poniedziałek, 10 czerwca 2013

WoT @ Xbox

5 komentarzy:

  1. Co jak co ale dzwięk to nie zachwyca

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma optymalizacji engine'u na PC więc co robią towarzysze białoruscy? Wydają wersję na XBoxa. Jak zamierzają użyć tego samego engine'u, to ja im życzę powodzenia.

    Swoją drogą jest tu pewna symetria - w końcu WT ma wyjść na PS4.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie strzelanki na konsole były niewypałami.
    Brak MYSZY powodował gorsze staty od graczy PC.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym akurat sobie poradzą - konsole będą miały osobny serwer pewnie, więc nie będzie się trzeba martwic przewagą PCtowców. Tylko czemu najpierw nie skończą wersji na PC? Zamiast walnąć w końcu porządny engine to oni albo dają Chinoli, albo robią coś na androida, teraz na XB, po drodze jeszcze partolą WoWP, robią pierdyliard rzeczy nie umiejąc skończyć jednej.

      Usuń
  4. Najgorsze w graniu na xboxie jest to, że trzeba płacić abonament za granie online... żenada.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.