niedziela, 21 kwietnia 2013

Q&A 21.04.2013

- od 8.5 w otwartym pojeździe, nie będzie możliwe zabicie członka załogi bez zadawania jakichkolwiek uszkodzeń
- penetracja jest losowana w momencie uderzenia w cel, natomiast uszkodzenia są ustalane w momencie kiedy system zdecyduje, że będą one zadane
- wszystkie gry WG (czołgi, samoloty, statki) będą dostępne z jednego konta
- to że tiery IX w sumie nie pasują, ani do kompanii, ani do CW jest postrzegane przez devs'ów jako normalne
- nie przewiduje się żadnych nagród za odblokowanie konkretnej linii pojazdów
- przeszkolenie załogi na 100% za srebro nie jest planowane
- jarzmo T-44 jest łatwo penetrowalne jeśli celujemy w sam jego środek. Dzieje się tak ze względu na to, że za jarzmem jest otwór w wieży. Jeśli celujemy w obrzeża, za jarzmem znajduje się wtedy pancerz wieży.
- niedługo zostanie wprowadzony timer pokazujący czas przeładowania
- ceny pocisków ulegną zmianie; dodatkowo zamiast samego dmg, przy ustalaniu cen pocisków zostanie również wzięta pod uwagę penetracja
- czasami MM może wrzucić X tierowy pojazd do meczy VIII tierowego, sprawa jest badana
- zmiany w gameplay'u artylerii nie są jeszcze gotowe, patch 8.6 będzie zawierał tylko jej rebalans
- 8.6 nie będzie zawierał Brytyjskiej i Chińskiej artylerii
- pojawi się mapa Stalingradu, jednakże nie prędko :) ; będzie zawierała bardziej znane miejsca takie jak: fabryka traktorów, czy dom Pavlov'a
- przygotowanie nowej, średniej wielkości mapy zajmuje kilku pracownikom parę miesięcy
- istnieje limit ilości emblematów, które może zawierać gra; ma to związek z wydajnością
- A39 Tortoise radzi sobie świetnie, nie ma powodów do zmian :)
- Brytyjskie drzewko artylerii nie jest ukończone
- błotniki IS-4 nie są częścią pancerza i nigdy nią nie były
- nie jest możliwe wprowadzenie ograniczenia art na stronę tylko dla konkretnych tierów
- Myszka otrzyma (zapewne) buff do hp, działo niestety obejdzie się smakiem. Stanie się to w jednym z najbliższych patchy.
 
Tytanowy_Janusz poleca: LINK

12 komentarzy:

  1. buff hp do myszy? przecież i tak ma już 3000 i w dodatku jest niemiecki, niech dadzą buff do hp ruskim i amerykańcom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im więcej HP ma Myszka tym lepiej. Ruskie i Amerykańskie wozy są wystarczająco dobre. Przydałoby się dużo więcej miejskich map.

      Usuń
    2. A grałeś kiedyś mausem czy nawet e100 na otwartej mapie (jakich w wocie jest znaaaczna większość) przy 4-5 artach?
      polecam, wielki fun

      Usuń
    3. Mateo, to jest odpowiedź do Anonimowy czy do Anonimowy?
      Jeśli do drugiego - tak, grałem i to nie raz. Zabawy co niemiara.

      Usuń
  2. wow... licznik czasu przeładowania działa...
    99,9% modów ma to od dawna, a WG potrzebuje 2 lat, żeby to wprowadzić :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Daliby normalne działo do Mausa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczyłoby zwiększyć celność.

      Usuń
    2. Co to jest Maus? :)

      Usuń
    3. celność jest ok, penetracja jest baaardzo słaba jak na 10 tier.

      Usuń
    4. Celność ma taką samą jak IS-4, a przecież to Niemcy mieli celniejsze działa, wypadałoby więc to jakoś odwzorować.

      Usuń
  4. Dlatego jeżdże tylko z goldem :) I tak się na da na nim zarobic :)

    OdpowiedzUsuń
  5. da się nim zarobić bez problemu na miastowych mapach których jest 3-4 niestety.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.