Strzelanie podobne do WoTowskiej arty, trzeba ocenić dystans i przewidzieć z wyprzedzeniem ruch przeciwnika, po czym oddać strzał. Kamera podąża wtedy za pociskiem i pokazuje nam dokładnie gdzie uderzył.

HPki są podobnie odwzorowane jak w WoT.

Niszczyciele mogą używać torped, gdzie skuteczne trafienie zmniejsza wyporność przeciwnika.










24 komentarze:

  1. Zajebisty screen nie ma co...-.-

    OdpowiedzUsuń
  2. nie podoba się ? to nie oglądaj.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja myślałem,że będzie screen z bitwy albo garażu ,a tu zdziwienie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile pamietam z bliga overlorda i dyskusji pod wpisami, Yamato to tier 8 ;)

      Usuń
  4. Screen z WoWsa jest? Jest. A że screen taki tajny jak cały WoWs, to już nie moje :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Statki walczą wręcz?! AWESOME! :D Yarrr kamraci! Abordaaaaaaaaaż!

    OdpowiedzUsuń
  6. No to czekam okrętowego odpowiednika Mausa - pancernik typu Yamato :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo dżizes, walki żagowych OL na 200-400m bajeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Eomi nie ciesz się przecjesz to WG
    Już se wyobrażam strzał z działa 400mm w statek i tym go nie pokonamy trafienie krytyczne "zabiles marynasza "
    A może rykoszet ....
    Chym wyjdzie piechota to z bazooki w przeciwnika trafisz i tym nie pokonamy
    WG wszystko zjebie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a na co liczyłeś... że gówniany niszczyciel strzelający do pancernika za każdym razem go przebije?? postrzelaj z T-44 do Mausa...

      Usuń
    2. niszczyciele nie strzelały w pancernik bo miały na nie torpedy które jak trafiły to zawsze jakieś szkody wyrządziły.

      Mam nadziej że WG da niszczycielom możliwość ataków torpedowych, no i oby nie kombinowali z spotowoaniem, bo znając ich na pełnym morzy z 5km będzie nam znikał pancernik....

      Usuń
  9. strzel sobie m103 w arl44 w dupe i tym nie pokonamy
    bat chatem w t34 trafienie krytyczne z przodu w kadłub

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pechowa seria :D
      zobaczysz co będzie po zmianach w normalizacji pocisków... niby chodzi tylko o kilka stopni ale nigdy nie strzelamy pod kątem 90 stopni... może być ciekawie :P

      Usuń
  10. Wildze że trafnie przewidziałem sposób walki, czyli strzelanie jak WoT z widoku satelitarnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co powiesz na "TD mode"?

      Usuń
    2. Dobre dobre, w sumie powinno być ;)

      Usuń
  11. Najpierw obiecywali pokazać gameplay WoWs z E3 i słowa nie dotrzymali to co się dziwić że teraz takiego screena pokazują.

    OdpowiedzUsuń
  12. Znaczy się, kampienie w krzakach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej chowanie się za wielorybami lub palmami

      Usuń
  13. Do poprawki ... 100 kilometrow kwadratowych to jest 10na10 kilometrow ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. The scale of action was epic with maps up 100 km in length and width with multiple islands.

    OdpowiedzUsuń
  15. So this is (100*100)km^2=10000km^2

    OdpowiedzUsuń
  16. Widok jak w arcie z Wota??? to może nasi fachowcy z art przesiądą się na WoWs i przestaną męczyć reszte czołgistów z Wota ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak moglibyśmy sobie odpuścić gnębienie was na mapach takich jak Malinovka czy Prohorovka, toż to istny raj.

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.