sobota, 4 maja 2013

Q&A 04.05.2013

- możliwe, że T92 w 8.6 znowu dostanie nerfa splasha
- aktualnie wszystko jest prawie ok z pancerzem. Jednak, aby było już totalnie w porządku, zostaną podjęte odpowiednie środki w 8.6.
- Storm zauważa problem dot. ciężko opancerzonych czołgów - ich ograniczoną grywalność i niska popularność

- bug fizyki związany z zatapianiem się pojazdów w teren/przeszkody, latające czołgi i natychmiastowe zawracanie w miejscu, jest uważany za bardzo rzadki i ma niski priorytet
- jeśli klient się rozłączy, szczegółowy raport staje się niedostępny. Dzieje się to z powodu oszczędności transferu, ponieważ nie ma sensu wysyłania danych skoro i tak klient ich nie odbierze.
- IS-4 i D-25T to historyczny zestaw, i właśnie jego historyczność to jego jedyna zaleta
- jedna z większych rzeczy nad którą pracują devsi to zaimplementowanie funkcji dot. e-sportu
- kiedy czołg jedzie wprost na Ciebie, możliwe jest, aby zdjąć mu gąskę po prostu strzelając w jej środek, a nie tylko w kółka
- nowo przygotowywane dźwięki silnika wprowadzą także ogólna poprawę ścieżki dzwiękowej
- WoT na konsole? "Jeśli kiedykolwiek będzie takie coś, to na pewno serwery będą oddzielne."
- wg SerBa, nowe czołgi IX tieru z wysoką penetracją są zbalansowene dobrze i są zgodne z historią
- jedyny japoński czołg, który jest już w pełni wymodelowany to Chi-Ha
- Japońskie top tierowe czołgi będą specyficzne, w ogóle niepodobne do innych nacji - będą duże, ciężkie, mniej opancerzone niż Maus, ale prawdopodobnie lepiej uzbrojone
- w pierwszym japońskim patchu, zostanie wprowadzonych ok. 19 pojazdów
- zdjęty ogranicznik prędkości uszkadza silnik tylko w momencie jego przesilania, gracz nie może tego w żaden sposób wykryć, jest to celowe i dlatego nawet ten sam czołg uszkadza silnik w innym czasie
- w tym roku zostaną wprowadzone nowe kamuflaże dla Niemców
- kiedy możesz odblokować pojazd z dwóch innych linii pojazdów (za różny exp) to system weźmie pod uwagę ten tańszy wariant, ale nie uwzględni przy tym wolnego expa. Jeśli mamy na pierwszym pojeździe do odkrycia czołg za 100k expa, a mamy uzbierane 50k expa + 60k wolnego, a na drugim pojazd jest do zbadania za 50k expa, a mamy uzbierane 10k expa + 60k wolnego - to system zbada pojazd za 10k normalnego expa +40k wolego expa

3 komentarze:

  1. "kiedy możesz odblokować pojazd z dwóch innych linii pojazdów (za różny exp) to system weźmie pod uwagę ten tańszy wariant [...]"

    nie rozumiem, do czego to przypisać...

    OdpowiedzUsuń
  2. Panther/Tiger >> Tiger II

    OdpowiedzUsuń
  3. Takich podwojonych gałazek rozwoju jest wiecej np Grile można wymyślić z Wespe i SPz2
    Ferdka z tigeraP i jagdpantery, Jagdtigera z ferdka i jagdpantery2 itd itp.
    Poogladaj sobie drzewka rozwoju to znajdziesz.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.