piątek, 29 marca 2013

patch noty 8.5, cz.II

UWAGA: info nieoficjalne

- dodano nowe inskrypcje dla każdej nacji
- zwiększono rozdzielczość inskrypcji
- naprawiono bugi związane z blokowaniem się dużych pojazdów np. pod mostami
- naprawiono błąd kiedy strzał o małym potencjalnym dmg znikał po trafieniu w działo z dużą ilością HP
- naprawiono błąd kiedy penetrujący pocisk HE zadawał pełne obrażenia modułom zewnętrznym
- naprawiono błąd związany z zadawaniem obrażeń załodze przez pocisku HE w pojazdach z odkrytymi kadłubami
- zniszczone czołgi już nie absorbują dmg HE, pocisk wybucha teraz na powierzchni takiego czołgu
- naprawiono błąd (graficzny) z pociskami wybuchającymi w powietrzu
- naprawiono rzadki błąd, który nie pokazywał uszkodzeń zbiornika paliwa w niektórych przypadkach
- poprawiono błąd związany z brakiem uszkodzeń mniejszych i lekkich czołgów najeżdżających (np. na 'wieże') na  większe pojazdy
- naprawiono błąd znikających inskrypcji po wciśnięciu alt+TAB, albo przy zmianie ustawień graficznych
- naprawiono mechanizm związany z komunikatem braku pamięci
- naprawiono błąd z oknem czatu: rozpoczynający czat nie pojawiał się na liście czatu, a zamknięcie takiego okna skutkowało jego zawieszeniem
- dodano kilka brakujących modułów czołgów premium do sklepu
- poprawiono opis osiągnięcia "Zagończyk"
- poprawiono mniejsze błędy w opisach czołgów i modułów
- poprawiono opis osiągnięcia "Lew Synaju"
- poprawiono błędy w samouczku
- naprawiono błąd związany z wyświetlaniem działania (wygaszaniem) siatki kamo i peryskopu nożycowego, po próbie ruszenia z zerwaną gąsienicą
- naprawiono błąd kiedy "szósty zmysł" przestał się pokazywać po nagłych i powtarzających się wykryciach
- zoptymalizowano efekt kurzu i błota wydobywającego się spod gąsienic
- zredukowano opór gruntu przy przejeżdżaniu przez zniszczone obiekty

staty nowych sowieckich pojazdów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.