- jeśli podczas celowania w pobliżu zezłomowanego czołgu celownik lata Ci na lewo i prawo, to zapewne wina dynamicznej kamery
- 8.7 będzie prostym patchem, zawierał będzie jedynie pojazdy (Brytyjską artę, oraz być może też mapy), nie będzie żadnych zmian mechaniki gry.
- dev'si nie będą w stanie ocenić efektów patcha 8.6, ponieważ minie zbyt mało czasu między 8.6 a 8.7. Zapewne dopiero w 8.8 dev'si wyciągną wnioski statystyczne z patcha 8.6. (zbieranie danych zajmuje około miesiąca, tak więc w ciągu miesiąca >> UK SPG welcome)
- średni czas rozgrywki to 7 min i nic się nie zmieniło w tej kwestii od czasu wypuszczenia gry
- dev'si rozważają opcje wprowadzenia T58 (T57 z działem 155mm) - nie jako nagroda w CW, ale jako zwykły pojazd, ale SerB twierdzi, że strasznie trudno go zbalansować
- animacja wyrzutnika pocisków może zostać dodana "jak będzie to będzie"
- Q: "Przeczytałem cały wątek i nie znalazłem zbyt wielu konkretnych odpowiedzi, tylko jakieś śmiechu warte docinki." A: "Też przejrzałem ten temat, i nie widzę zbyt wielu konkretnych pytań. Straszne..."
- SerB tłumaczy swoje nastawienie do forumowych płaczków: ze wszystkich aktywnych graczy (chodzi o tych co zagrają sobie raz na miesiąc), tylko 1/10000 to płaczki, którzy próbują być "głosem całej społeczności". SerB uważa to za zabawne.
- mapa Westfield zmieniła się, było to zamierzone
- możliwe, że sprzedaż SPersh'a za złoto będzie możliwa dopiero po patchu 8.7 - konieczne jest stworzenie mechanizmu odpowiedzialnego za taką formę rekompensaty. "Nie jest to skomplikowany mechanizm, ale dotyczy on prawdziwych pieniędzy i trzeba go dokładnie przetestować."
- SerB o genezie arty: została wprowadzona po to, aby ograniczyć HT i ciężko opancerzone TDki. Zmiany zostały wprowadzone po to, aby zmniejszyć efektywność art przeciwko szybkim pojazdom, jednocześnie zachowując "zabójcze" właściwości HT."
- SerB twierdzi, że dystrybucja celności nie będzie zmieniana dalej
- obecnie tworzone mapy bazują głównie na egzotycznych regionach, tak żeby CW mogły ich używać. Kolejne mapy będą bardziej tradycyjne, np. w stylu zimowego Himmelsdorfu.
- 8.6 nie zawiera ukrytych zmian dotyczących pożarów silnika
- FCM radzi sobie dobrze w 8.6, tylko gracze muszą nauczyć się nim grać - tak jak MT, a nie HT - to taki anty SPershing.
- nie będzie specjalnego "wiosennego" kamuflażu wizualnego
- nie będzie eventu dotyczącego grindu Brytyjskiej arty, ponieważ dev'si chcą ją ograniczyć
- mało prawdopodobne, że druga nitka Niemieckich TDków znajdzie się w najbliższych patchach, ale prawdopodobnie znajdzie się w grze przed Chińską artą
- mechanizm MM w 8.6 nie zmienił się
- dokładny % efekt siatki kamuflażowej nie będzie ujawniony (nie jest potwierdzone, że siatka w 8.6 daje +25% do camo)
środa, 19 czerwca 2013
Q&A 19.06.2013, cz. I
ok, jedziemy
po wprowadzeniu patcha na forum zebrały się arty płaczki i zaczęło się spamowanie tematu Q&A, a że SerB nie daje sobie w kasze dmuchać to się zaczęło ^^
- "czerwony ekran śmierci" w widoku snajperskim powrócił! Podobno to przez nowy system dynamicznych tekstur, który ustawia wszystko na minimum, a potem się elegancko crash'uje.
- ceny pocisków zostały ustalone nie tylko na podstawie dmg i penetracji, ale także brano pod uwagę typ działa. I tak np. "słabsze" pociski KV-5 są droższe, aniżeli te "mocniejsze" złote, podkalibrowe z KV-4
- dev'si uważają, że prem VIII nie ucierpią (za bardzo) z powodu IX tierowych art
- dalsze środki zapobiegające napływowi art w bitwach? Jeśli będą konieczne. (na RU nic się nie zmieniło, dalej 5 art vs 5 art)
- Q: "Teraz wszystkie działa mają generalnie tą samą celność!!!11" A: "Straszne..."
- Q: "Mody nie działają!11) A: "Zaiste, straszne..."
- Q: "Priest przesunięty na inny tier? WTF?" A: "Straszne..."
- Q: "Ilość art wcale nie zmalała..." A: "Straszne..."
I tak w kółko bla bla bla
- Q: "Odinstalowuję tą grę!" A:"Ojejku, straszne..."
- Q: "Chyba nie masz zbyt bogatego słownictwa..." A:"Straszne..."
- Q: "Musisz sobie robić jaja z graczy, którym ten patch się nie podoba?" A: "Rany, jakie to straszne..."
- Q: "FPSy spadły!" A: "Hmmm, straszne..."
Później SerB został zapytany dlaczego nie szanuje graczy "Konieczne jest rozdzielenie na prawdziwych graczy i na idiotów. To dwie zupełnie inne kategorie. Respektujemy graczy, ale z idiotami nie jest tak łatwo. Ten obecny wysyp trollów zdarza się dość regularnie - przychodzą tu (Q&A) i paraliżują ten wątek na forum."
- wskaźnik penetracji w grze działa automatycznie, nie ma potrzeby ręcznego "dostrajania"
- dynamiczna kamera działa jak należy "możesz ją wyłączyć jeśli chcesz"
- jest wielce prawdopodobne, że będzie można ustawić różne opcje dźwiękowe dla systemu 2.0, 2.1 i 5.1
po wprowadzeniu patcha na forum zebrały się arty płaczki i zaczęło się spamowanie tematu Q&A, a że SerB nie daje sobie w kasze dmuchać to się zaczęło ^^
- "czerwony ekran śmierci" w widoku snajperskim powrócił! Podobno to przez nowy system dynamicznych tekstur, który ustawia wszystko na minimum, a potem się elegancko crash'uje.
- ceny pocisków zostały ustalone nie tylko na podstawie dmg i penetracji, ale także brano pod uwagę typ działa. I tak np. "słabsze" pociski KV-5 są droższe, aniżeli te "mocniejsze" złote, podkalibrowe z KV-4
- dev'si uważają, że prem VIII nie ucierpią (za bardzo) z powodu IX tierowych art
- dalsze środki zapobiegające napływowi art w bitwach? Jeśli będą konieczne. (na RU nic się nie zmieniło, dalej 5 art vs 5 art)
- Q: "Teraz wszystkie działa mają generalnie tą samą celność!!!11" A: "Straszne..."
- Q: "Mody nie działają!11) A: "Zaiste, straszne..."
- Q: "Priest przesunięty na inny tier? WTF?" A: "Straszne..."
- Q: "Ilość art wcale nie zmalała..." A: "Straszne..."
I tak w kółko bla bla bla
- Q: "Odinstalowuję tą grę!" A:"Ojejku, straszne..."
- Q: "Chyba nie masz zbyt bogatego słownictwa..." A:"Straszne..."
- Q: "Musisz sobie robić jaja z graczy, którym ten patch się nie podoba?" A: "Rany, jakie to straszne..."
- Q: "FPSy spadły!" A: "Hmmm, straszne..."
Później SerB został zapytany dlaczego nie szanuje graczy "Konieczne jest rozdzielenie na prawdziwych graczy i na idiotów. To dwie zupełnie inne kategorie. Respektujemy graczy, ale z idiotami nie jest tak łatwo. Ten obecny wysyp trollów zdarza się dość regularnie - przychodzą tu (Q&A) i paraliżują ten wątek na forum."
- wskaźnik penetracji w grze działa automatycznie, nie ma potrzeby ręcznego "dostrajania"
- dynamiczna kamera działa jak należy "możesz ją wyłączyć jeśli chcesz"
- jest wielce prawdopodobne, że będzie można ustawić różne opcje dźwiękowe dla systemu 2.0, 2.1 i 5.1
8.6 - MM fail
Wieści niosą, że MM zwariował i jako, że X tier czołgów ma taką samą wagę jak X tier dział SPG - możliwe jest, że np. jedna strona dostanie 2x czołgi z X tieru bez art, natomiast druga dostanie 2x X tierowe arty.
Arta chyba znowu zagrała nam trololo
BTW jak chcecie się pozbyć drgań dynamicznej kamery, możecie zassać TEN mod.
Arta chyba znowu zagrała nam trololo
BTW jak chcecie się pozbyć drgań dynamicznej kamery, możecie zassać TEN mod.
8.6 - działająca wentylacja
Co prawda niedługo czeka nas update modeli 3D naszych tanków, ale przecież wiecie, że prawdziwe błahostki WG zajmują kilkanaście miesięcy (np. wprowadzenie licznika czasu przeładowania).
Diabeł tkwi w szczegółach, a "sztywność" modeli w WoT od zawsze mnie irytowała.
Może havok wprowadzi tutaj jakąś rewolucję i nasze czołgi ożyją, ale wracając do konkretów:
Śledziłem postępy w rozwoju tego mod'a i teraz chciałbym go wam zaprezentować.
Niby nic wielkiego, ale mod dokłada animację wentylatorów na następujących czołgach.
AMX AC Mle1948
AMX50 Foch
PzV Panther
JagdPanther
Lowe
E-75
E-100
E50 Ausf M
IS 4M
do zassania TUTAJ.
Podziwiam moderów, GJ!
8.6 - mod na usunięcie mgły
Mod usuwa mgłę wraz z blur'em, dzięki temu znacząco poprawia się widoczność.
Popatrzcie na screenach poniżej.
Mod do zassania TUTAJ.
źródło: LINK
Popatrzcie na screenach poniżej.
Mod do zassania TUTAJ.
źródło: LINK
Subskrybuj:
Posty (Atom)