czwartek, 23 maja 2013

8.6 - kolejne info o rebalansie arty

- system spotowania zostanie na razie taki jaki jest
- jeśli masz zainstalowaną osłonę przeciw-odłamkową i jej typ zostanie zmieniony (np. w przypadku Jgpz E-100 na super ciężką) to stara zostanie przeniesiona do magazynu, a w zamian dostaniesz nową
- powodem buffu osłony PO są duże, wolne pojazdy nad którymi pastwi się arta
- więcej info w piątek
- gąsienice przeciwko pociskom HEAT, zachowują się jak ekrany PK:
Załóżmy sobie następującą sytuację: gąsienice szerokie na 40cm, a przestrzeń między nimi a kadłubem wynosi 10 cm. W tym przypadku po penetracji, pocisk HEAT wytraca 5% swojej penetracji na każde 10cm przebytego dystansu, dodając również karę za penetrację potrzebną do przebicia gąsienic, czyli 5*(50/10)+25% z wartości pancerza gąsek
- dodatkowe ekrany PK jako moduły dodatkowe nie zostaną wprowadzone zbyt szybko

1. Nowa osłona będzie działała w następujący sposób:

leci kulka z nieba z dmg na poziomie 1.800, która nas trafia, ale nie przebija 100mm pancerza:
stary system: 1800/2 (50% kary za brak penetracji) -100*1,3*1,15 = 750 dmg
nowy system: 1800/2-100*1,3*1,3 = 731 dmg

2. Jednakże, przeciwko broni mało kalibrowej (np. Bat Chat), dla czołgu mocno opancerzonego (np. 200mm) osłona będzie bardziej efektywna:
stary system: 1250/2-200*1,3= 365 dmg
nowy system: 1250/2-200*1,3*1,3= 287 dmg

- osłona przeciw-odłamkowa nie działa przeciwko strzałom penetrującym
- testu 8.6 nie będzie w tym tygodniu
- X tierowe czołgi nie mają kary do expa
- przed premierą patcha, zostanie opublikowany filmik tłumaczący nową mechanikę
- Löwe nie dostanie buffa
- 8.6 nie zostanie wprowadzony przed 03.06.2013
- pociski HEAT 152mm na KV-2 zostały usunięte, bo były niehistoryczne
- najwyraźniej obecne działo E-100 jest również niehistoryczne
- KV-1S nie straci swojej 122'ki, statystycznie jest ok
- nerf czasu przeładowania art jest powiązany z przeniesieniem ich na inne tiery
- pociski HEAT 152mm zostaną usunięte i sprzedane za cenę kupna w srebrze; jeśli ktoś je kupił za złoto, dostanie odpowiednią ilość srebra w zamian

8.6 - Korea



8.5 - współczynnik kamuflażu + jego modyfikatory

Q&A 23.05.2013

- możliwe, że e-sport i turnieje, w tym także CW, dostaną dedykowany serwer (dotyczy tylko RU)
- dev'si stworzyli kampanię na CW po to, aby więcej graczy wstąpiło do klanów
- dev'si porównują Kampanię CW do eventów po wprowadzeniu patchy; tych w których można wygrać Type 59
- nowe specjalne czołgi X tieru, nie będą wcale silniejsze od innych X tierowych pojazdów
- nie będzie żadnego publicznego testu dla specjalnych X'tek, ponieważ zostały już przetestowane
- podczas gdy silnik może zostać podpalony od każdego uderzenia, pojazd może się zapalić od kompletnie zniszczonych zbiorników paliwa
- na forum SerB jest "złym gliną", a Storm "dobrym gliną" - jest to taktyka, którą rozwinęto na podstawie swoich wcześniejszych doświadczeń ze społecznością
- specjalne tiery X nie będą dostępne dla kolekcjonerów, "i tak nie będzie możliwe posiadanie wszystkich pojazdów z gry, ponieważ Panzer V/IV i KV-220 były nagrodą TYLKO dla supertesterów)
- SerB nie pamięta, aby jakakolwiek akcja podjęta przez dev'sów nie pociągała za sobą płaczu na forum
- nowe specjalne X'tki nie będą się wliczać do medalu eksperta
- SerB nie obawia się, że osoby w nowych X'tkach będą częściej TK'owane z zazdrości; "Będziemy banować tych retardów i gra będzie czystsza."
- fakt, że nowe X'tki otrzymają dobrzy gracze, będzie brany pod uwagę przy analizowaniu statystyk tych czołgów
- Storm porównał poziom trudności zdobycia nowych specjalnych X'tek do poziomu trudności randomów, w których trzeba by mieć w/r na poziomie 85% na 1000 walk 
- dev'si są zadowoleni z nowego rozkładu celności pocisków i nie będą już opóźniać patcha
- druga linia niemieckich TDków zostanie wprowadzona w tym roku, możliwe że na jesieni
- sprawdzanie czy pocisk rykoszetuje, dzieje się przed zainicjowaniem mechanizmu normalizacji
- nie ma planów wprowadzenia nowego działa dla Marder'a II
- nowe specjalne X'tki będą (tak jak pojazdy premium) zdolne do trenowania załogi wyszkolonej w tej samej klasie pojazdu, ale nie będą miały zwiększonych przychodów
- wg Storm'a plan patchowania gry jest już nakreślony do 2014, i jak na razie wszystko idzie planowo