- dev'si mają teraz sposób na wykrywanie wgranych modów (tych nielegalnych) poprzez powtórkę całej bitwy. Jeśli zgłosimy takiego cheatera, dev'si mogą stwierdzić czy używał nielegalnych modów - na razie nie jest to zautomatyzowane
- dev'si nie konsultują problemów gameplay'u z użytkownikami, ponieważ w odpowiedzi usłyszeliby sam płacz
- liczba srebra za przegrane nie zostanie obniżona, a dla zwycięstw nie zostanie zwiększona - dev'si myśleli o tym dawno temu, ale zdecydowali że obecny balans jest w sam raz.
- możliwe, że różnica przychodów w kompaniach między zwycięzcami, a przegranymi będzie mniejsza
- wg SerBa, pancerna odsłona WarThunder nie ma szans pobić WoT'a
- wraz z wprowadzeniem nowych kamuflaży, nie będzie zwrotów złota/srebra za kupione wcześniej kamo
- Ersatz Panther dostanie gwiazdę US, ale nie będzie miało amerykańskich kamuflaży
- WoT dla Linuxa nie powstanie, ale nadal twórcy zastanawiają się nad wersją dla Mac'a
- Brytyjska artyleria zostanie wprowadzona w tym roku
- niewiadome jest, czy Japońskie drzewko zostanie wprowadzone w tym roku
- druga Niemiecka linia TD? "Wszystko jest możliwe."
czwartek, 16 maja 2013
1k golda do zgarnięcia
Wysyłajcie swoje powtórki na psionicsage@gmail.com; mail musi zawierać nick z WoTa, nick z youtube, plik powtórki (8.5, albo wyżej) i zrzut ekranu 3 zakładek z raportu pobitewnego.
Zasady:
1. Zdobyć jak najwięcej dmg ze spotu na HTku..
2. Musisz być subskrybentem kanału psionicarrow.
3. Powtórka musi być z patcha 8.5, albo wyżej.
4. Musisz mieć zrzuty 3 zakładek z raportu pobitewnego.
5. Dmg ze spotu na równi, lub większy niż dmg zadany bezpośrednio.
Termin: 8 lipca 2013
Powodzenia!
LeFH 18
LeFH 18
- przeskakuje na V tier,
- celność dostaje nerfa z 0,49 na 0,73
- cena amunicji ulega podwojeniu
- prędkość pocisku zostanie zredukowana
Zmiana ta spowodowana jest tym, że przy rozciągnięciu artylerii do X tieru, LeFH już dłużej nie będzie pasował do IV tieru.
pełna lista zmian charakterystyk pojazdów w patchu 8.6
SilentStalker opublikował pełną listę zmian w statystykach pojazdów.
Wartości w nawiasach pochodzą z obecnego patcha.
Więcej pod spodem:
Wartości w nawiasach pochodzą z obecnego patcha.
Więcej pod spodem:
Ogólne statystyki serwera RU - 14.05.2013
Ogólne statystyki serwera RU:
Liczba graczy: 14.397.992
Graczy w klanach: 913.989 (6.348%)
Gracze z ilością bitew większą niż 1000: 3.921.464 (27.236%)
Nowi gracze zarejestrowani w tym miesiącu: 273.977 (1.903%)
Aktywni gracze w tym tygodniu: 3.670.960 (możliwy błąd - 5%)
W tym tygodniu:
Nowych graczy: 184.434 (1.28 %)
Gracze, którzy dołączyli do klanu: 8.838 (0.06 %)
Nowi gracze z ilością bitew większą niż 1000: 46.910 (0.33 %)
poprzednie statystyki
W/R pojazdów:
od lewej: tier, sumaryczna liczba bitw, liczba zwycięstw, w/r, liczba pojazdów na serwerze
Liczba graczy: 14.397.992
Graczy w klanach: 913.989 (6.348%)
Gracze z ilością bitew większą niż 1000: 3.921.464 (27.236%)
Nowi gracze zarejestrowani w tym miesiącu: 273.977 (1.903%)
Aktywni gracze w tym tygodniu: 3.670.960 (możliwy błąd - 5%)
W tym tygodniu:
Nowych graczy: 184.434 (1.28 %)
Gracze, którzy dołączyli do klanu: 8.838 (0.06 %)
Nowi gracze z ilością bitew większą niż 1000: 46.910 (0.33 %)
poprzednie statystyki
W/R pojazdów:
od lewej: tier, sumaryczna liczba bitw, liczba zwycięstw, w/r, liczba pojazdów na serwerze
kilka słów o tym, jak WG prostuje historię i fizykę
Kolejny, ciekawy art od Redmeer'a dotyczący pocisków kumulacyjnych.
Wargaming.net co jakiś czas próbuje jeszcze nam wmówić, że dzieje rozwoju techniki pancernej i elementarne zasady fizyki znajdują odzwierciedlenie w ich grze (szczególnie, jak jest to kolejny nerf niemców, wtedy można czytać całe epistoły o historyczności tego rozwiązania). Co prawda ja już przy okazji artów na stronie WoTa wyjaśniałem, ile ichnie wypociny są warte (polecam, obie części – linki tutaj i tutaj), ale jak widać mądrość ze wschodu atakuje ze zdwojoną siłą biedne pociski HEAT, zwane też w naszym języku kumulacyjnymi.
Na początek mała lekcja historyczno-techniczna. Pocisk kumulacyjny został stworzony jako alternatywa dla standardowych pocisków przeciwpancernych. Działając na zasadzie efektu Monroe pocisk kumulacyjny penetruje pancerz poprzez utworzenie z miedzianej wkładki w pocisku strumienia kumulacyjnego. Z tego też względu pocisk kumulacyjny na specjalną budowę, odmienną od klasycznych pocisków przeciwpancernych. Główną zaletą tego rodzaju amunicji jest brak zależności między energią kinetyczną pocisku a zdolnością penetracji, dlatego “kumule” doskonale sprawdzają się na działach o niewielkiej sile miotającej, czyli wszelkich krótkich “trollach”, gdzie pociski AP mają bardzo niską penetrację.
więcej na blogu Redmeer'a.
Wargaming.net co jakiś czas próbuje jeszcze nam wmówić, że dzieje rozwoju techniki pancernej i elementarne zasady fizyki znajdują odzwierciedlenie w ich grze (szczególnie, jak jest to kolejny nerf niemców, wtedy można czytać całe epistoły o historyczności tego rozwiązania). Co prawda ja już przy okazji artów na stronie WoTa wyjaśniałem, ile ichnie wypociny są warte (polecam, obie części – linki tutaj i tutaj), ale jak widać mądrość ze wschodu atakuje ze zdwojoną siłą biedne pociski HEAT, zwane też w naszym języku kumulacyjnymi.
Na początek mała lekcja historyczno-techniczna. Pocisk kumulacyjny został stworzony jako alternatywa dla standardowych pocisków przeciwpancernych. Działając na zasadzie efektu Monroe pocisk kumulacyjny penetruje pancerz poprzez utworzenie z miedzianej wkładki w pocisku strumienia kumulacyjnego. Z tego też względu pocisk kumulacyjny na specjalną budowę, odmienną od klasycznych pocisków przeciwpancernych. Główną zaletą tego rodzaju amunicji jest brak zależności między energią kinetyczną pocisku a zdolnością penetracji, dlatego “kumule” doskonale sprawdzają się na działach o niewielkiej sile miotającej, czyli wszelkich krótkich “trollach”, gdzie pociski AP mają bardzo niską penetrację.
więcej na blogu Redmeer'a.
Subskrybuj:
Posty (Atom)