- 25% rozrzut losowych wartości (RNG, lub wg WG tzw. odwzorowanie rzeczywistości) zadanych uszkodzeń i penetracji są od siebie niezależne, czyli zadając maksymalny dmg + 25% bonusu wynikającego z systemu, nie jest równoznaczne z tym, że uzyskamy także maksymalną penetrację z takim samym % rozrzutem,
- T-34-1 bez 100m działa byłby zbyt słaby,
- kiedy zostanie wprowadzony Havok (silnik fizyki po stronie klienta) obciążony zostanie drugi rdzeń procesora (namiastka wsparcia dla procesorów wielordzeniowych),
- w przyszłości pojawią się nowe serwery,
- koncepcja konwertowania wolnego doświadczenia na doświadczenie załogi za złoto została odrzucona,
- oddzielenie statystyk kompanii i bitw losowych jest potwierdzone,
- nie jest pewne czy KV-2 pojawi się w bitwach historycznych, jak na razie ogólny pomysł jest gotowy, ale nie wiadomo jeszcze nic na temat konfiguracji poszczególnych czołgów
- nie będzie możliwy zakup dwóch czołgów premium tego samego typu (wth?)
- różowy kamuflaż czołgów brytyjskich? "Nie lubię go, ale nie mogę nic zrobić, przecież istniał"
- nie jest zakazane streamowanie swojej walki (nawet jeśli teoretycznie wróg mógłby Cię podglądać i obserwować ruchy twoich sojuszników); jednakże jest to sposób wolny i nieefektywny
- modele czołgów zostaną przebudowane (części kadłuba będą odlatywać po celnych trafieniach), ale nie prędko
- system kamuflażu zostanie zmieniony najwcześniej w okolicach patcha 9.0,
- będzie można wyłączyć Havok po stronie klienta,
- wagony w Ensku będą bardziej widoczne,
- 445m limit zasięgu widzenia nie zostanie usunięty,
- RoF IS7 nie zostanie jednak zwiększony,
- gracze z wieloma skargami są dokładnie sprawdzani, nie są banowani z automatu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.