Fotki nowych art, a niektórych z nich możecie zobaczyć nową mapę, która prezentuje się dość miodnie, mniam.
AMX Obusier Automoteur de 105
wtorek, 21 maja 2013
8.6 - nowa mapa, Korea
Patch 8.6 przyniesie nam nową mapę "wiejską", oto przed Wami Korea:
Na fotce nowa francuska arta IV tieru.
Potwierdzono także A33 Excelsior'a w 8.6
Na fotce nowa francuska arta IV tieru.
Potwierdzono także A33 Excelsior'a w 8.6
Q&A 21.05.2013, cz.II
- limit do 5 art na stronę nie zostanie usunięty w patchu 8.6, ponieważ najpierw dev'si muszą oszacować zmiany statystyczne, jakie wprowadzi patch
- SU-26 straci swoje działo 122mm, a exp wydany na jego odkrycie nie zostanie zwrócon
- nr'y patchów wybierane są wg "wewnętrznych potrzeb"
- 8.6 przyniesie wzrost celności zarówno podczas postoju, jak i tej w ruchu
- szansa na nerfy obecnie celnych już dział, jest równa 0
- jak na razie Leopard prototype B nie zostanie wprowadzony do gry (jako pojazd premium), nie zebrano jeszcze wystarczająco dużo danych na jego temat
- nawet jeśli patch 8.6 nie rozwiąże kwestii zalewu artylerii w grze, nie zostanie wprowadzony bardziej restrykcyjny limit art na stronę
- zmiany w CW nie są powiązane z patchami, ponieważ wszelkie zmiany robione są online/live
- prędkość lotu pocisku jest taka sama przez cały czas
- kamuflaż będzie teraz działał w następujący sposób:
STARY SYSTEM = kamo_pojazdu*(umiejętność_kamo_załogi)*1,25*1,05
NOWY SYSTEM = kamo_pojazdu*(umiejętność_kamo_załogi)+0,25+0,05
25% bonus siatki + 5% bonusu z kamuflażu wizualnego
Przykład
SS: 0,5*1,25*1,05=0,65625
NS: 0,5+0,25+0,05=0,8
wzrost o ~22%
- nowa mapa w 8.6 nie będzie mapą miejską, a raczej wiejską (Korea) ^^
- przed 8.6 nie była możliwa zmiana (tak po prostu) współczynnika odpowiedzialnego za wysokość otrzymywanych kredytów i wielkości expa generowanych przez TD
- nie będzie żadnych rekompensat za różnice w otrzymanym expie sprzed patcha 8.6
- patch 9.0 przyniesie kompletną zmianę mechanizmu kamuflażu, będzie on uwzględniał częściowo ukryty pojazd
- bonusy do współczynnika kamuflażu z siatki i z kamuflażu wizualnego będą zmienione
- SU-26 straci swoje działo 122mm, a exp wydany na jego odkrycie nie zostanie zwrócon
- nr'y patchów wybierane są wg "wewnętrznych potrzeb"
- 8.6 przyniesie wzrost celności zarówno podczas postoju, jak i tej w ruchu
- szansa na nerfy obecnie celnych już dział, jest równa 0
- jak na razie Leopard prototype B nie zostanie wprowadzony do gry (jako pojazd premium), nie zebrano jeszcze wystarczająco dużo danych na jego temat
- nawet jeśli patch 8.6 nie rozwiąże kwestii zalewu artylerii w grze, nie zostanie wprowadzony bardziej restrykcyjny limit art na stronę
- zmiany w CW nie są powiązane z patchami, ponieważ wszelkie zmiany robione są online/live
- prędkość lotu pocisku jest taka sama przez cały czas
- kamuflaż będzie teraz działał w następujący sposób:
STARY SYSTEM = kamo_pojazdu*(umiejętność_kamo_załogi)*1,25*1,05
NOWY SYSTEM = kamo_pojazdu*(umiejętność_kamo_załogi)+0,25+0,05
25% bonus siatki + 5% bonusu z kamuflażu wizualnego
Przykład
SS: 0,5*1,25*1,05=0,65625
NS: 0,5+0,25+0,05=0,8
wzrost o ~22%
- nowa mapa w 8.6 nie będzie mapą miejską, a raczej wiejską (Korea) ^^
- przed 8.6 nie była możliwa zmiana (tak po prostu) współczynnika odpowiedzialnego za wysokość otrzymywanych kredytów i wielkości expa generowanych przez TD
- nie będzie żadnych rekompensat za różnice w otrzymanym expie sprzed patcha 8.6
- patch 9.0 przyniesie kompletną zmianę mechanizmu kamuflażu, będzie on uwzględniał częściowo ukryty pojazd
- bonusy do współczynnika kamuflażu z siatki i z kamuflażu wizualnego będą zmienione
Q&A 21.05.2013, cz.I
- ulice Ruinbergu zostaną spłaszczone w 8.6 (w sumie obiecywano to w dwóch poprzednich patchach...)
- mechanika lotu pocisku: gra nie uwzględnia oporu powietrza, krzywizny powierzchni Ziemi ani jej obrotu i innych czynników balistycznych. Ruch odbywa się na zasadzie "obiektu rzuconego poziomo pod pewnym kątem". Jedyne dane potrzebne do tych obliczeń to prędkość, kąt i przyśpieszenie grawitacyjne. Maksymalny zasięg pocisku osiąga się pod kątem 45 stopni. Trajektoria jest symetryczna, czyli kąt wystrzału jest równy kątowi uderzenia.
Przyśpieszenie grawitacyjne dla pocisków wynosi 9,81. Mechanizm ten jednak działa inaczej w przypadku artylerii. Prędkość pocisku i przyśpieszenie grawitacyjne mogą być wyznaczane niezależnie. Bazuje to na teorii teoretycznego działa SPG z maksymalnym zasięgiem strzału wynoszącym 1000m, przy wystrzale pod kątem 45 stopni, z czasem lotu pocisku wynoszącym 4s. Jeśli chcemy zachować stały zasięg, przy zmianie kąta nachylenia działa i prędkości, musimy zmienić przyśpieszenie grawitacyjne.
Innymi słowy: przy ujednoliconym zasięgu, trajektoria pocisku nie zależy od prędkości wylotowej i jest zawsze taka sama.
- zostało potwierdzone, że dla każdego pocisku przyśpieszenie grawitacyjne jest ustalane oddzielnie. Wszystkie pojazdy (oprócz artylerii) charakteryzuje przyśpieszenie, które wynosi 9,81. Przy czym dla art jest ono ustalane indywidualnie.
- w 8.6 maksymalny zasięg niektórych dział będzie zmieniony
- w 8.6 niektóre efekty dźwiękowe ulegną zmianie, w szczególności zwiększy się różnica pomiędzy trafieniami pociskami AP i HE, efekty dźwiękowe podczas niszczenia czołgu, dźwięk pocisków AP uderzających o twardą powierzchnię, dźwięk uderzenia pociskiem HEAT i generalnie dźwięki pocisków
- więcej informacjo o zmianach w 8.6 w środę
- informacje na temat specjalnych prem tanków X tieru, później
- mechanika lotu pocisku: gra nie uwzględnia oporu powietrza, krzywizny powierzchni Ziemi ani jej obrotu i innych czynników balistycznych. Ruch odbywa się na zasadzie "obiektu rzuconego poziomo pod pewnym kątem". Jedyne dane potrzebne do tych obliczeń to prędkość, kąt i przyśpieszenie grawitacyjne. Maksymalny zasięg pocisku osiąga się pod kątem 45 stopni. Trajektoria jest symetryczna, czyli kąt wystrzału jest równy kątowi uderzenia.
Przyśpieszenie grawitacyjne dla pocisków wynosi 9,81. Mechanizm ten jednak działa inaczej w przypadku artylerii. Prędkość pocisku i przyśpieszenie grawitacyjne mogą być wyznaczane niezależnie. Bazuje to na teorii teoretycznego działa SPG z maksymalnym zasięgiem strzału wynoszącym 1000m, przy wystrzale pod kątem 45 stopni, z czasem lotu pocisku wynoszącym 4s. Jeśli chcemy zachować stały zasięg, przy zmianie kąta nachylenia działa i prędkości, musimy zmienić przyśpieszenie grawitacyjne.
Innymi słowy: przy ujednoliconym zasięgu, trajektoria pocisku nie zależy od prędkości wylotowej i jest zawsze taka sama.
- zostało potwierdzone, że dla każdego pocisku przyśpieszenie grawitacyjne jest ustalane oddzielnie. Wszystkie pojazdy (oprócz artylerii) charakteryzuje przyśpieszenie, które wynosi 9,81. Przy czym dla art jest ono ustalane indywidualnie.
- w 8.6 maksymalny zasięg niektórych dział będzie zmieniony
- w 8.6 niektóre efekty dźwiękowe ulegną zmianie, w szczególności zwiększy się różnica pomiędzy trafieniami pociskami AP i HE, efekty dźwiękowe podczas niszczenia czołgu, dźwięk pocisków AP uderzających o twardą powierzchnię, dźwięk uderzenia pociskiem HEAT i generalnie dźwięki pocisków
- więcej informacjo o zmianach w 8.6 w środę
- informacje na temat specjalnych prem tanków X tieru, później
T-50-2 aka kozica górska
Przyznam się, że niektóre miejscówki idealne pod arte, szczególnie na El Halluf. Dobry materiał do przestudiowania.
poniedziałek, 20 maja 2013
Q&A 20.05.2013
- Leopard 1 jest zbyt słabo opancerzony? "To nim nie graj."
- nerf penetracji złotej amunicji i podniesienie jej ceny jest wg WG właściwym rozwiązaniem
- Q:"Skoro wejdą nowe kamuflaże dla jednostek niemieckich, czy nie pomyśleliście o wprowadzeniu nowych emblematów/napisów np. "Gott mit uns"?" A:"Taaa, i jeszcze "Arbeit macht Frei.""
- jak na razie nie ma planów zmiany nadchodzącego Sowieckiego czołgu premium VII tieru na coś z tieru VIII
- dev'si nie są zadowoleni ze sposobu w jaki gracze się komunikują, planowana jest "edukacja młodszych graczy"
- konto premium nie będzie czasowe, ani też nie będzie można go zawiesić
- Brytyjska arta zostanie wprowadzona w jednym z patchy po 8.6
- jeśli sprzedasz czołg ze złotym kamuflażem, suma za jaką zostanie sprzedany nie będzie uwzględniała kamo, tak jakby go nie było
- Q:"Dlaczego S-51 jest taka droga i dlaczego ją tak znerfiliście?" A:"Chcesz sprawiedliwości? Idź do Trybunału w Hadze."
- nowe metody wykrywania nielegalnych modów nie zostaną ujawnione
- chociaż technicznie Leopard 1 jest MBT, jest bardzo specyficzny - inne MBT, jak T-72, nie zostaną wprowadzone
- OF-40 i inne podobne czołgi nie pojawią się w WoT
- to że L/70 na StuG'u III nie ma hamulca wylotowego jest zgodne z historią
- Rosyjskie artylerie typu 2S* (np. 2S3 Akatsyia) nie pojawią się w grze
- na mapach zostaną wprowadzone dynamiczne elementy (jak będą to będą)
- zostaną wprowadzone inne modyfikacje Shermana
- Japońskie zdobyczne pojazdy nie zostały anulowane i jest szansa, że pojawią się w grze
- woda nie ma wpływy na splash arty
- nerf penetracji złotej amunicji i podniesienie jej ceny jest wg WG właściwym rozwiązaniem
- Q:"Skoro wejdą nowe kamuflaże dla jednostek niemieckich, czy nie pomyśleliście o wprowadzeniu nowych emblematów/napisów np. "Gott mit uns"?" A:"Taaa, i jeszcze "Arbeit macht Frei.""
- jak na razie nie ma planów zmiany nadchodzącego Sowieckiego czołgu premium VII tieru na coś z tieru VIII
- dev'si nie są zadowoleni ze sposobu w jaki gracze się komunikują, planowana jest "edukacja młodszych graczy"
- konto premium nie będzie czasowe, ani też nie będzie można go zawiesić
- Brytyjska arta zostanie wprowadzona w jednym z patchy po 8.6
- jeśli sprzedasz czołg ze złotym kamuflażem, suma za jaką zostanie sprzedany nie będzie uwzględniała kamo, tak jakby go nie było
- Q:"Dlaczego S-51 jest taka droga i dlaczego ją tak znerfiliście?" A:"Chcesz sprawiedliwości? Idź do Trybunału w Hadze."
- nowe metody wykrywania nielegalnych modów nie zostaną ujawnione
- chociaż technicznie Leopard 1 jest MBT, jest bardzo specyficzny - inne MBT, jak T-72, nie zostaną wprowadzone
- OF-40 i inne podobne czołgi nie pojawią się w WoT
- to że L/70 na StuG'u III nie ma hamulca wylotowego jest zgodne z historią
- Rosyjskie artylerie typu 2S* (np. 2S3 Akatsyia) nie pojawią się w grze
- na mapach zostaną wprowadzone dynamiczne elementy (jak będą to będą)
- zostaną wprowadzone inne modyfikacje Shermana
- Japońskie zdobyczne pojazdy nie zostały anulowane i jest szansa, że pojawią się w grze
- woda nie ma wpływy na splash arty
Subskrybuj:
Posty (Atom)