środa, 19 czerwca 2013

Q&A 19.06.2013, cz. II

- jeśli podczas celowania w pobliżu zezłomowanego czołgu celownik lata Ci na lewo i prawo, to zapewne wina dynamicznej kamery
- 8.7 będzie prostym patchem, zawierał będzie jedynie pojazdy (Brytyjską artę, oraz być może też mapy), nie będzie żadnych zmian mechaniki gry.
- dev'si nie będą w stanie ocenić efektów patcha 8.6, ponieważ minie zbyt mało czasu między 8.6 a 8.7. Zapewne dopiero w 8.8 dev'si wyciągną wnioski statystyczne z patcha 8.6. (zbieranie danych zajmuje około miesiąca, tak więc w ciągu miesiąca >> UK SPG welcome)
- średni czas rozgrywki to 7 min i nic się nie zmieniło w tej kwestii od czasu wypuszczenia gry
- dev'si rozważają opcje wprowadzenia T58 (T57 z działem 155mm) - nie jako nagroda w CW, ale jako zwykły pojazd, ale SerB twierdzi, że strasznie trudno go zbalansować
- animacja wyrzutnika pocisków może zostać dodana "jak będzie to będzie"
- Q: "Przeczytałem cały wątek i nie znalazłem zbyt wielu konkretnych odpowiedzi, tylko jakieś śmiechu warte docinki." A: "Też przejrzałem ten temat, i nie widzę zbyt wielu konkretnych pytań. Straszne..."
- SerB tłumaczy swoje nastawienie do forumowych płaczków: ze wszystkich aktywnych graczy (chodzi o tych co zagrają sobie raz na miesiąc), tylko 1/10000 to płaczki, którzy próbują być "głosem całej społeczności". SerB uważa to za zabawne.
- mapa Westfield zmieniła się, było to zamierzone
- możliwe, że sprzedaż SPersh'a za złoto będzie możliwa dopiero po patchu 8.7 - konieczne jest stworzenie mechanizmu odpowiedzialnego za taką formę rekompensaty. "Nie jest to skomplikowany mechanizm, ale dotyczy on prawdziwych pieniędzy i trzeba go dokładnie przetestować."
- SerB o genezie arty: została wprowadzona po to, aby ograniczyć HT i ciężko opancerzone TDki. Zmiany  zostały wprowadzone po to, aby zmniejszyć efektywność art przeciwko szybkim pojazdom, jednocześnie zachowując "zabójcze" właściwości HT."
- SerB twierdzi, że dystrybucja celności nie będzie zmieniana dalej
- obecnie tworzone mapy bazują głównie na egzotycznych regionach, tak żeby CW mogły ich używać. Kolejne mapy będą bardziej tradycyjne, np. w stylu zimowego Himmelsdorfu.
- 8.6 nie zawiera ukrytych zmian dotyczących pożarów silnika
- FCM radzi sobie dobrze w 8.6, tylko gracze muszą nauczyć się nim grać - tak jak MT, a nie HT - to taki anty SPershing.
- nie będzie specjalnego "wiosennego" kamuflażu wizualnego
- nie będzie eventu dotyczącego grindu Brytyjskiej arty, ponieważ dev'si chcą ją ograniczyć
- mało prawdopodobne, że druga nitka Niemieckich TDków znajdzie się w najbliższych patchach, ale prawdopodobnie znajdzie się w grze przed Chińską artą
- mechanizm MM w 8.6 nie zmienił się
- dokładny % efekt siatki kamuflażowej nie będzie ujawniony (nie jest potwierdzone, że siatka w 8.6 daje +25% do camo)

Q&A 19.06.2013, cz. I

ok, jedziemy
po wprowadzeniu patcha na forum zebrały się arty płaczki i zaczęło się spamowanie tematu Q&A, a że SerB nie daje sobie w kasze dmuchać to się zaczęło ^^

- "czerwony ekran śmierci" w widoku snajperskim powrócił! Podobno to przez nowy system dynamicznych tekstur, który ustawia wszystko na minimum, a potem się elegancko crash'uje.
- ceny pocisków zostały ustalone nie tylko na podstawie dmg i penetracji, ale także brano pod uwagę typ działa. I tak np. "słabsze" pociski KV-5 są droższe, aniżeli te "mocniejsze" złote, podkalibrowe z KV-4
- dev'si uważają, że prem VIII nie ucierpią (za bardzo) z powodu IX tierowych art
- dalsze środki zapobiegające napływowi art w bitwach? Jeśli będą konieczne. (na RU nic się nie zmieniło, dalej 5 art vs 5 art)
- Q: "Teraz wszystkie działa mają generalnie tą samą celność!!!11" A: "Straszne..."
- Q: "Mody nie działają!11) A: "Zaiste, straszne..."
- Q: "Priest przesunięty na inny tier? WTF?" A: "Straszne..."
- Q: "Ilość art wcale nie zmalała..." A: "Straszne..."
I tak w kółko bla bla bla 
- Q: "Odinstalowuję tą grę!" A:"Ojejku, straszne..."
- Q: "Chyba nie masz zbyt bogatego słownictwa..." A:"Straszne..."
- Q: "Musisz sobie robić jaja z graczy, którym ten patch się nie podoba?" A: "Rany, jakie to straszne..."
- Q: "FPSy spadły!" A: "Hmmm, straszne..."
Później SerB został zapytany dlaczego nie szanuje graczy "Konieczne jest rozdzielenie na prawdziwych graczy i na idiotów. To dwie zupełnie inne kategorie. Respektujemy graczy, ale z idiotami nie jest tak łatwo. Ten obecny wysyp trollów zdarza się dość regularnie - przychodzą tu (Q&A) i paraliżują ten wątek na forum."
- wskaźnik penetracji w grze działa automatycznie, nie ma potrzeby ręcznego "dostrajania"
- dynamiczna kamera działa jak należy "możesz ją wyłączyć jeśli chcesz"
- jest wielce prawdopodobne, że będzie można ustawić różne opcje dźwiękowe dla systemu 2.0, 2.1 i 5.1

8.6 - MM fail

Wieści niosą, że MM zwariował i jako, że X tier czołgów ma taką samą wagę jak X tier dział SPG - możliwe jest, że np. jedna strona dostanie 2x czołgi z X tieru bez art, natomiast druga dostanie 2x X tierowe arty.
Arta chyba znowu zagrała nam trololo


BTW jak chcecie się pozbyć drgań dynamicznej kamery, możecie zassać TEN mod.





8.6 - działająca wentylacja


Co prawda niedługo czeka nas update modeli 3D naszych tanków, ale przecież wiecie, że prawdziwe błahostki WG zajmują kilkanaście miesięcy (np. wprowadzenie licznika czasu przeładowania).
Diabeł tkwi w szczegółach, a "sztywność" modeli w WoT od zawsze mnie irytowała.
Może havok wprowadzi tutaj jakąś rewolucję i nasze czołgi ożyją, ale wracając do konkretów:
Śledziłem postępy w rozwoju tego mod'a i teraz chciałbym go wam zaprezentować.

Niby nic wielkiego, ale mod dokłada animację wentylatorów na następujących czołgach.
AMX AC Mle1948
AMX50 Foch
PzV Panther
JagdPanther
Lowe
E-75
E-100
E50 Ausf M
IS 4M



do zassania TUTAJ.
Podziwiam moderów, GJ!

8.6 - mod na usunięcie mgły

Mod usuwa mgłę wraz z blur'em, dzięki temu znacząco poprawia się widoczność.
Popatrzcie na screenach poniżej. 
Mod do zassania TUTAJ.

źródło: LINK

pomidorowy egzekutor @sirturok