czwartek, 6 czerwca 2013

Q&A 06.06.2013

- Q:"KV-1S z działem 122mm niehistoryczny?" A:"Ta, domowi eksperci." *w tym momencie SerB dodaje następujące zdjęcie:
- pojazd na górze to KV-122 i możliwe, że KV-1S zostanie przeniesiony (kiedyś) na V tier i możliwe, że będzie alternatywą dla KV-1
- SerB oświadcza, że "mapy są specjalne robione dla arciarzy, tak żeby mogli lepiej trafiać cele stojące za przeszkodami" jest tylko teorią spiskową
- podczas wojny i w okresie powojennym w Kubince przeprowadzane były testy Zimmeritu. Wszystkie testy potwierdziły, iż materiał nie przynosi żadnych korzyści. Nawet nie miał, aż tak wielkiego wpływu na miny magnetyczne jaki mu się przypisuje. Możliwe, że Zimmerit był zaprojektowany z zupełnie innych powodów.
Istnieje wiele teorii i legend o Zimmericie. Największą jest ta, że powodował zwiększenie ryzyka zapłonu czołgu po trafieniu - niestety nie jest to prawdą, tak samo jak to, że wpływał na zwiększenie penetracji pancerza.
Zapewne jego bardzo grube warstwy (>5cm), które nigdy nie były nakładane w takich ilościach, mogły zakłócać działanie min magnetycznych (w sumie tak samo jak kawałki drewna przytwierdzone do pancerza). Jednakże, testy nie wykazały efektów ubocznych stosowania Zimmeritu i w sumie był on bezużyteczny.
Nawet alianci dali się nabrać i stwierdzili, że skoro Niemcy go stosują to musi mieć jakieś zastosowanie. Tak więc po przechwyceniu partii materiału, sami zaczęli go stosować.
Podsumowując, Zimmerit jest bezużyteczny, ale za to zajo wygląda, hell yeah \m/

 
- grubość kadłuba Jagdtigera nie będzie buffnięta
- wieża Mark IX Centurion, różni się od Mark 2, 3, 7
- teoretycznie L7 mogłoby się zmieścić w wieży Mark 2, 3, 7 ale nie będzie to wprowadzone
- możliwe, że zwiększą prędkość maksymalną Centuriona do 48 km/h
- jest możliwe (i pożądane przez SerBa), że w grze pojawi się prototyp Chieftain'a; od 6ciu miesięcy szukają już odpowiedniej dokumentacji, a SerB obiecał pogonić ekipę
- FV215b 183 nie będzie miał powiększonego magazynu amunicji do 15 pocisków
- SerB na pytanie odnośnie ciasno wybudowanych kamienic na Himmelsdorfie: inspiracją były stare niemieckie miasta

9 komentarzy:

  1. jejeje jak dodadzą Chieftaina to będzie genialnie, bo FV nie ścierpię gdyż wygląda koszmarnie z tą wieża z tyłu no i dla mnie jest to nie praktyczne. wolałbym hulldown dobry niż sidescrap

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale by było super gdyby podmienili FV 215b na Chieftaina.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam prośbe do autora bloga, niezwiązaną z tym newsem niestety.Czy można zmienić kolor tekstu z czarnego?Żeby przeczytać news muszę poświetlać cały tekst, gdyż jest bez tego za mało czytelny.Myślę, że nie tylko ja mam tego typu problem.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam z tym żadnego problemu. O co kaman ?

      Usuń
    2. To coś innego... np ustawienia... monitora :P

      Usuń
    3. Sprawdź ustawienia przeglądarki albo otwórz strone w innej przeglądarce dla weryfikacji, ja na chromie nie mam żadnych problemów z tekstem zarówno na pc jak i w wersji mobilnej bloga

      Usuń
    4. Macie jednak racje, to wina internet explorera, na chrome ok.

      Usuń
    5. dafaq?! kto używa dzisiaj IE?!

      Usuń
  4. Ja nie mam problemów z czytaniem tego bloga

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.