wtorek, 19 marca 2013

Q&A 19.03.2013

- ktoś zapytał Storma, czy ostatnie wydarzenia na Cyprze (przywłaszczenie przez rząd 10%  wartości depozytów bankowych) miały bezpośredni wpływ na Wargaming, odpowiedział: "to nie jest pytanie do programistów" - większość firm/bogatych rosjan trzymała tam swoje pieniądze, jako iż Cypr był "rajem podatkowym" - trololo
- planowane są nowe moduły, które mogą pojawić się w przeciągu roku (chodzi tutaj głównie o większy wybór np. dział), może także pojawić się zupełnie nowa kategoria modułów
- dmg od splash'a jest obliczany z dmg pocisku (nie jest on wliczany do potencjalnych uszkodzeń, ponieważ jest on obliczany jako drugorzędny)
- obecne arty 8 tieru mają być przeniesione na tier 9 albo 10 (jednakże obecnie rozważany jest tylko tier 10 jako docelowy; tier 9 jest niejako buforem w przypadku, gdy obecne arty 8 tieru okażą się za słabe na tier 10)
- wg Storma to nieprawda, że tylko jeden algorytm odpowiada za wszystkie elementy losowe w grze (uszkodzenia, penetracje itp)
- kto dostanie fraga jeśli strzelamy do czołgu równocześnie? Ten którego strzał serwer obliczy jako pierwszy
- wartość kamuflażu nie zmienia się w zależności od pozycji pojazdu, jest taka sama dla pojazdów widocznych od frontu, jak i z boku
- Wargaming nie używa inteligentnego algorytmu, który ustalał by wartość kamuflażu na podstawie wielkości obiektu. Zamiast tego jest ona z góry określana przez programistów dla każdego pojazdu
- "dodatkowy pancerz/ekran kumulacyjny" jako nowy moduł wyposażenia potwierdzony, chodzi tutaj np. o niemieckie osłony boczne schürzen ^^


2 komentarze:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.