czwartek, 28 marca 2013

patch noty 8.5

UWAGA: info nieoficjalne

- amerykańska premium arta Sexton zostanie przeniesiona do brytyjskiego drzewka i zostaje z powrotem wprowadzona do sklepu
- czołgi premium wydane supertesterom w celach testowych:
brytyjski tier 5 HT - A33 Excelsior
A33 Excelsior
sowiecki tier 10 HT - Object 907
amerykański tier 10 MT - M60 Patton
niemiecki tier 10 HT - VK7201

- poprawiono modele: IS-3, Valentine AT, Pz V Panther, Pz IV/V, Object 263, VK 3001H, Conqueror, IS-4M.
- zwiększono prędkość maksymalną IS-7 z 50 do 59.6 km/h
- prędkość pocisku działa 17сm PaK K72 została zwiększona z 850 do 925 m/s

- dodano nową mapę "Pearl River" >> LINK
- Linia Zygfryda, Malinówka, Południowe Wybrzeże - przeszło lifting >> LINK
- poprawiono gameplay i grafikę na mapach: Redshire, El-Hallouf i Karelia.
- zmiany w trybie szturmy na mapach: Malinówka, Karelia, Piaszczysta Rzeka
- w celach testowych zostały dodane nowe filtry koloru dla map: Step, Himmelsdorf i Dębina 

 - sprzęt eksploatacyjny premium dostępny za srebro w przeliczniku 50*400, czyli 20.000 srebra
- plutony 3 osobowe dostępne także dla zwykłych kont
- kompanie mogą być zakładane przez osoby bez konta premium
- zredukowane ceny za tymczasowy kamuflaż, inskrypcje i loga
- zmieniono i zaktualizowano okno po bitwie
- wprowadzono powiadomienia o automatycznych zamianach modułów, pocisków, czy też czołgów po wprowadzeniu nowego patcha

staty nowych rosyjskich pojazdów

nowe drzewko niemieckie

UWAGA: info nieoficjalne

Lista zmian patcha 8.5 w porównaniu do 8.4

- dodane nowe linie niemieckich średnich i lekkich czołgów: 
VK 2001 DB (tier 4 MT), 
VK 3002 DB v1 (tier 6 MT), 
Indien Panzer (tier 8 MT), 
Prototype der Arbeitsgruppe A (tier 9 MT), 
Leopard 1 (tier 10 MT), 
Aufklärungspanzer Panther (tier 7 LT)
- dodano nową sowiecką linie czołgów lekkich:
T-60 (tier 2 LT),
T-70 (tier 3 LT),
T-80 (tier 4 LT).

Indienpanzer jednak jest za VK3002DB, który jednocześnie zmienia nazwę na VK3002(D).
 
nowe drzewko niemieckie

staty Leo 1
staty Pantery zwiadowczej

Q&A 27.03.2013, cz.II



- LT tieru 4; T-80 może mieć sowieckie działo 76mm
- krąży pogłoska że X tierowe (M60, 907, VK7201) będą nagrodami w specjalnych eventach wojen klanowych, dowód poniżej:


- czas podczas którego jesteśmy widoczni po podświetleniu nie jest losowy (zazwyczaj od 3 do 10 sekund). Innymi słowy, jeśli dwa czołgi "podświetlą" się jednocześnie to możliwe że czołg #1 zniknie wcześniej dla czołgu #2, niż #2 dla #1.
- sprzęt eksploatacyjny za srebro będzie prawdopodobnie miał przelicznik 50*400, czyli 20.000 srebra, ale jeszcze nie jest to pewne
- VK3601H zmieni status na czołg ciężki, bo musi
- Q:"Mówiliście przecież, że to niemożliwe, aby czołgi jednej nacji miały dwa różne oznaczenia narodowe. To jak to w końcu jest, że teraz nowe czołgi niemiecki noszą oznaczenia Bundeswehr'y?" A: "To pierwszy krok, aby osiągnąć nasz wymarzony cel, ażeby wszystkie czołgi miały oznaczenie sowieckiej gwiazdy"
- będzie więcej efektów dźwiękowych dotyczących pocisków (np. dźwięk uderzenia pocisku w gąsienice)
- gracz na serwerze RU zdołał ubić 15 pojazdów, używając 'najsłabszego' TD'ka brytyjskiego, czyli FV215b ;)



- porzucono projekt mapy Meksyk, po prostu grało się na niej do dupy



apel twórców "Project Tank"


Apel twórców "Project Tank":

"Drodzy gracze World of Tanks,

Ostatnio otrzymaliśmy mnóstwo skarg dotyczących naszej gry Project Tank, jako że to kompletna kopia WoT'a. Jako zespół, 20-sto osobowej ekipy programistów, chcieliśmy ogłosić, że nigdy nie było naszą intencją kopiowanie WoT'a. Chcieliśmy po prostu jak najwierniej odtworzyć prawdziwe bitwy IIWŚ na waszych przeglądarkach, tak aby dać fanom takiej rozrywki łatwiejszy dostęp do tego typu gier MMO.

Z całym szacunkiem, nigdy nie chcieliśmy konkurować z World of Tanks.
Dziękuje za wasze zrozumienie i miłość do gier wojennych.

Z szacunkiem
Zespół Project Tank"

tja...





"Dear players of World of Tanks,

Recently we have received a number of complaints about our game Project Tank being a "ripping-off" of WOT. As a developing team of about 20 people, it was never our intention to copy WOT. What we wanna do is to reconstruct the real battle scenes of WWII on your browser, to give those action war game fans an easier access to a MMO game.

With all the respect, we never even wanted to compete with World of Tanks. Thanks for your understanding and the love for war games.

Best Regards,

Project Tank Developer Team"





WoT Blitz, dodatkowe informacje

 
http://wotblitz.com/

 Overlord został prawdopodobnie szefem projektów mobilnych, w tym i World of Tanks Blitz

Info:
- wymagania: iPad 2, 3, 4, iPhone 4, 5 (jednak nie jest pewien co do 4); port dla Androida jest skomplikowany, ale powinien działać na Nexus 7. Właściciele tanich telefonów mogą sobie pomarzyć, bo podobno potrzebna układu Tegra3.
- bitwy w czasie rzeczywistym w formie 7 vs 7
- grind pojazdów/drzewek będzie o wiele szybszy niż na PC (wiadomo, casual ^^)
- nadal nie wiadomo w jaki sposób rozwiązana zostanie kwestia ruchu wieży
- konto będzie współdzielone z tym WoTowskim


15 lat Wargaming.Net


 
Drodzy gracze, w 2013 roku firma Wargaming.Net obchodzi swoje 15 urodziny. 
Kawał czasu za nami, a wszystko to zaczęło się w 1995 roku od amatorskiego projektu dwóch studentów, zapalonych graczy, którzy postanowili stworzyć grę strategiczną
Ta wczesna wersja gry nigdy nie ujrzała światła dziennego, ale był to pierwszy krok ku przygodzie trwającej do dziś. Od firmy działającej w akademiku, aż do globalnej firmy w której grę, grają miliony.

W 2006 roku firma zaczęła pracę nad grą online w gatunku fantasy. Jednakże projekt zarzucono ponieważ była by tylko to kolejna gra fantasy nie różniąca się zasadniczo od innych tego typu gier. Tak więc, podczas prac nad grą osadzoną w realiach elfów i gnomów zaczęto równocześnie dyskutować co zrobić, aby powstała gra wyjątkowa, której powiew świeżości wywrócił by rynek MMO do góry nogami.
Zrodził się wówczas pomysł alternatywnej drogi rozwoju projektu i zamiast gry fantasy, zaczęto rozważać produkcję gry osadzonej w realiach IIWŚ.

wot-news.com

Brakowało jednak decyzji, czy gra ma traktować o czołgach, okrętach, czy też samolotach. Jak wszyscy wiemy zdecydowano się na czołgi, a to z racji tego, że parę modeli było już gotowych na potrzeby produkcji Order of War.


Gra otrzymała roboczy tytuł "Tankodrom", a pierwsze dostępne modele czołgów pochodziły ze Związku Radzieckiego i Niemiec. Natomiast pierwsze mapy, które powstały to Prokhorovka i Karelia.

Generalny test gry odbył się 24 lipca 2009 roku. Tego też dnia przez Białoruś przeszły potężne burze, które przerodziły się w lokalną powódź. Testerzy dosłownie musieli brodzić po kolana w wodzie, aby dotrzeć na miejsce. 


Jednakże nikt nie dał za wygraną i po raz pierwszy czołgi wyjechały na wirtualne pola bitew.

wot-news.com
 
Projekt zmienił nazwę z racji tego, iż autorzy chcieli wprowadzić do gry pojazdy wielu narodów. I tak powstała wszystkim znana nazwa World of Tanks, czyli Świat Czołgów.

Z początku zakładano, iż będzie to projekt niszowy - zainteresowanie wzbudzi głównie w pasjonatach historii i militariów. Nikt nie myślał o tym, że gra może osiągnąć tak dużą popularność i codziennie będzie się w nią zagrywało miliony graczy z całego świata. Przekrój społeczny graczy jest porażający - biznesmeni, uczniowie, studenci, politycy. Część z nich nawet nie interesuje się pewnie militariami, ani też wcześniej nie wykazywali chęci do gier typu MMO. Oto co zdołała osiągnąć magia WoT'a.

wot-news.com

Zimą 2010 roku rozpoczęły się beta testy gry. Maksymalna liczba graczy na serwerze wynosiła wówczas 7.500 osób. 12 sierpnia 2010 roku WoT został oficjalnie wydany, a liczba graczy zaczęła systematycznie rosnąć. Do stycznia 2011 roku zarejestrowało się już milion graczy. Natomiast 23 stycznia 2011 liczba graczy będąca jednocześnie online na serwerze wyniosła 91.311 osób, co zostało odnotowane w Księdze Rekordów Guinnessa. Podczas tego wydarzenia liczba zarejestrowanych graczy wynosiła już około 50 mln na całym świecie.

World of Tanks, pierwszy projekt studia Wargaming, przebił swoją popularnością oczekiwania twórców, którzy nie spoczęli jednak na laurach. W produkcji są dwie kolejne gry, o których myślano od samego początku - World of Warplanes i World of Warships oraz dodatkowo WoT:Generals. Prace trwają również nad grami na urządzenia mobilne (WoT:Blitz) oraz konsole.

cdn

źródło: wot-news.com


ehhh, fajne uczucie być szybszym od oficjalnej strony WoT'a :)