poniedziałek, 17 czerwca 2013

Q&A 17.06.2013

- dodatkowe informacje na temat "Izraelskiego" IS-3 - generalnie był używany jako ciągnik, przy modyfikacjach silnika i skrzyni biegów wykorzystano części z T-54/55, posiadał również nowy system chłodzenia, jak również miał zamontowane oryginalne działo - na prem tanka pasuje idealnie
- T-35 nie będzie posiadał historycznej załogi (11 członków), SerB uważa, iż nie jest to konieczne
- SerB twierdzi, że dev'si nie interesują i nie zajmują się ustawionymi bitwami,
- normalizacja nie ma zastosowania w przypadku gąsek
- po penetracji, normalizacja nie wpływa na dalszą trajektorię pocisku
- normalizacja nie jest liczona podwójnie w przypadku penetracji ekranu przeciw kumulacyjnego, a następnie pancerza właściwego
- silnik, może być podpalony nawet jeśli nie jest uszkodzony (żółty)
- teoretycznie jest możliwe, aby IS-4 miał tylko działo D-25; do tego srebrne pociski miałyby właściwości obecnych, złotych - ale na razie to tylko marzenie SerBa
- buff prędkości maksymalnej KT - Jak będzie to będzie.
- prędkość T-50 jest potwierdzona historycznie, takie osiągi miał podczas testów fabrycznych
- SU-100Y radzi sobie dobrze na swoim tierze
- w WoWp koszt przeszkolenia załogi na 100% kosztuje 400g (w WoT jest to koszt 200g) - na razie nie ma żadnych przesłanek, aby zwiększyć cenę szkoleń w WoT
- SerB lubi farmienie KV-5
- co do back-up'ów kont; proces kopiowania kont użytkowników na serwer testowy jest czasochłonny, niemożliwe jest, aby robić takie kopie codziennie; back-up przechowywany lokalnie na komputerze nie wchodzi w grę
- dodatkowa 100mm płyta na Ferdynandzie nie działa jak ekran PK, ponieważ pomiędzy płytą, a pancerzem nie ma wolnej przestrzeni 
- opcja dodanie własnej muzyki do gry nie jest w planach
- liniowy postęp szkolenia załogantów, również nie jest planowany
- penetracja T14 nie będzie buffnięta, nie będzie także zamiany działa na haubice 105mm - Jeśli Ci się nie podoba, to nie graj nim.
- statystyki odnoszące się do tego "jaki czołg zniszczył mój czołg" nie zostaną wprowadzone
- wraz z wprowadzeniem powtórek przechowywanych na serwerze, będzie istniała możliwość analizy w jakie spoty nasz czołg został trafiony
- Sturer Emil nie był rozważany jako prem TD VII tieru
- fizyka klienta będzie miała bardzo mały wpływ na ping
- SPershing najprawdopodobniej wróci w patchu 8.7
- bonus z nowej osłony PO będzie również wpływał na bonus do taranowania

22 komentarze:

  1. DoM popraw nie Stuer Emil a Sturer Emil

    OdpowiedzUsuń
  2. - Bonus z nowej osłony PO będzie również wpływał NA bonus do taranowania-
    brakuje Na

    OdpowiedzUsuń
  3. sry chopaki, wszystko ostatnio robię w biegu, bo planuje małą rozbudowę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli potrzebujesz pomocy z tłumaczeniami to mogę zaoferować pomoc charytatywnie.

      Usuń
  4. Dominik a CSS-a ogarnąłeś ,czy znów moja pomoc by ci się przydała ?

    OdpowiedzUsuń
  5. taa
    defsi nie zajmują się ustawianymi bitwami

    pewnie, napisali tylko skrypt, i pewno wpisali swoje loginy żeby ich nie wrzucało do przegranych drużyn,

    a resztę robi automat, to co się interesować dalej ? :{{{

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SS na swoim blogu dodał b. ciekawy artykuł odnośnie ustawiania bitew, polecam poczytać i nie napalać się jak pies na mięso w konkursach organizowanych przez WG.

      Usuń
    2. Ja się niestety napaliłem ,wynik?
      Leopard 1-1% więcej xp dał by golda
      Leo pt A-2,5% więcej xp dał by golda
      Jaki z tego wniosek?Nie napinaj się,bo i tak t1 wygra :P http://ftr.wot-news.com/wp-content/uploads/2013/06/lolvut.jpg
      Artykuł jak by co http://ftr.wot-news.com/2013/06/17/about-fixing-battles/ . Prosto od SS

      Usuń
  6. liniowy postęp szkolenia nie jest planowany :{{

    taa, na 2 maszynach wbijam 5 perka, powyżej 50% na wbicie KAŻDEGO % potrzeba kosmicznej ilości bitew, ale co to defsów interesuje, ani już na starcie maja po 9 perków na załogancie :[

    OdpowiedzUsuń
  7. na 1% w 5 perku potrzeba 120 tys expa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat jestem w temacie: tyle expa potrzeba z 95% na 96% tak więc nie ma tragedii xD

      Usuń
  8. Anonimowy (16:17)
    Zaskoczę cię,w World of Tanks (bo chyba masz tą grę na myśli)nie występuje liniowy wzrost potrzeby na danego skila więc nie możesz tak stwierdzić,ponieważ miedzy 1.% procentem a 100.% procentem na każdym perku są ogromne różnice!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzupełniając wypowiedź kolegi, występuje logarytmiczny wzrost.

      Usuń
    2. Na tak nie zwięzłą wypowiedź kolegi na górze nie chciałem się zbytnio rozwodzić,bo by wyszło na to że mnie troll sprowokował do wyjaśnienia wszystkiego "za darmo". :P

      Usuń
    3. Twoje polega tylko na narzekaniu. Więc proste jest, wszędzie tylko hejty widzisz i wzdychasz. Ogarnij się :)

      Usuń
    4. @Anonimowy (17:39)
      Następnym razem napisz do kogo kierujesz swą wiadomość :P

      Usuń
  9. Czemu niema Q&A 16.06.2013 ????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Well, I think it’s no secret that 0.8.6 for RU server is coming this Tuesday. For EU it should be either Wednesday or Thursday (Thursday more likely).

      - additional info about the “Israeli” IS-3: it was used as tractor basically, it had modified engine and transmission, using the parts from T-54/55 and new cooling systems, apparently it used the original gun too, therefore it is fit to be a premium vehicle
      - the T-35 premium tank won’t have the historical crew (of 11 tankists), SerB thinks it’s not necessery
      - SerB states that the developers don’t deal with fixed battles and they don’t care, how many “reputation” do such posts have (SS: to explain, apparently there is a scandal on RU server, that the “random” competition prizes were being split between prominent members of several clans, leading a lot of people to the conclusion that these clanners fixed battles in order to get their hands on the prizes. And yes, this happened on EU server too in the past, I remember one case where such “teams” were stripped of their winnings and banned)
      - normalization doesn’t apply on track hits
      - the shell trajectory after armor penetration is not influenced by normalisation (SS: IIRC, normalisation is just a number, the actual shell trajectory is not changed by it)
      - normalisation is not applied twice, when the shell goes thru a spaced armor and the main armor after that
      - SerB regarding the chance of new maps to drop: “Usually the higher chance for the new map to drop is turned on for one patch, because in the next patch another new map is introduced.”
      - engine can catch on fire even if it doesn’t turn “yellow”
      - it’s theoretically possible for the IS-4 to have only the D-25 gun, that would shoot the current gold ammo as silver shells, but so far it’s just SerB’s personal wish, he’ll check the vehicle out
      - King Tiger speed buff: “when it’s done it’s done”
      - When asked about the historicity of T-50 speed, SerB states that the 64km/h speed for the T-50 is possible, it was actually archieved during factory tests
      - according to SerB, SU-100Y is doing fine on its tier
      - in WoWp, training crewmembers to 100 percent costs 400 gold instead of WoT 200 gold. SerB states that there are no plans for now to rise the price for WoT crew training also
      - no special ingame report function for griefing by “covering the enemy from allies” (SS: probably running into the line of fire of your teammates, preventing them from shooting) is planned
      - SerB like farming on KV-5
      - generally (in connection with the announced “free-to-win” principle), premium tanks won’t be buffed (premium tank players have the possibility to play on regular tanks)
      - regarding account hijack prevention: it is not possible to make “save checkpoints” for accounts, SerB states that when the player account database is simply copied from regular server to test server, it’s a lengthy process, it’s impossible to make such copies every day, local copy of your account data on client computers is not an option
      - the bug with T29 antennae (SS: when zoomed to a certain extent towards the top turret, the camera tends to jerk to a side) will be fixed with the introduction of client physics

      Usuń
    2. - the Ferdinand bolted 100mm armor plate doesn’t work as spaced armor, because there is no space between the plate and the armor itself
      - the possibility to add your own music to be played within the game is not planned
      - linear crewmember skill training is also not planned for WoT
      - T14 gun penetration apparently won’t be buffed, nor will the gun be replaced with (unhistorical) 105mm howitzer: “If you don’t like it, don’t play it”
      - SerB believes the Maus is competitive in random battles
      - no plans for close future to implement “code authenticator” á la Battle.net
      - the statistics “what tanks destroyed my tank” most likely won’t be implemented
      - along with the server-side replays, there will apparently be a possibility to analyze, on which spots was your vehicle hit in the battle
      - Sturer Emil was not considered for tier 7 premium TD
      - client physics will have very little influence on the game web traffic (ping)
      - Superpershing will most likely be changed to the new model in 8.7
      - the new improved spall liner bonus will affect the ramming damage also

      Proszę,czy coś jest nie jasne ?

      Usuń
    3. m1996ati:

      I co to ma do tego "czemu niema 16.06.2013" ?

      - Z jakiej storny wziołeś ten teks (po angielsku)?

      Usuń
  10. Tak,tak zgadza się,Dominik pomylił daty,to co na ftr jest 06.16 u Domina jest jako 6.17,na górze

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.