Pamiętacie moją własną przeróbkę kalendarza z kwietnia?
Chcecie też taki kalendarz w wersji PL na Maj?
Ankieta na prawo!
Więcej rozdzielczości TUTAJ.
środa, 1 maja 2013
VK7201 (K) Lowe - gameplay
Klikając TUTAJ możecie obejrzeć gameplay supertestera, który jeździ w/w pojazdem.
Przez pierwsze 9 min omawianie są jego właściwości, natomiast później możecie zobaczyć samą walkę.
Link spreparowałem tak, aby ominęła Was ta cała gadanina.
Ciekawostka: ST, który użyczył swojego konta na cele filmiku dostał perma bana, a jego funfel, który umieścił filmik, dostał bana tymczasowego.
Przez pierwsze 9 min omawianie są jego właściwości, natomiast później możecie zobaczyć samą walkę.
Link spreparowałem tak, aby ominęła Was ta cała gadanina.
Ciekawostka: ST, który użyczył swojego konta na cele filmiku dostał perma bana, a jego funfel, który umieścił filmik, dostał bana tymczasowego.
gramy z głową: zwiad pasywny
Jak wszyscy wiecie uczymy się całe życie, tak więc trzeba od czegoś zacząć ^^
Z sirturok'iem startujemy z serią poradników z których każdy na pewno wyłuska coś dla siebie i nauczy się czegoś nowego.
Akurat w tym odcinku mam na myśli scoutów samobójców, co potem mają pretensje do całej drużyny, że nikt im tyłka nie osłaniał podczas zwiadu.
Nieważne, że arta ledwo co przejechała 10m, a pociski w połowie załadowane.
W roli głównej, znany aktor polskiej sceny WoTowskiej: DominikWrobel
Dmg po wykryciu: 7018
Z sirturok'iem startujemy z serią poradników z których każdy na pewno wyłuska coś dla siebie i nauczy się czegoś nowego.
Akurat w tym odcinku mam na myśli scoutów samobójców, co potem mają pretensje do całej drużyny, że nikt im tyłka nie osłaniał podczas zwiadu.
Nieważne, że arta ledwo co przejechała 10m, a pociski w połowie załadowane.
W roli głównej, znany aktor polskiej sceny WoTowskiej: DominikWrobel
Dmg po wykryciu: 7018
Q&A 01.05.2013
- WG tym razem nie odpuszcza, rosyjska firma kopiująca WoTa (ponownie ^^) została pozwana
- dev'si myśleli o ograniczeniu załadunku złotej amunicji, ale ostatecznie porzucili ten pomysł
- T32 i M46 są świetnie wyważone (zbalansowane)
- Myszka zapitala z prędkością nadaną przez jej twórców
- Chiński TDek Type 100 to... SU-100
- jeśli ustawienia graficzne są na poziomie minimalnym, przez niedokładność odwzorowania terenu, często mimo, że wizualnie tor lotu pocisku wygląda w porządku, pocisk może zaryć w ziemie
- mechanika gry pozwalała na pożar silnika po każdym trafieniu (bez względu na zadany dmg). Jednakże dodano próg dmg na uderzenie, m.in. po to żeby lolki po trafieniu z karabinka nie paliły się tak często. Nadal silnik może zapalić się po każdym trafieniu, ale uwzględniając przy tym minimalny próg dmg na hita. Należy pamiętać, że silnik nie musi być uszkodzony, żeby się zapalił.
- być może szczegółowe dane pancerza zostaną wprowadzone do garażu
- płotki, murki i inne zniszczalne elementy wystroju map, powodujące wyhamowanie pojazdu, zostaną naprawione
- torowiska zostaną obniżone,
- skrzynki pośrodku bazy nie zostaną usunięte
- mechanizm pocisków AP/APCR pozwalający im penetrować "miękkie" obiekty, np. snopki siana, zostanie zaimplementowany w patchu 8.6... ale same "miękkie" elementy zostaną poprawione później (de facto, będzie można przebijać snopki siana, ale snopki nie będą przebijalne ^^)
- osłona przeciw-odłamkowa zostanie przerobiona i jej wartość ochronna będzie inna dla różnych czołgów (od 15 do 30%)
- znajdą się również inne "opcje" dla tych co boją się art (uprzedzam, nie chodzi o "no arty mode", a o jakieś inne środki ochrony; Schürzen?!)
- dev'si myśleli o ograniczeniu załadunku złotej amunicji, ale ostatecznie porzucili ten pomysł
- T32 i M46 są świetnie wyważone (zbalansowane)
- Myszka zapitala z prędkością nadaną przez jej twórców
- Chiński TDek Type 100 to... SU-100
- jeśli ustawienia graficzne są na poziomie minimalnym, przez niedokładność odwzorowania terenu, często mimo, że wizualnie tor lotu pocisku wygląda w porządku, pocisk może zaryć w ziemie
- mechanika gry pozwalała na pożar silnika po każdym trafieniu (bez względu na zadany dmg). Jednakże dodano próg dmg na uderzenie, m.in. po to żeby lolki po trafieniu z karabinka nie paliły się tak często. Nadal silnik może zapalić się po każdym trafieniu, ale uwzględniając przy tym minimalny próg dmg na hita. Należy pamiętać, że silnik nie musi być uszkodzony, żeby się zapalił.
- być może szczegółowe dane pancerza zostaną wprowadzone do garażu
- płotki, murki i inne zniszczalne elementy wystroju map, powodujące wyhamowanie pojazdu, zostaną naprawione
- torowiska zostaną obniżone,
- skrzynki pośrodku bazy nie zostaną usunięte
- mechanizm pocisków AP/APCR pozwalający im penetrować "miękkie" obiekty, np. snopki siana, zostanie zaimplementowany w patchu 8.6... ale same "miękkie" elementy zostaną poprawione później (de facto, będzie można przebijać snopki siana, ale snopki nie będą przebijalne ^^)
- osłona przeciw-odłamkowa zostanie przerobiona i jej wartość ochronna będzie inna dla różnych czołgów (od 15 do 30%)
- znajdą się również inne "opcje" dla tych co boją się art (uprzedzam, nie chodzi o "no arty mode", a o jakieś inne środki ochrony; Schürzen?!)
Subskrybuj:
Posty (Atom)