Oddział Wargaming.Net, który ma siedzibę na Cyprze (a niby gdzie indziej ^^) zakończył rok 2012 z przychodem na poziomie 217,9 mln Euro, przy czym zysk netto wyniósł 6,1 mln Euro. Prawie cała ta suma została wygenerowana przez grę World of Tanks. Statystycznie, na zakup golda decyduje się 25-30% społeczności, co implikuje średni przychód na jednego gracza w granicach od 30 do 40 $ miesięcznie.
Cypryjski odłam firmy został zarejestrowany w roku 2011 i posiada on wszelkie prawa do dystrybucji gier Wargaming.Net, która sama została założona w 1998 r. World of Tanks zostało wydane w 2010 i stało się jedną z najbardziej popularnych gier na świecie, z ponad 45 mln zarejestrowanych użytkowników.
Do końca roku 2012, WG było największym na świecie developerem w branży gier z dawnego ZSRR. Kolejną rosyjską firmą, o której warto wspomnieć to Mail.ru, która zarobiła ok. 160mln $. Z kolei największy rosyjski producent gier na urządzenia mobilne, Game Insight, zarobił ok. 90mln $.
- chat po zniszczeniu pojazdu nie będzie wyłączony - w najbliższej przyszłości zostaną wprowadzone premium LTki od IV tieru wzwyż - rendery/zdjęcia czołgów, które są umieszczane na stronie WoT'a mają niski priorytet - złota amunicja nie będzie ograniczona do 30% załadunku, ponieważ nie jest to potrzebne - pomimo, iż jest to jego praca - SerB nadal lubi grać w WoTa dla samej przyjemności - pomimo, że Object 268 jest zbudowany na podstawie IS-8, to ich kadłuby różnią się znacznie; jednak wszystko jest w porządku, ponieważ WG pomierzyło je w rzeczywistości
- konwersja srebra na złoto i premium tanki za srebro nie zostaną wprowadzone - na polach bitew panuje próżnia, powietrze nie jest odwzorowane w walce; tak więc opór powietrza nie wpływa na pocisk w żaden sposób - wg dev'sów możliwe jest, aby podczas sprzedaży czołgu pociski nie były domyślnie sprzedawane - jest to możliwe, ale niepotrzebne - chat pobitewny nie będzie wprowadzony w najbliższym czasie, ponieważ gracze obrażali by się na potęgę po każdej bitwie ^^ - różne pory dnia i efekty pogodowe na mapach powstają już od jakiegoś czasu, ale na razie nie zostaną wprowadzone z powodu braku optymalizacji; pory dnia jeszcze przejdą, ale efekty pogodowe potrzebują dodatkowych efektów - co do zmian w statach gracza po roszadach w drzewku art - w większości przypadków staty zostaną przeniesione wraz z pojazdem (np. przy podziale KV, staty zostały na KV-1, a nie KV-2) - w końcu ekrany kumulacyjne będą działały w szczególności przeciwko pociskom HEAT; nie wiadomo jednak kiedy - grube "błotniki" liczą się jako ekran kumulacyjny, te cienkie niestety nie - wady SU-122-44? "Celność i czas skupiania celownika" - Japońskie drzewko dostanie czołgi z okresu powojennego, takie jak STA, STB - Japońskie działo SPG Type 60 raczej się nie pojawi - Panzerjäger 35R? "Jeśli zdecydujemy się go wprowadzić, powiemy o tym" - czołgi podczas bitw nocnych będą używać noktowizorów; najwyraźniej będą one wyposażeniem dodatkowym, ale jeszcze zbyt wcześnie, aby poznać szczegóły - zasłony dymne zostaną zaimplementowane po optymalizacji efektów - była to decyzja ekonomiczna WG, aby umieścić Marder'a I (Francuski TD FCM tieru III) w drzewku Francuskim