- limit do 5 art na stronę nie zostanie usunięty w patchu 8.6, ponieważ najpierw dev'si muszą oszacować zmiany statystyczne, jakie wprowadzi patch
- SU-26 straci swoje działo 122mm, a exp wydany na jego odkrycie nie zostanie zwrócon
- nr'y patchów wybierane są wg "wewnętrznych potrzeb"
- 8.6 przyniesie wzrost celności zarówno podczas postoju, jak i tej w ruchu
- szansa na nerfy obecnie celnych już dział, jest równa 0
- jak na razie Leopard prototype B nie zostanie wprowadzony do gry (jako pojazd premium), nie zebrano jeszcze wystarczająco dużo danych na jego temat
- nawet jeśli patch 8.6 nie rozwiąże kwestii zalewu artylerii w grze, nie zostanie wprowadzony bardziej restrykcyjny limit art na stronę
- zmiany w CW nie są powiązane z patchami, ponieważ wszelkie zmiany robione są online/live
- prędkość lotu pocisku jest taka sama przez cały czas
- kamuflaż będzie teraz działał w następujący sposób:
STARY SYSTEM = kamo_pojazdu*(umiejętność_kamo_załogi)*1,25*1,05
NOWY SYSTEM = kamo_pojazdu*(umiejętność_kamo_załogi)+0,25+0,05
25% bonus siatki + 5% bonusu z kamuflażu wizualnego
Przykład
SS: 0,5*1,25*1,05=0,65625
NS: 0,5+0,25+0,05=0,8
wzrost o ~22%
- nowa mapa w 8.6 nie będzie mapą miejską, a raczej wiejską (Korea) ^^
- przed 8.6 nie była możliwa zmiana (tak po prostu) współczynnika odpowiedzialnego za wysokość otrzymywanych kredytów i wielkości expa generowanych przez TD
- nie będzie żadnych rekompensat za różnice w otrzymanym expie sprzed patcha 8.6
- patch 9.0 przyniesie kompletną zmianę mechanizmu kamuflażu, będzie on uwzględniał częściowo ukryty pojazd
- bonusy do współczynnika kamuflażu z siatki i z kamuflażu wizualnego będą zmienione
,,patch 9.0 przyniesie kompletną zmianę(...)'' Jeśli to ich wypowiedź to chyba za bardzo się zapędzili (znowu) patch 0.9. :)
OdpowiedzUsuńDokładnie, usunięcie jednego zerka wcale nie zmienia faktu że ta gra ma nadal coś wspólnego z betą. Ale przynajmniej się SerB dowartościowywuje ^^
Usuń