piątek, 7 czerwca 2013

RanZar - Skirmish

RNG, bez komentarza - odcinek #4

Q&A 07.06.2013, cz.II

- SerB ponownie o SPershingu "Postanowiliśmy nie naprawiać tego problemu 2-3 patche temu z powodu płaczu. Był to błąd."
Po sieci krąży jednak teoria, że celem tej całej maskarady było po prostu znalezienie byle jakiego pretekstu do usunięcia SP ze sklepu. Celem tego miałoby być zwiększenie jego sprzedaży, jednocześnie robiąc miejsce na nowego prem tanka, T23 o którym zaczyna robić się coraz głośniej (np. tekst The_Chieftain).
- Storm sprawdził modele AMX-13 i ELC i nie znalazł żadnych bugów dotyczących modelu wizualnego, jak i modelu kolizji
- czołgi AFK mogą podświetlać wroga, jeśli podjedzie zbyt blisko
- obecnie RoF wyświetlany w garażu, uwzględnia tylko 100% umiejętności ładowniczego, nie uwzględnia bonusu dowódcy
- SerB nie chce wprowadzenia czwartego slota na sprzęt eksploatacyjny, bo wspierałoby to formułę P2W i także powodowałoby problemy z balansem
- dev'si rozważali pomysł dodania (w kompaniach) tryb obserwatora dla dowódcy kompanii, tak żeby mógł się skupić na dowodzeniu i nie był rozpraszanym przez konieczność grania własnym czołgiem. Pomysł zarzucono.
- jest możliwe, że drużyny otrzymają różne ilości plutonów w losowaniu. Jest to możliwe kiedy mechanizm MM stwierdzi, że różni je mała waga w MM i np. sparuje pluton 3 osobowy, z dwoma plutonami 2 osobowymi
- model pancerza T57 jest w porządku
- SerB stwierdza, że nie ruszają ich jakieś wielkie akcje na forach z "nie kupowaniem złota" - dev'si po prostu nie będą słuchać największych krzykaczy
- Tiger, Jagdtiger i Tiger II będą miały zwiększoną prędkość maksymalną (bez buffa hp)
- model Type62/WZ-132 jest zły i powinien zostać naprawiony (wg The_Chieftain)
- Storm także żartobliwie wspomina, że SP może wrócić do sklepu... za wyższą cenę (paczaj plotki o T23)
- RoF Mausa nie dostanie buffa
- system w którym tylko najlepsi gracze będą wynagradzani (jak w sporcie) nie zostanie zaimplementowany, ponieważ WoT to gra zespołowa
- nowe, topowe działo SU-26 ma penetrację AP na poziomie 80mm, z kolei złoty pocisk HEAT ma 74mm. Jest to poprawne ponieważ, AP traci penetracje wraz z odległością, a HEAT nie.
- cena automatycznej gaśnicy na poziomie 10.000sr jest tylko eksperymentem i nie wiadomo czy zostanie na stałe
- mapa "Przedmieście/Bezdroża", na randomach, zostaje ograniczona tylko do bitew 4 - 6 poziomu (KLIK)
- zmiany w modelu Lorraine @MotorizedPatriot




Sprawa nerfa SPershinga + leFH

W patchu 8.6 SPershinga już nie będzie, zostaje usunięty ze sklepu.
Zmiany pancerza dla obecnych użytkowników zostaną cofnięte i model powróci do swojej pierwotnej formy.
Odmieniony Pershing wróci jednakże po zmianach w jednym z przyszłych patchy. 

Z ciekawszych rzeczy, po wprowadzeniu go ponownie - gracze, którzy już go posiadają będą mogli go zatrzymać, albo sprzedać po cenie zakupu, czyli 7.200g (nieważne czy kupili go z przeceny, czy nie).

Co do leFH.
Oprócz tieru (z IV na V), MM i charakterystyka pozostaje bez zmian. Jednakże również zostanie usunięta ze sklepu i niestety już nie powróci, będzie jedynie nagrodą w różnego rodzaju konkursach.

8.6 test #2 - patch noty

tylko te ważniejsze:

- SP powrócił do swojego modelu z 8.5; został również usunięty ze sklepu (w patchu 8.6 już go nie będzie)
- dodany poprawki do Świętej Doliny
- zmniejszono zarobki SPG tieru VIII, IX i X, średnio o 5-15%
- zmniejszono maksymalny poziom tierów, które będą walczyć na mapie Bezdroża
- zmniejszono wstrząsy na dynamicznej kamerze
- osłony PO teraz będą wchłaniać odpowiednio 20, 25, 30 i 50% uszkodzeń od HE
- krzaki mają teraz współczynnik na poziomie 0,8, w porównaniu do 8.5
- dodano automatyczną jakość tekstur
- dodany parę zmian do dźwięków
- dodano nową zasadę dla art, tak żeby pojawiały się na dole swoich tierów

Q&A 07.06.2013, cz.I

- SerB nie uważa, aby Sturmpanzer II na złotej amunicji był OP w patchu 8.6
- SerB przyznaje, że 198mm penetracji na dziale 7.5cm L/70 nie jest wartością historyczną, problem nie będzie również rozwiązany na goldowych APCR
- cofnięcie zmian w mechanizmie kamuflażu było spowodowane masą bugów
- różne modele w różnych konfiguracjach (inne działa, czy wieże, np. KV-13, Hetzer) miały inną liczbę załogantów. W WoT liczba załogantów jest stała, WG nie uważa tego za rażące odstępstwo, w odróżnieniu od błędów w modelu pancerza.
- SerB twierdzi, że STARAJĄ się nie zmieniać pojazdów premium, ale mają taką możliwość na podstawie EULA
- czy TK będą karani bardziej surowo? "Jeśli będzie to konieczne, a to my zdecydujemy co będzie konieczne."
- teoretycznie, niektóre nacje mogłyby mieć drugą linię art, ale na razie nie będą one wprowadzone
- obecnie tworzone są modele japońskiego drzewka; TDki są już prawie ukończone
- SerB'a już nie obchodzi burza wokół nerfa SPershinga, twierdzi że wykształcił już odporność na płacz użytkowników
- wg SerBa zwiększona celność dział jest w porządku
- prędkość dźwięku (opóźnienie pomiędzy wystrzałem i dźwiękiem dochodzącym do naszego pojazdu) może być wprowadzona, ale na razie ma to niski priorytet
- bug niewidzialnych pojazdów z testu został naprawiony
- jeszcze nie wiadomo, czy prem brytyjczyk VIII tieru będzie MT, czy HT
- na razie Lowe nie zostanie usunięty ze sklepu
- SerB uważa za normalne, że pojazdy są balansowane po upływie pewnego czasu na właściwym serwerze, ponieważ ustalenie balansu na serwerze testowym jest tylko wstępne
- źródłem modelu E50M była książka Spielberga, ale był on niewystarczający. Dlatego też dalszy rozwój projektu wzięła na siebie WG.

aktualizacja: tapeta czerwiec 2013

1920x1200


1280x1024
1920x1080
1920x1080

WoT - Endless War

WoWs - strzał za 0


"Tym go nie pokonamy."

Kivayakotako @QuickyBaby

Cynk o konkursie komuś się jednak przydał.
Gz Kivayakotako!