środa, 24 kwietnia 2013

o wprowadzaniu funkcjonalności wg WG słów kilka

W sumie nie zagłębiałem się w temat szkoleń załogi na czołgach premium, bo posiadając Type 59 jakoś nijak mogłem ją gdziekolwiek przenieść. No chyba, że do koszar...
Po wprowadzeniu drzewka chińskiego wreszcie mogłem przekładać załogę do innych pojazdów i odkryłem zalety takiego rozwiązania. Jednakże jedna rzecz jest tutaj strasznie uciążliwa, właśnie przekładanie załogi z czołgu do czołgu.
W przypadku 4 załogantów, 
1a. (2 kliki + latanie mychą) x4 - odsyłające załogantów do koszar
1b. prawo klik, lewo klik wysyłający całą załogę (wariant zależny od patcha)
2. (2 kliki + latanie mychą) x 4 - wkładanie załoganta do innego pojazdu

Latania sporo, a WG pracuje od wielu miesięcy nad wprowadzeniem funkcji przekładania załogi za pomocą jednego kliknięcia, ale świetnie obrazuję tutaj sprawę post deathnoise.
Pozwolę sobie go zacytować, bo zapewne cały temat poleci do kosza, hmm a raczej wyleci z pominięciem kosza:

Wargaming pracuje nad wprowadzeniem możliwości zmiany załogi czołgu jednym kliknięciem od ponad 10 miesięcy, wielokrotnie społeczność graczy prosiła o taką opcję, wielokrotnie SerB i spółka zapewniali że nad taką opcją pracują.

Typowe odpowiedzi SerBa i osób reprezentujących Wargaming w tym temacie (i w odniesieniu do pytań o dodanie w.w. opcji oraz innych):
-"myślimy nad tym"
-"nie możemy o tym mówić teraz"
-"nie ma oficjalnego stanowiska w tej sprawie"
-"prowadzimy wewnętrzną dyskusję na ten temat"
-"sprawdzamy, czy istnieje możliwość wprowadzenia tego typu opcji"
-"planujemy wprowadzenie takiej funkcjonalności"
-"być może zaimplementujemy coś podobnego do końca 20XX roku"
-"nie wykluczamy możliwości wprowadzenia jej wkrótce"
-"jeszcze nie teraz, ale w przyszłości - być może.
-"taka funkcjonalność jest obecnie testowana ale nie zdaje egzaminu"
-"funkcjonalność działa ale wymaga dłuższych testów"
-"implementacja funkcjonalności nie przeszła przez kontrolę jakości, wobec tego prace ulegną opóźnieniu"

oraz różne iteracje powyższych, np.
-"planujemy utworzenie nowego planu w którym zaplanujemy dodanie takiej funkcjonalności do naszego przyszłego planu
+ oczywiście, po przeprowadzeniu uprzedniej wewnętrznej dyskusji (której to nie wykluczamy) w najbliższej przyszłości , ale nie wcześniej niż po sprawdzeniu czy taka dyskusja jest możliwa zaraz po wydaniu oficjalnego oświadczenia w tej sprawie które to wymaga wcześniejszej wewnętrznej dyskusji, bo.. myślimy nad tym"

Tymczasem siadł jeden człek i dodał taką funkcjonalność do moda XVM w ciągu DWÓCH DNI jako JEDNĄ Z WIELU opcji dostępnych w nowej wersji.
Jak się okazało, zajęło to jednej osobie niecałą godzinę.

Osobie która NIE POSIADA DOKUMENTACJI kodu źródłowego

GG

p.s z rosyjskiego forum, Q&A

Dzień 1: "Konta premium dostaną buffa" - SerB
Dzień 2: "Konta premium nie dostaną buffa" - Storm (drugi developer)
Dzień 3: "Konta premium dostaną buffa, Storm był zmęczony i coś mu się pomyliło" - SerB
Dzień 4: "Konta premium nie dostaną buffa, bo my nic nie musimy robić a poza tym nie było oficjalnego oświadczenia w tej sprawie"

To tak na wypadek, gdyby ktoś miał jeszcze jakieś wątpliwości co do tego jak wygląda organizacja pracy w tej firmie...  


True... 

1 komentarz:

  1. Haha.. Niedługo trzeba będzie sie przerzucić na jakąś inną gierę, bo z Failgamingowymi randomami i ich podejściem do pracy coraz bardziej zaczyna mnie to wszystko denerwować, a ja mam się z tej gry cieszyć a nie marnować sobie zdrowie :) Btw. Domin słyszałeś może coś o tym, że Failgaming.net planuje usunięcie możliwości tworzenia plutonów i kompanii na koncie które nie posiada statusu 'premium' ? Dzisiaj takowa pltoka obiła mi się o uszy i od razu skojarzyła mi się ona z obiecywanem buffem kont premium, czyli na chłopski rozum biednym odbierają, bogatym dają (tylko w sumie co dają?) :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.