sobota, 4 maja 2013

gramy z głową: klasyczna gra TDkiem

Po co wymyślono te camperskie TDki?!

T-34 (36% w/r, 1k matches):
- noob camper move!
*ping A5 *ping A5
- camper noob TD!
- move idiot! 
- fuuuuuu!

Taaak, nie ma to jak ogarnięcie kto jaką funkcję pełni w zespole.
Hell yeah, TDki są wsparciem zespołu, nie powinny brać czynnego udziału w bitwie.
Wy im spotujecie, a one z racji mega dział (SU-152 rulez ^^), was wspierają w boju.
Oczywiście są wyjątki i można zagrać agresywnie TDkiem, ale większość czasu TDek powinien spokojnie czekać w krzakach i osłaniać swój zespół z bezpiecznej odległości, tym bardziej bezwieżowy TDek.

10 komentarzy:

  1. Uświadomiliście mi kilka rzeczy, na które nie zwracałem do tej pory jakoś uwagi.
    Dzięki za poradnik.
    Bardzo się przydał.

    OdpowiedzUsuń
  2. tzn? Widzisz, zawsze coś wyciągniemy z poradników :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu mu tak celownik zostawał w niektórych ujęciach z widoku snajperskiego ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To błąd w powtórce, w czasie gry było ok

      Usuń
    2. Sirturok jesteś debeściak.
      Jeżeli możesz to poproszę o poradnik dla arty.

      Usuń
    3. Już jest na kanale poradnik o arcie:)Zapraszam:)+ zerknij jeszcze tu:
      http://dom1n-s.blogspot.com/2013/03/jak-grac-artyleria-czi.html

      Usuń
    4. No i widzisz poogladałem kanał po tym jak Domin u siebie wrzucił któryś z poradników, ale po tem ju.z nie zaglądałem :(
      I teraz pytanko jak ja przegapiłem te porady u Domina? :( Normalnie wstyd że tak sie stało.

      Usuń
    5. No to już wiem że robię wszystko jak trzeba tylko albo brak umiejetności gracza albo wyszkolonej załogi.

      Usuń
    6. U Domina jeszcze nie ma wszystkich odcinków, ale pojawią się niebawem, a później będą się pojawiały równo na YT i u Domina:)

      Usuń
  4. Mam pytanko do doświadczopnych graczy.
    Czy grając artą strzelacie czasem na tyklo efekt psychologiczny?
    Przykład widzicie kolesia za skałką i wiecie że nawet splaszem go nie weźmiecie ale strzał bedzie bardzo bliski. Czy w takim momencie oddacie strzał aby kolesia wykurzyć z kryjówki? Wiem że na wysokotierowych artach cena pocisku, czas przeładowania może w takim przypadku boleć.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.