Obecnie mechanika pocisków HEAT ledwie różni się od tej odpowiedzialnej za normalne pociski AP. W celu zwiększenia różnic pomiędzy tymi dwoma typami pocisków, jak również, aby zwiększyć wpływ pocisków HEAT na gameplay, zdecydowaliśmy zmienić ich działanie w patchu 8.6, aby uczynić je bardziej realistycznymi.
- pociski HEAT zaczną rykoszetować jeśli kąt uderzenia będzie większy niż 80 stopni (uwaga: każdy pocisk będzie miał inne ustawienia). Penetracja pancerza po rykoszecie nie zmieni się.
- po penetracji, pocisk HEAT nie może rykoszetować wewnątrz pojazdu
- po penetracji, pociski HEAT stracą 5% swojego potencjału penetracyjnego na każde 10cm przebytego dystansu
- po penetracji, siła z jaką pocisk HEAT będzie kontynuował penetrację pancerza będzie uwzględniała kąt uderzenia między pancerzem, a miejscem penetracji
Generalnie, zmiany te oznaczają, że pociski HEAT będą teraz rykoszetować zamiast penetrować pancerz za 0 dmg oraz będą mniej skuteczne przeciwko ekranom przeciwkumulacyjnym. Myszki na pewno się ucieszą!
Uwaga: gąsienice będą również traktowane jak ekran PK dla pocisków HEAT
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.