niedziela, 19 maja 2013

Q&A 19.05.2013

- w najnowszym patchu rola ekranów przeciw-kumulacyjnych (PK) przeciwko pociskom HEAT stanie się bardziej znacząca. Posiadacze Pz IV Schmalturm będą zawiedzeni, bo siatka przy gąsienicach nadal nie będzie się liczyć jako ekran, jest za cienka.
- +/- 25% losowości dla penetracji i dmg nie zmieni się
- przednia płyta SPersh'a zawiera dwa ekrany PK, jeden za drugim, potem dopiero jest pancerz właściwy. Jednakże, druga warstwa nie będzie brana pod uwagę przy trafieniach pociskami HEAT ponieważ jej wpływ będzie znikomy.
- Q:"Zawsze mówiliście, że TDki otrzymują taką samą ilość XP za bitwę!" A:"No cóż, tacy już jesteśmy - źli i paskudni"
- Q:"W takim razie jak wam możemy ufać?" Q:"Albo nam ufasz, albo nie - twój wybór."
- Q:"Mówiliście, że nie będziecie zmieniać prem pojazdów, a co zrobiliście z LeFH??? Myślicie, że gracze nadal będą płacić za prem czołgi?!" A:"Bazując na naszym doświadczeniu, tak."
- SerB tłumaczy jak działa celowanie i wystrzał: "Jest pewien punkt, gdzie w momencie strzału jest wycelowana lufa. Po wystrzale, brany jest pod uwagę losowy czynnik celności. Następnie pocisk leci po swojej trajektorii, liczonej z tego danego punktu uwzględniając czynnik losowy - i jeśli na swojej trajektorii pocisk napotka obiekt który może spenetrować - i to już zależy od danej sytuacji..."
- jeśli gra byłaby realistyczna, wszystkie czołgi (oprócz Rosyjskich) nie byłyby w stanie ruszać wieżą (albo ruszałyby bardzo powoli / ręcznie) jeśli silnik uległby uszkodzeniom; wieże Rosyjskie miały napęd elektryczny; nie było to wprowadzone w celu uniknięcia płaczu wielu graczy
- zmiany w mechanice kamuflaży nie są ostateczne, kompletnie zmieniony mechanizm zostanie wprowadzony znacznie później
- SerB nie spodziewa się zalewu TDków i artylerii po zniesieniu kary na exp w patchu 8.6
- limit do 5 art na stronę, zostaje w 8.6
- nowy system celowania, w przypadku art dotyczy zarówno widoku strategicznego, jak i zwykłego
- wg Storma, po wprowadzeniu patcha 8.6 wszystkie działa będą celniejsze
- w powiązaniu ze zwiększoną celnością, zasady przyznawania medalu snajpera nie zmienią się
- w 8.6 nadal będą różnice we współczynniku camo między dużymi i małymi TDkami
- nerf krzaczków będzie znikomy
- najwyraźniej waga MM Type 59 nie zmieni się
- 8.6 nie przyniesie resetu skilli, ponieważ umiejętność kamuflażu nadal będzie działała w ten sam sposób
- nowe emblematy zostaną wprowadzone w jednej z nadchodzących aktualizacji
- w 8.6 będzie jedna nowa mapa
- wg Storma zmiany kamuflażu, nieznacznie wpłyną na takie pojazdy jak Jagdpanzer IV i inne podobne
- duże pojazdy nie dostaną większego bonusu do camo w 8.6
- limity artylerii w kompaniach będą zmodyfikowane, najwyraźniej w kompanii mistrzowskiej, będzie można umieszczać arty tieru VII

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam odpowiedzi developerów na pytania graczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak czytam te mądre teksty z WG, to aż mam ochotę zacząć wydawać kasę na WarThundera. Z czystej złośliwości. A tak z innej beczki - co jakiś czas czytam o "fizyce po stronie klienta". To znaczy że teraz będzie dało radę to shackować (skoro po stronie klienta to odpadnie konieczność włamu na serwer - a to robi różnicę)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak ja je czytam, to mam ochotę im zapłacić :P

      Tylko fizyka będzie po stronie klienta - co ty chcesz schackować? Na serwer wysyłasz dane "Jedno R", "Trzy R" bądź co innego, czołg Ci się porusza tak jak widzi to serwer, a fizyka się tylko dopasowywuje do otoczenia.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. No ale sposób poruszania się czołgu to właśnie fizyka - czy pod górkę jedzie wolniej czy szybciej, czy z tej górki spada czy nie, czy go wyrzuca na jakimś wyboju itp. I - jeżeli dobrze rozumiem, bo może czegoś nie chwytam - to niedługo to ma być liczone na kliencie. A jak to jest liczone na kliencie, to możemy mieć czołgi które albo będą nad wyraz szybko jechały pod górkę, albo z niej nie będą spadać itd itp. Ja tu pewne możliwości widzę.

      A jak ty lubisz płacić gościom którzy cie oszukują, i jeszcze się z ciebie nabijają na zasadzie "nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi", to ja mogę jedynie powiedzieć że jestem lekko zdziwiony. Ale to twoje pieniądze, mi nic do tego.

      Usuń
    4. To co Pan wymienił nadal będzie liczone po stronie serwera. Po stronie klienta będzie obliczane, jak mają się układać gąsienice. Załóżmy, że serwer widzi prostą ulicę, a ja edytowałem mapę i mam na tej ulice małe górki, różne śmieci. Czołg jedzie tak, jakby tych górek i śmieci nie było, ale gąsienice ich nie ignorują. Dlaczego? A no dlatego, że ruch czołgu jest obliczany po stronie serwera, a ruch gąsienic po stronie klienta. Tak trochę zawile to wytłumaczyłem, ale chyba lepiej tak, niż zostawić Pana bez odpowiedzi :)

      Usuń
  3. "wieże Rosyjskie miały napęd elektryczny;" = mózg rozjebany
    miały napęd ręczny, prąd to oni mieli ale chyba jakieś 10 lat później, napędzane prądem miały niemiaszki, amerykanie itp. ale ruscy :D

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.