wtorek, 14 maja 2013

IS-6 vs 112




Jak to trafnie napisał Lupsonic na blogu:

Przepis na chiński czołg
1. Weź radziecki czołg 
2. Zmień kolor 
3. Zmień nazwę 
4. Zmień drobne detale 
5. Gratulacje! Masz chiński czołg!

Tak więc co taki 112 ma, czego nie ma IS-6:

Uzbrojenie
+ lepszy czas skupiania (3,1 vs 3,4)
+ lepszą celność podczas ruchu (0,21 vs 0,23)
+ większa prędkość obrotu wieży (26 vs 24)
+ większa prędkość pocisku AP (900m/s vs 790m/s)
+ o wiele lepsze złote pociski (300mm HEAT vs 217mm APCR)
+ większa pojemność magazynu amunicji (45 vs 30)
- o 0,3s dłuższe przeładowanie (12s vs 11,7)
- o 3st gorszy, maksymalny wychył działa (+17 vs +20, depresja jest taka sama)

Mobilność
+ wyższa prędkość maksymalna (45km/h vs 35km/h)
+ lepsza siła hamowania (46000 vs 39500)
+ mniejszy opór gruntu (1/1,1/2,2 vs 1,2/1,5/2,3)
- gorszy stosunek mocy silnika do masy (12,69 hp/t vs 13,67 hp/t)

Wyposażenie 

+ lepszy zasięg widzenia (380m vs 350m)
+ lepszy zasięg radia
+ mniejsza szansa na pożar silnika od jednego strzału (0,12 vs 0,15)
- mniejsze hp modułów (silnik: 260 vs 370; inne moduły ok. 10% różnicy; ammorack: 200 vs 220) 

Pancerz przedni:
+ grubszy pancerz górnej płyty przedniej (120mm vs 100mm) bez wyraźnych weakspotów (90mm i 80mm), tak jak w przypadku IS-6. 
- wyraźnie cieńsza płyta dolna (80mm)
Wieża:
+ przód wieży ma 240mm pancerza, jarzmo 240mm + 150mm pancerza pod spodem; IS-6 150mm, jarzmo 150mm

Pancerz:
- IS-6 ma lepszy pancerz boczny i tylni (100mm) z niezłymi kątami i 30mm dodatkową osłoną boczną; 112 posiada pancerz 80mm z mniejszą ilością wykątowanej blachy, mniejszą powierzchnią zakrytą dodatkową osłoną, a na tyłku ma tylko 60mm.


Jeśli 112, w obecnej formie, będzie ogólnodostępny zapewne zdominuje on inne prem HT tieru VIII. W porównaniu do IS-6, który i tak jest jednym z najlepszych ciężkich czołgów premium, 112 ma o wiele mniej wad.

Miejmy nadzieję, że WG poczęstuje go mega nerfem przed wpuszczeniem go do sklepu.

autor oryginału: Awesomecaek/M1ll4n

8.6 & 8.7 + CW



- patch 8.6 zostanie ukończony przed 23.06.2013, z kolei 8.7 wkrótce po nim (ok. 2 tygodnie). Jednak jeszcze nie wiadomo kiedy patch 8.7 wejdzie na serwer.

- info dot. CW:

Zostaną dodane nowe obszary: Ameryka Północna, Południowa Afryka (+ m.in. Madagaskar i Somalia), Mongolia oraz Atlantyda.
Będzie kilka mega eventów z masą medali (może będą do wygrania prem X?!).
WG pracuje nad wielką kampanią CW podzieloną na 4 etapy. Każdy etap będzie miał swoje cele i odpowiednie medale. Sumaryczna ilość nowych medali wyniesie 58.




Epicka Bitwa - ELC AMX 1.764 exp


Type 62 + 2000g, czyli konkurs Razera, DominikWrobel za sterami ELC, a za kamerą Turok.

exp: 1764

WoT na juwenaliach


marcoet przysłał ciekawe info:

Już wkrótce w ramach Juwenaliów Uniwersytetu Warszawskiego odbędzie się turniej gry World of Tanks. Na imprezę zapraszają: Samorząd Studentów UW, Wargaming, Razer oraz NVIDA.

Turniej będzie miał miejsce w dniach 18-19 maja br. w Warszawie, przy ulicy Krakowskie Przedmieście 24 w budynku Samorządu Studenckiego, sala konfenrencyjna 200. Godziny trwania: 12:00 - 20:00.
Do wygrania Type 59, Type 62 i KV-5. Dla kibicujących widzów nie zabraknie kodów na złoto i kont premium do World of Tanks, a dla obecnych graczy kody na złoto, miejsce w garażu i czołg premium IV poziomu B2 740 (f) oraz rozmaite gadżety od Razer, NVIDIA oraz Samorządu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego.

więcej tutaj: LINK

VK2801, A-Panther, Leo 1 - kolejne zmiany

Nasz wszechpotężny piździk, VK2801, dostaje ponownego nerfa.
- depresja działa zmniejszona o 2st; z -10 do -8
- pociski HEAT dostają takiego samego nerfa co PzIV (penetracja spada ze 150mm na 104mm)
- pociski 105mm także drożeją z 60sr na 120sr, pociski HEAT z 7g na 10g

Dla równowagi Aufklärungspanzer Panther dostaje buffa ^^
+ mniejsza waga w MM (z 32,4 na 27)
+ 50 HP więcej (z 950 do 1000)
- cena wzrasta o 40k sr
+ gąski dostaną buffa HP
+ czas skupiania Konisch'a zmniejszony z 2s do 1,7s
+ cena pocisków AP konischa zredukowana o połowę

Leo 1
- nerf penetracji pocisków HEAT (o 20mm)
+ mniejsza waga w MM (z 120 na 100); E-50M bez zmian

Sherman, PzIV - bye bye


Po licznych narzekaniach, działa 105mm na Shermanie i PzIV dostały sporego nerfa penetracji.
Mowa tutaj oczywiście o złotych pociskach, których penetracja została zmniejszona ze 150mm do 104mm (PzIV) oraz 101,6mm (Sherman).

Pa, pa złote derpy.


Pz IV... wróć :(


8.6 - statystyki nowych artylerii, cz.IV

artylerie niemieckie

Panzer Sfl.IVb
tier: 4
załoga: 4
HP: 200
pancerz kadłuba: 20/14,5/14,5
pancerz wieży: 20/14,5/14,5
wychył działa: +/- 35 st
prędkość obrotu działa: 10 st/s
prędkość obrotu kadłuba: 20 st/s
prędkość maksymalna: 35/10
silnik: 180hp
działo: 105mm LeFH 18
penetracja: 53/104/64
dmg: 410/350/350
RoF: 4,11
czas przeładowania: 14,6
celność: 0,72
czas skupiania: 5,5
ilość amunicji: 60
zasięg widzenia: 340
zasięg radia: 700
cena: 150.000 sr 


GW Tiger (P)
tier: 8
załoga: 6
HP: 440
pancerz kadłuba: 100/80/16
wychył działa: +/- 5 st

prędkość obrotu działa: 10 st/s
prędkość obrotu kadłuba: 14 st/s (16)
prędkość maksymalna: 35/10
silnik: 600 hp (640)
 

stockowe działo: 170mm K72
penetracja: 88/95
dmg: 1400/1400
RoF: 1,69
czas przeładowania: 35,5
celność: 0,74
czas skupiania: 7
ilość amunicji: 21
 

topowe działo: 21cm Mrs 18/1
penetracja: 105/303/105
dmg: 2000/1550/2000
RoF: 1,16

czas przeładowania: 51,8
celność: 0,9
czas skupiania: 7,5
ilość amunicji: 15

zasięg widzenia: 380
zasięg radia: 310 (710)
cena: 2.650.000 sr


Splash:
IVb 105mm splash: 1,91
GW (P) 170mm splash: 4,45 albo 6,37 (złoto)
GW (P) 210mm splash: 6,44 albo 9,1 (złoto)