sobota, 18 maja 2013

patch 8.6 - nowa mechanika kamuflażu

Nowa mechanika kamuflażu

Obecnie kamuflaż i siatka maskująca działają jako mnożniki w ogólnym wzorze współczynnika kamuflażu. Jeśli więc ten współczynnik na danym czołgi jest niski (Maus), zalety posiadania tych dwóch modyfikatorów są praktycznie zerowe.

Zdecydowaliśmy się to zmienić. Od teraz wartości camo pojazdów i wartości bonusów będą, po prostu, się kumulować. Oznacza to, że siatka i kamuflaż będą dodawać stały bonus, którego wartość będzie się różniła w zależności od klasy pojazdu (np. TDki otrzymają największy bonus).

Aby uniknąć efektów ubocznych, prawie niewidzialnych TDków, zdecydowano się obniżyć wartości kamuflażu, które dają krzaki i powalone drzewa.


3 komentarze:

  1. Mózg rozjebany, fabryka zombie idzie na pełnych obrotach ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. I co z moją załogą na Leopardzie 1 z 100% na każdym,oraz 445m zasięgu widzenia z siatką w zestawie :(?

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli niedługo będę mógł stanąć na środku drogi swoim su-100y (aka. niszczycielska stodoła) z zakamuflowaną załogą, siatką i kamuflażem na pojeździe i będę bardziej "niewidoczny" niż obecnie za krzakiem?!

    "Świetna robota" WG, nie ma to jak rozjebać komuś mózg :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.