piątek, 15 marca 2013

czołgi chińskie - wyzwanie



W końcu znalazłem czas na konwersje i upload. Może tylko nieznaczny wycinek z całości konkursu, ale chyba warto zobaczyć te "ustawki" i "oszustwa".



Z doświadczenia:
- musisz się znaleźć w odpowiednim miejscu i czasie,
- twoja drużyna nie może zabierać Ci dmg, a spotowanie pozostawić Tobie,
- wróg musi sam podjeżdżać pod lufe,
- no i najważniejsze - kupa szczęscia.

W moim WZ siedzi załoga z Type 59 z zasięgiem widzenia na poziomie ok. 440m. 
Świetne miejsce na punkt obserwacyjny, bo można podświetlać tych szarżujących z południa, jak i z północy.


11 komentarzy:

  1. Brawo. Ja staram się aby wyrobić jak największy wynik Pz 1 C aby zgarnąc Type'ka w aktualnym konkursie. A tak by the way type 62 podobno nie należy do cudownych czołgów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki. Szkoda tylko że nagroda lipna, bo z tego co słyszałem to Type 62 jest strasznie badziewny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze to użyłem go tylko kilka razy ;)
    Chciałem zatrzymać WZ-131, który jest fantastycznym czołgiem z doskonałym działem (85mm). No, ale Typ62 zarabia, a poza tym nie chciałem się rozdrabniać na dwa czołgi.
    Type w porównaniu z WZ ssie, no ale Typ to premium - nie wypada go sprzedać ;)
    @julson, źle robisz, lepiej dojdź do X tieru, będzie mniejsza konkurencja xD
    Na Pz 1 C wszyscy będą kręcić kosmiczne wyniki - większa konkurencja.
    Ja ostatnio włożyłem 3k golda, a wyciągnąłem 10K + Typa :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje, ale jak tu dojść do X tieru bez premium na pewno nie w jeden miesiąc chyba, że już zacznę zbierać kredyty na niemiecki medy :)

      Usuń
  4. przy chińskim drzewku miałem odłożone 50k wolnego, ale grałem każdym czołgiem po pare bitw, chociażby żeby x2 zdobyć.
    Zatrzymałem się na 59-16... horror jak dla mnie...
    Pod koniec nie wytrzymałem i zużyłem trochę golda na konwersje.
    Potem był WZ-131, poezja, WZ-132, trochę gorszy, ale też spoko. Po drodze znowu zużyłem trochę golda na konwersje i gdybym nie odkrywał wszystkiego w WZ-120 (byłem przekonany, że nie zdążę zebrać expa na X tier) to pewnie jeszcze 5k golda za X tier by wpadło. Brytyjskie TDki odpuszczam sobie, bo ten miesiąc grindu mnie wykończył :)
    Zresztą na cholere sobie żyły wypruwać, dla 1k golda?? Lepiej już śrubować wyniki dla 2,5k golda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie narzekaj, 59-16 zły nie jest trzeba oszczędzać pancerz i pojawiać się w końcowej fazie gry i wszystkich miotać z automatu, jedynie penetracja 85mm to porażka prawie jak w t-50( IV tier). Opisz jeszcze wrażenia na IX i X chińskiej bo prawdopodobnie jako pierwszą X, chce mieć właśnie chinśką.

      Usuń
    2. Z 59-16 waliłem we właz z tyłu wieży tygrysa i tylko tam wchodziło ^^ Podobno lepiej założyć stockowe działo.
      Hm, wiesz co chińskiej X nie kupie, bo po co? I tak nią nie będę grał :P Największa frajda jak odkrywasz nowe moduły i się rozwijasz.
      WZ-120 jest całkiem miodny. 122mm miota kulki z 500dmg. Taki przypakowany Type59 z naprawdę grubym działem.
      Obecnie 80k expa mam uzbierane.

      Usuń
    3. btw moge wrzucic filmik z WZką wart 5k golda :P

      Usuń
  5. Jasne wrzucaj :) a w temacie Type 59, muszę go mieć !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zrobie Ci smaka i wrzuce coś później, a WZke jeszcze później :P
      Naprawdę Typ jest mega miodnym czołgiem, do teraz mi się nie znudził - prawie 3k walk lmao

      Usuń
    2. Myślisz, że jest możliwość aby się pojawił w sklepie w grze ?

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.