czwartek, 16 maja 2013

Q&A 16.05.2013

- dev'si mają teraz sposób na wykrywanie wgranych modów (tych nielegalnych) poprzez powtórkę całej bitwy. Jeśli zgłosimy takiego cheatera, dev'si mogą stwierdzić czy używał nielegalnych modów - na razie nie jest to zautomatyzowane
- dev'si nie konsultują problemów gameplay'u z użytkownikami, ponieważ w odpowiedzi usłyszeliby sam płacz
- liczba srebra za przegrane nie zostanie obniżona, a dla zwycięstw nie zostanie zwiększona - dev'si myśleli o tym dawno temu, ale zdecydowali że obecny balans jest w sam raz. 
- możliwe, że różnica przychodów w kompaniach między zwycięzcami, a przegranymi będzie mniejsza
- wg SerBa, pancerna odsłona WarThunder nie ma szans pobić WoT'a
- wraz z wprowadzeniem nowych kamuflaży, nie będzie zwrotów złota/srebra za kupione wcześniej kamo
- Ersatz Panther dostanie gwiazdę US, ale nie będzie miało amerykańskich kamuflaży
- WoT dla Linuxa nie powstanie, ale nadal twórcy zastanawiają się nad wersją dla Mac'a
- Brytyjska artyleria zostanie wprowadzona w tym roku
- niewiadome jest, czy Japońskie drzewko zostanie wprowadzone w tym roku
- druga Niemiecka linia TD? "Wszystko jest możliwe."

nowe drzewko artylerii z patcha 8.6

Tytanowy_Janusz i iowa74 przedstawiają:

nowe drzewko artylerii z patcha 8.6 

 gj guys!

1k golda do zgarnięcia


Wysyłajcie swoje powtórki na psionicsage@gmail.com;  mail musi zawierać nick z WoTa, nick z youtube, plik powtórki (8.5, albo wyżej) i zrzut ekranu 3 zakładek z raportu pobitewnego.

Zasady:
1. Zdobyć jak najwięcej dmg ze spotu na HTku..
2. Musisz być subskrybentem kanału psionicarrow.
3. Powtórka musi być z patcha 8.5, albo wyżej.
4. Musisz mieć zrzuty 3 zakładek z raportu pobitewnego.
5. Dmg ze spotu na równi, lub większy niż dmg zadany bezpośrednio.

Termin: 8 lipca 2013

Powodzenia!

LeFH 18

 
LeFH 18
- przeskakuje na V tier,
- celność dostaje nerfa z 0,49 na 0,73
- cena amunicji ulega podwojeniu
- prędkość pocisku zostanie zredukowana

Zmiana ta spowodowana jest tym, że przy rozciągnięciu artylerii do X tieru, LeFH już dłużej nie będzie pasował do IV tieru.

charakterystyka artylerii w patchu 8.6 - Francja

Francja
Renault BS (tier II)

charakterystyka artylerii w patchu 8.6 - Niemcy

Niemcy
GW Mk.VIe (tier II)

charakterystyka artylerii w patchu 8.6 - Amerykanie

Amerykanie
T57 (tier II)

charakterystyka artylerii w patchu 8.6 - Sowieci

Sowieci
SU-18 (tier II)
  stock


top

pełna lista zmian charakterystyk pojazdów w patchu 8.6

SilentStalker opublikował pełną listę zmian w statystykach pojazdów.
Wartości w nawiasach pochodzą z obecnego patcha.

Więcej pod spodem:


Ogólne statystyki serwera RU - 14.05.2013

Ogólne statystyki serwera RU:
Liczba graczy: 14.397.992
Graczy w klanach: 913.989 (6.348%)
Gracze z ilością bitew większą niż 1000: 3.921.464 (27.236%)
Nowi gracze zarejestrowani w tym miesiącu: 273.977 (1.903%)

Aktywni gracze w tym tygodniu: 3.670.960 (możliwy błąd - 5%)

W tym tygodniu:
Nowych graczy: 184.434 (1.28 %)
Gracze, którzy dołączyli do klanu: 8.838 (0.06 %)

Nowi gracze z ilością bitew większą niż 1000: 46.910 (0.33 %)
poprzednie statystyki

W/R pojazdów:
od lewej: tier, sumaryczna liczba bitw, liczba zwycięstw, w/r, liczba pojazdów na serwerze

kilka słów o tym, jak WG prostuje historię i fizykę

Kolejny, ciekawy art od Redmeer'a dotyczący pocisków kumulacyjnych.

Wargaming.net co jakiś czas próbuje jeszcze nam wmówić, że dzieje rozwoju techniki pancernej i elementarne zasady fizyki znajdują odzwierciedlenie w ich grze (szczególnie, jak jest to kolejny nerf niemców, wtedy można czytać całe epistoły o historyczności tego rozwiązania). Co prawda ja już przy okazji artów na stronie WoTa wyjaśniałem, ile ichnie wypociny są warte (polecam, obie części – linki tutaj i tutaj), ale jak widać mądrość ze wschodu atakuje ze zdwojoną siłą biedne pociski HEAT, zwane też w naszym języku kumulacyjnymi.

Na początek mała lekcja historyczno-techniczna. Pocisk kumulacyjny został stworzony jako alternatywa dla standardowych pocisków przeciwpancernych. Działając na zasadzie efektu Monroe pocisk kumulacyjny penetruje pancerz poprzez utworzenie z miedzianej wkładki w pocisku strumienia kumulacyjnego. Z tego też względu pocisk kumulacyjny na specjalną budowę, odmienną od klasycznych pocisków przeciwpancernych. Główną zaletą tego rodzaju amunicji jest brak zależności między energią kinetyczną pocisku a zdolnością penetracji, dlatego “kumule” doskonale sprawdzają się na działach o niewielkiej sile miotającej, czyli wszelkich krótkich “trollach”, gdzie pociski AP mają bardzo niską penetrację.

więcej na blogu Redmeer'a.