poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Q&A 22.04.2013, cz.II

- pokrywa przekładni, na przednim pancerzu T-70, ma 35mm grubości, tak samo jak reszta pancerza z przodu
- w patchu 8.5 na RU, zabrakło Sexton'a, ponieważ jeszcze nie jest odpowiednio zbalansowany
- wprowadzenie większych map, implikuje pojawienie się większych drużyny (o ile, tego jeszcze nie wiadomo)
- możliwe że będzie jakaś nowa wyszukiwarka plutonów
- umiejętność naprawy i jej wpływ na szybkość zreperowania gąsek nie zostanie zmieniona
- Malinówka doczekała się działającego młyna, zmiana ta zostanie wprowadzona na wszystkich mapach z takimi obiektami
- rozważano zmniejszenie expa potrzebnego do przetrenowania 4go i 5go skilla, ale jednak zdecydowano się nie zmieniać tego
- Type 59 i WZ-120 są identyczne
- jeszcze nie wiadomo, czy emblematy ulegną modyfikacjom, które pozwalałyby pozostawiać je na zniszczonych czołgach
- patch 9.0 będzie czymś wielkim, ale na razie jednak owiany jest tajemnicą
- pojawił się nowy problem ze spadkiem fps'ów (spadają do 10-20); na razie nie wiadomo co powoduje ten problem
- nadchodzą nowe, pustynne i zimowe mapy
- wg Storma, dev'si słuchają opinii zarówno zwykłych użytkowników, jak i popularnych streamerów
- pionowy wychył działa Obiektu 263 nie został zwiększony
- T-70 na super-teście otrzymał historyczną liczbę załogantów (2, zamiast 3); jednakże dwuosobowa wieża pozostała, możliwe że w najbliższych patchach zostanie wprowadzony jej zamiennik
- pluton nie dostaje żadnej kary, związanej z większą ilością punktów, podczas losowania MM
- jeśli dwa identyczne czołgi tworzą pluton, będzie obowiązywał MM tego "starszego" czołgu

Q&A 22.04.2013

- M6A2E1 jest czołgiem "prezentem", nie jest czołgiem premium
- mapy 2x2km na razie nie powstają, ale w odległej przyszłości zostaną wprowadzone do gry (i na pewno nie w tym roku)
- obecnie, żadne zmiany w gameplay'u artylerii nie zostaną wprowadzone
- wskaźnik penetracji pocisku przedstawia zdolność penetracji na odległości 100m
- kamuflaż jednorodny, czyli zmiana koloru czołgu, nie jest na razie planowana
- format walk 7/42 nie będzie używany w CW
- oprócz CW i kompanii, istnieją plany na alternatywny tryb wieńczący rozgrywkę w WoT'a
- RU251 (niemiecki LT tieru VIII) nie pojawi się w patchu 8.6
- dev'si myśleli o wprowadzeniu ograniczenia załadunku złotej amunicji (np. 1/3 całego magazynu amunicji), ale zdecydowali się na razie go nie implementować
- interfejs wyboru czołgów w garażu zostanie kompletnie przeprojektowany
- nie myślano jeszcze o wprowadzeniu przetrzymywania danych w chmurze, jak w BF3
- zostanie wprowadzony wskaźnik CapsLocka i języka klawiatury na ekranie logowania
- nie ma w planach zmiany mechanizmu ładującego w czołgach francuskich; tak żeby ładowanie odbywało się tylko w stojącym pojeździe, jak ma to miejsce w rzeczywistości

Typ 205

Dwa tygodnie po przedstawieniu pierwszego wariantu VK100.01 (P), Ferdynand Porsche przygotował jego zbuffowaną wersję, oznaczoną jako Typ 205; o nr rysunku K3382 powstałym 17.06.1942 r.




Skoro Führer zażądał, aby czołg był wolny, projektanci mogli puścić wodze fantazji. Zwiększono zatem pancerz, co spowodowało ogólny wzrost masy ze 120 do 140 ton, przy czym silnik (niestety) pozostał taki sam. Na wyraźne życzenie Hitlera, przewidziano również drugą wieżę wyposażoną w działo przeciwpiechotne. Tak więc zamiast włazu dowódcy na szycie wieży została zainstalowana druga, mniejsza wieża wyposażona w działo 75mm KwK L/24. Pomysł ten okazał się na tyle zaraźliwy, że niedługo został zaadaptowany do projektów Sowieckich np. KV-4.

Jednakże w lipcu 1942, zdecydowano się rozpocząć projekt od zera. Poza tym Krupp chciał sam produkować wieżę wg własnego projektu, a Porsche zdał sobie sprawę, że bezsensowne jest projektowanie czołgu na podstawie obecnego kadłuba. Zaczęto wówczas pracę nad kompletnie przeprojektowanym pojazdem, któremu początkowo nadano nazwę
Mammut (Mamut), aby szybko ją zmienić na "Panzerkampfwagen Mäuschen" (Myszka).

źródło: LINK

sekrety map, cz.I