piątek, 22 marca 2013

nowa gra MMO od WG

Jak już wiecie niedawno Wargaming.Net zakupiło studio Gas Powered Games, prowadzone przez Chrisa Taylora.
Plotki głoszą, iż zaczęto pracę nad nowym, dużym projektem MMO opartym o formułę F2P.
GPG swego czasu pracowało nad grą "Wildman", jednakże po nieudanej próbie sfinansowania projektu na kickstarterze - porzucono ją.
Projektowana gra jest zapewne zupełnie nową koncepcją na platformę PC rozwijaną specjalnie dla WG. Ludzie uprzednio zwolnieni ze studia po porażce na kickstarterze wracają, co więcej firma zatrudnia nowych specjalistów.
Ch. Taylor nie żałuje utraty niezależności, ponieważ GPG i WG mają wiele wspólnego.
Wiktor Kislyi (szef WG) uwielbia Total Annihilation, którego twórcą jest właśnie Chris.  

Wildman - Gas Powered Games



Q&A 22.03.2013

- bug w którym celownik nie pokrywa się z osią działa (najczęściej w Redshire) jest naprawiany,
- jak na razie komunikat "jestem pod ostrzałem" nie jest planowany,
- niszczyciele i artylerie premium 2 tieru nie są w planach, ponieważ były to pojazdy bardzo wyspecjalizowane o wąskim spektrum działania
- nie ma w planach nagrania od początku kwestii amerykańskich i niemieckich. Pytanie odnośnie tego, iż serwer RU dostanie odświeżone komunikaty nagrane przez znanego aktora.
- nie ma także w planach nagrań w których lektorami będą programiści WoTa ;)
- programiści uważają że nie jest problemem sytuacja, kiedy w porównaniu do standardowej amunicji, niektóre czołgi mają bardzo skuteczne złote pociski (np. 105mm na tierze 5), podczas gdy inne pojazdy mają je praktycznie bezużyteczne (Mk103, albo 7,92mm)
- gracze będą mogli wyłączyć nowy silnik fizyki (havok), nie zwiększy się również ilość użytego miejsca na dysku twardym po jego implementacji. Silnik będzie odzwierciedlał realistyczne uszkodzenia budynków i obiektów na mapach, niezależne zawieszenie (każde koło z osobna będzie reagowało inaczej na nierówności terenu), a poszczególne detale czołgu będą zachowywać się zgodnie z fizyką (np. antenki)
- eksplodujące i odpadające wieże będę liczone po stronie serwera, realistyczne uszkodzenia czołgu również będą zaimplementowane (np. odpadające części). Możliwe jest także, iż narzędzia które są na wyposażeniu czołgu (łopaty, gaśnice) również będą odpadały.
- możliwość zdobycia dwóch medali snajperskich (przez dwóch graczy) nie zostanie wprowadzona
- programiści rozważają możliwość zwiększenia kar za TK dla każdego kolejnego strzału oddanego w sojusznika
- na przyszłość, planowane są naprawdę wielkie mapy
- pocisk, który spenetrował pancerz i zabił załoganta kontynuuje lot i może uszkodzić dodatkowo jakiś moduł
- pocisk, który spenetrował pancerz i trafił w hitboxa martwego już załoganta, także kontynuuje lot i może uszkodzić moduł
- damskiego lektora niestety nie ma w planach

Jak to jest na chińskim serwerze? - uzupełnienie


Wszyscy znamy serwery Wargaming.Net, które dzielą się na EU, RU, NA i SEA.
Jednocześnie wszyscy słyszeli także o legendarnym chińskim serwerze i takich dziwadłach jak Type 59 G.
Największą różnicą między tymi serwerami jest fakt, iż serwer chiński, w odróżnieniu od innych, zarządzany jest przez firmę prywatną
Firma to Kongzhong, a adres serwera to wot.kongzhong.com
Jeśli znacie choć trochę podstaw języka chińskiego, możecie ściągnąć klienta i dołączyć do gry ^^
Jednakże granie anonimowe w Państwie Środka jest dość trudne, dlatego też największym problemem w rejestracji jest konieczność posiadania specjalnego numeru identyfikacyjnego. Problemu nie ma jeśli mamy znajomych w Chinach, którzy mogą nam taki numer zapewnić.
Ah, no i pamiętajmy o dość wysokim pingu :)

Serwer chiński wyróżnia się najbardziej z pośród wszystkich i jak samo WG przyznało - model gry jest tutaj nastawiony głównie na P2W (pay to win).

Uzupełniając poprzedni tekst na temat graczy - poziom spotkań jest wysoki. Bitwy są szybkie. Drużyna zachowuje się jak zgrany zespół, nie ma samotnych bohaterów i indywidualizmu.
Jeśli jednak znajdzie się jakiś rusher i wpadnie w zasadzkę, to oczywiście zostanie zbesztany, ale jednocześnie dostanie także pomoc.
Często zdarzają się także sytuację, iż kompletnie sobie obcy gracze współpracują ze sobą i np. ten mocniejszy zasłania słabszego przed ostrzałem nieprzyjaciela.
Każdy zna możliwości poszczególnych czołgów w grze. Wie ile czasu potrzebuje dany czołg, aby dojechać w dany punkt mapy. Wie w którym momencie pojazd, przekracza punkt krytyczny nie pozwalający mu na czas wrócić do bazy, aby ją bronić. 
Zgranie w czasie jest tutaj traktowane priorytetowo, uczą tego od samego początku

Czy chcecie usłyszeć co nieco o pożądanym przez wszystkich Type 59 G?!


CZĘŚĆ I


turniej World of Tanks

Nvidia organizuje turniej World of Tanks w którym łączna suma nagród wyniesie 100k $.
Dodatkowo można wygrać najnowsze karty GeForce GTX.
Tak więc, drużyny 7 osobowe - do boju!

W finale znajdzie się po pięć zwycięskich drużyn z każdego regionu - Chin, Regionu Azji i Pacyfiku, obu Ameryk, Rosji oraz Europy.

rejestracja:
eSports GeForce