środa, 29 maja 2013

Q&A 29.05.2013

- możliwe, że dodane zostaną efekty echa/pogłosu, np. przy strzale w kanionie, czy dolinie
- w planie jest także wprowadzenie lepszego sortowania osiągnięć, ale na razie ma to niski priorytet
- artyleria nie dostanie możliwości strzelania pod kątem większym niż 45st; nie będzie także możliwe (opcjonalne) strzelanie pod dwoma różnymi kątami
- wg SerBa najlepszą ochroną swojego konta jest prawidłowe używanie swojego mózgu i niestosowanie haseł w stylu "1234", czy "dupa"
- nie ma możliwości cheatowania po stronie serwera
- możliwe, że penetracja złotej amunicji T69 (300mm) zostanie znerfiona, chociaż jest ona historyczna
- możliwe, że pojawią się osobne głosy załogantów dla każdej z nacji
- SerB gra na VK4502 Ausf.B (30k expa zostało do Mausa) i jest zadowolony z jego osiągów
- historycznie ST-I nie powinno mieć działa M62-T2, SerB nawet rzucił joke'a, aby dać mu historyczne działo D-30
- istnieje możliwość wprowadzenia ST-II (ST-I z dwoma, połączonymi działami D-30), ponieważ będzie to łatwiejsze niż implementacja mechanizmu wielo-wieżowego. Jednak podwójny RoF byłby zbyt OP, tak więc jedną z opcji byłoby zamontowanie dwóch dział D-10T.


- SerB myśli o usunięciu topowego działa IS-4 (z powodu jego niehistoryczności) i buffnięciu pocisków drugiego działa.
- planuje się wprowadzanie super-ciężkich czołgów dla nacji Francuskiej, fani Chińskich kopii niestety obejdą się smakiem
- E-25 będzie tierem VI, albo VII - testy pokażą

celność w 8.5 i 8.6 (zignorujcie skale wykresów)

         8.5
 

         8.6

13 komentarzy:

  1. poprawa celności kosmiczna. Duży plus.

    OdpowiedzUsuń
  2. :) juz nie moge sie doczekać tej nowej lepszej celności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jednej strony niby fajnie - z drugiej to działa w obie strony, więc częściej się będzie obrywać. Ludzie mniej będą wydawać na pestki (mniej się zmarnuje), więcej na naprawy.

      Usuń
    2. Wychodzi na to samo jeśli zwrociles uwage na wartosci osi x i y

      Odpowiedz

      Usuń
    3. Powinieneś zauważyć, że po przeskalowaniu widać będzie to samo, co obecnie - bardzo duża poprawa celności w 0.8.6 ;).

      Usuń
  3. dwulufowy czołg (jak w Red Alert), jestem na tak!;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już widzę tę minę, kiedy oba pociski wejdą za zero :D

      Usuń
    2. hahaha trafienie krytyczne x 2 za 0 w gąski :D

      Usuń
  4. "myśli o usunięciu topowego działa IS-4 " LOL ?

    gra naprawdę nagle historyczna się zrobi

    OdpowiedzUsuń
  5. Wychodzi na to samo jeśli zwrociles uwage na wartosci osi x i y

    OdpowiedzUsuń
  6. Może niech usuną niehistoryczne czołgi i będzie bardziej historycznie. Bo historycznie rzecz ujmując niehistorycznie było by to przeoczyć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tego SerB'owskiego historycznego myślenia robi się niezła patologia.

    OdpowiedzUsuń
  8. na ile ta informacji jest prawdziwa ? ...

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.