piątek, 15 marca 2013

czołgi chińskie - wyzwanie



W końcu znalazłem czas na konwersje i upload. Może tylko nieznaczny wycinek z całości konkursu, ale chyba warto zobaczyć te "ustawki" i "oszustwa".



Z doświadczenia:
- musisz się znaleźć w odpowiednim miejscu i czasie,
- twoja drużyna nie może zabierać Ci dmg, a spotowanie pozostawić Tobie,
- wróg musi sam podjeżdżać pod lufe,
- no i najważniejsze - kupa szczęscia.

W moim WZ siedzi załoga z Type 59 z zasięgiem widzenia na poziomie ok. 440m. 
Świetne miejsce na punkt obserwacyjny, bo można podświetlać tych szarżujących z południa, jak i z północy.


Q&A 15.03.2013

- teamkill artylerii nie będzie surowiej karany (w odpowiedzi na pytanie scouta, który żalił się, że arta kazała mu coś tam zrobić, ale odmówił - więc ta go odstrzeliła),
- ASU-85 najwyraźniej nie znajdzie się w grze,
- liczba pocisków nie wpływa na szanse wybuchu magazynu amunicji (w przypadku braku pocisków - ammo rack nie może wybuchnąć - to jedyne odstępstwo)
- szósty zmysł działa nawet jeśli załoga nie jest wytrenowana w 100% (jeśli załoga miała już wcześniej wyszkolony szósty zmysł na 100%, to w przypadku przeszkolenia załogi za srebro do 75% umiejętności podstawowej, perk nadal działa)
- tryb hardcorowy został anulowany, wg SerB'a nikt nie potrzebuje tego czegoś. Każdy chce taki tryb, ale praktycznie nikt nie będzie w niego grał - wnioskując z poprzednich projektów.
- nie będzie inteligentnych botów w najbliższej przyszłości (np. w celach treningowych)
- nie ma czegoś takiego jak "ok, już wystarczy" w odniesieniu do ilości pojazdów dostępnych w grze
- jeśli trafisz zatopiony pojazd, dmg nie dolicza się do wyniku
- jeśli będziesz strzelał do topiącego się czołgu, to tylko po to, aby dostać więcej srebra. Nie ukarzesz go jeszcze bardziej, bo i tak już płaci pełen koszt naprawy.
- dmg za podświetlanie celów jest rozłożony równomiernie na wszystkich podświetlających scoutów
- SerB twierdzi, że T-44A (premium 7 tieru) nie będzie do bani
- trafiając w silnik pociskiem kumulacyjnym/HEAT nie mamy większej szansy na podpalenie go, to samo tyczy się magazynu amunicji
- doświadczenie potrzebne do wytrenowania załogi powyżej 3 skilli nie zostanie zmniejszone
- nie ma w planach możliwości zbadania czołgu z poziomu artylerii

info dodatkowe:
- cienie nie powrócą do starego renderu
- stara grafika nie będzie już nigdy optymalizowana, programiści skupią się na nowym renderze
- drzewa mogą powodować spadek FPS'ów na dobrych komputerach - Storm radzi zmniejszenie ilości detali (D: lol, o rly?)
- drogi na Ruinbergu zostaną wygładzone/spłaszczone (zapewne w patchu 8.5)

i uwaga oficjalne info od Overlorda!!!!
ARTA ZOSTAJE!
Nie usuną jej!

czy ktoś to w ogóle czyta? xD

pojazdy z SuperTestów - cz.3 / NIEMCY

są to opisy pojazdów wprost z gry, które być może w końcu się pojawią:

Niemcy

Brummbar


Opracowany przez firmę Alkett we współpracy z firmą Krupp. Pierwszy prototyp powstał w lutym 1943 roku. Pojazd ten był produkowany masowo od kwietnia 1943 do marca 1945 roku, w sumie linie produkcyjne opuściło 298 maszyn. Kolejnych 8 pojazdów zbudowano na podwoziach PzKpfw IV.  Po raz pierwszy użyto go w bitwie o Kursk. Pojazd ten był używany na wszystkich frontach do końca działań wojennych w Europie.

E-10  
Projekt lekkiego niszczyciela czołgów ważącego zaledwie 12 ton. Posiadał on niezwykle innowacyjną cechę pozwalającą na regulację prześwitu podwozia zmieniając jednocześnie całkowitą wysokość pojazdu od 1760mm do 1400mm. Pojazd miał być napędzany silnikiem Maybach'a HL100 lub Argus'a. Prace nad nim przerwano na rzecz Hetzera.

E-25

Rozwój E-25 był częścią programu o nazwie "E" nadzorowanego przez Waffenprüfamt 6. E-25 został opracowany przez firmę Argus (Karlsruhe, Niemcy) pod kierownictwem dr Hermana Klaue. Istniał tylko na papierze.

 

Marder III

Niszczyciel czołgów zbudowany na podstawie PzKpfw 38 (t). Działo PaK 40 lub PaK 36 (r) było montowane w otwartym kadłubie. Wszedł do służby pod koniec 1942 roku. Pojazd był produkowany seryjnie, aż do połowy 1944 roku i pozostał w służbie do końca wojny.

Nashorn
Przed 1944 znany pod nazwą Hornisse, pojazd wykorzystywał takie samo podwozie co działo samobieżne Hummel. Po raz pierwszy użyto go podczas lata 1943 roku na froncie wschodnim. W sumie wyprodukowano 494 sztuk tych pojazdów.

Sturmtiger 
 
Opracowany na podstawie pojazdu PzKpfw VI Tiger. Pierwszy prototyp wyprodukowano jesienią 1943 r. Następnie, 20 października, został zaprezentowany władzom nazistowskich Niemiec. Prototyp przeszedł pomyślnie próby i uczestniczył w zdławieniu Powstania Warszawskiego. Wyprodukowano łącznie 18 pojazdów tego typu, nie licząc prototypu.

Sturer Emil
Eksperymentalny niszczyciel czołgów zbudowany na podstawie prototypu czołgu VK 3001(H). W 1942 r. wyprodukowano dwa takie pojazdy, które brały udział w działaniach na froncie wschodnim.

nowa gra?

Firma Wargaming.net rozesłała do mediów informację, że pojawi się na tegorocznej edycji Game Developers Conference — zjazdu twórców gier. Nie byłoby w tym nic dziwnego, w końcu obecność różnej maści developerów na tego typu imprezach branżowych to standard. Tyle tylko, że… Białorusini zamierzają zapowiedzieć tam swój nowy projekt!

Szczegółów na razie brak poza tym, że nowa gra ma być „istotnym krokiem w rozwoju firmy na polu różnych platform sprzętowych”.

Więcej na stronie CD Action.