- szybkość lotu pocisku AP 183mm Obiektu 261 oraz HE 203mm Obiektu 212 są niemal identyczne, nie znaczy to jednak, że ich tor lotu jest taki sam
- ikonki czołgistów (mundury) nie będą odwzorowywały czasu w jakim dany czołg był w służbie (np. załoga Leoparda 1 nie będzie nosiła mundurów Bunderswehr'y, tylko wciąż będzie używała tych z Wehrmacht'u)
- niezależne zawieszenie jest już testowane
- depresja działa KV-5 jest historyczna
- T30, w odróżnieniu od T34, nie ma przeciwwagi na wieży "z powodów historycznych"
- modele zniszczonych czołgów (będące wystrojem map) będzie można przesuwać w przyszłości
- każdy pocisk w grze jest liczony jako osobny obiekt z trajektorią obliczaną w odstępach 0.1s, nie jest to tylko efekt graficzny ze wstępnie obliczoną trajektorią. Dlatego też Panzer I Ausf.C ze swoim szybkostrzelnym działem obciąża serwer w większym stopniu niż zwykłe działa, ale na razie serwer daje rade ^^
- SerB twierdzi, że statystykami czołgów zajmują się tylko wtedy kiedy nie mają niczego innego do roboty, gra jest dla mas, a nie dla statystyk
- nowa mechanika taranowania? "jeśli będzie to konieczne, ale na razie nie widzę potrzeby"
- pociski kumulacyjne/HEAT nie rykoszetują ponieważ programiści nie uznali tego za konieczne
- co do japońskiego super-ciężkiego czołgu, SerB twierdzi że Maus i E-100 mogą do niego mówić "bracie"
- pancerz E-75 i E-100 jest historyczny i zaprojektowany wg źródeł WG
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.