wtorek, 21 maja 2013

Q&A 21.05.2013, cz.I

- ulice Ruinbergu zostaną spłaszczone w 8.6 (w sumie obiecywano to w dwóch poprzednich patchach...)
- mechanika lotu pocisku: gra nie uwzględnia oporu powietrza, krzywizny powierzchni Ziemi ani jej obrotu i innych czynników balistycznych. Ruch odbywa się na zasadzie "obiektu rzuconego poziomo pod pewnym kątem". Jedyne dane potrzebne do tych obliczeń to prędkość, kąt i przyśpieszenie grawitacyjne. Maksymalny zasięg pocisku osiąga się pod kątem 45 stopni. Trajektoria jest symetryczna, czyli kąt wystrzału jest równy kątowi uderzenia.
Przyśpieszenie grawitacyjne dla pocisków wynosi 9,81. Mechanizm ten jednak działa inaczej w przypadku artylerii. Prędkość pocisku i przyśpieszenie grawitacyjne mogą być wyznaczane niezależnie. Bazuje to na teorii teoretycznego działa SPG z maksymalnym zasięgiem strzału wynoszącym 1000m, przy wystrzale pod kątem 45 stopni, z czasem lotu pocisku wynoszącym 4s. Jeśli chcemy zachować stały zasięg, przy zmianie kąta nachylenia działa i prędkości, musimy zmienić przyśpieszenie grawitacyjne.
Innymi słowy: przy ujednoliconym zasięgu, trajektoria pocisku nie zależy od prędkości wylotowej i jest zawsze taka sama.

- zostało potwierdzone, że dla każdego pocisku przyśpieszenie grawitacyjne jest ustalane oddzielnie. Wszystkie pojazdy (oprócz artylerii) charakteryzuje przyśpieszenie, które wynosi 9,81. Przy czym dla art jest ono ustalane indywidualnie.
- w 8.6 maksymalny zasięg niektórych dział będzie zmieniony
- w 8.6 niektóre efekty dźwiękowe ulegną zmianie, w szczególności zwiększy się różnica pomiędzy trafieniami pociskami AP i HE, efekty dźwiękowe podczas niszczenia czołgu, dźwięk pocisków AP uderzających o twardą powierzchnię, dźwięk uderzenia pociskiem HEAT i generalnie dźwięki pocisków
- więcej informacjo o zmianach w 8.6 w środę
- informacje na temat specjalnych prem tanków X tieru, później

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.